Sąd Okręgowy w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-958 Zielona Góra, Pl. Słowiański 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 3220155 , fax. 68 3220155
- Data zamieszczenia: 2012-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze
Pl. Słowiański 1 1
65-958 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 3220155, fax. 68 3220155
REGON: 00032544600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sali szkoleniowej na potrzeby przeprowadzenia szkolenia kierowników zespołów kuratorów sądowych okręgu zielonogórskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia dotyczy świadczenia usług hotelarsko - restauracyjnych z zapewnieniem sali szkoleniowej i miejscami parkingowymi w liczbie ok. 6 miejsc na potrzeby przeprowadzenia szkolenia kierowników zespołów kuratorów sądowych okręgu zielonogórskiego . 2.Planowany termin szkolenia: 17-19 października 2012r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu lub rezygnacji ze szkolenia bez konieczności ponoszenia kosztów rezygnacji. 3.Liczba osób uczestniczących: 17 osób. 4.Ośrodek szkoleniowo-wypoczynkowy/pensjonat/hotel powinien być położony do 70 km od Zielonej Góry z uwagi na czas dojazdu, koszty podróży. Pokoje 2 osobowe, standard, pokój z łazienką. Otoczenie obiektu: spokojna okolica, bogata przyrodniczo, zapewniająca wyciszenie. 5.Sala szkoleniowa: 1 sala mieszcząca do 20 osób na zajęcia seminaryjno-warsztatowe, z możliwością rozłożenia materiałów szkoleniowych, notatek. 6.Wykonawca zapewnia noclegi dla wszystkich uczestników, wskazanych dla terminu w tym samym ośrodku. 7.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków hotelarskich zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz.U. z 2006 r., Nr 22, poz. 169). 8.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszystkich posiłków zgodnie z wymogami ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. (Dz.U. z 2010 r. Nr 136, poz.914 z późn. zm). 9.Wszystkie posiłki tj. śniadanie, obiad, kolacja, z uwzględnieniem 2 przerw na kawę, herbatę, soki, napoje w trakcie szkolenia wliczone są w cenie oferty. Pomieszczenie, w którym serwowane będą posiłki (śniadania, obiady, kolacja) powinny być wyposażone w ilość miejsc siedzących, pozwalających na jednoczesną konsumpcję wszystkim uczestnikom szkolenia. 10.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ośrodka szkoleniowego zgodnie z ofertą jedynie w przypadku wystąpienia szczególnych okoliczności. W takim przypadku wymaga się niezwłocznego zapewnienia przez Wykonawcę noclegów w innym ośrodku, o standardzie nie gorszym niż oferowany w ofercie i w cenie nie przekraczającej ceny noclegu określonej w umowie. 11.Planowany harmonogram szkolenia: - Dzień 1: przyjazd uczestników - do godz. 13:00, zakwaterowanie, obiad, zajęcia warsztatowe ( w trakcie przerwa kawowa - jedna) kolacja - Dzień 2: śniadanie, zajęcia warsztatowe (w trakcie przerwa kawowa), obiad, zajęcia warsztatowe ( w trakcie przerwa kawowa), kolacja - Dzień 3: śniadanie, zajęcia warsztatowe (w trakcie przerwa kawowa), obiad, zakończenie szkolenia, wykwaterowanie - do godz. 13:00, wyjazd uczestników - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielona-gora.so.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja pobytu integracyjno - zajęciowego dla uczestników projektu pn. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Drezdenku. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach PO KL
Dodano: 2013-11-14 - Wykonanie usług hotelarsko restauracyjnych oraz zapewnienie sal szkoleniowych, tj. zapewnienie odpowiedniej sali szkoleniowej, noclegu i cateringu dla grupy 22osobowej 20 uczestników szkolenia i 2 przedstawicieli Zamawiającego obsługi technicznej, biorących udział w szkoleniu, na potrzeby przeprowadzenia 3 dniowego szkolenia w ramach projektu Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim.
Dodano: 2013-10-28 - Zorganizowanie pobytu w kompleksie wypoczynkowym położonym w miejscowości nadmorskiej w województwie zachodniopomorskim w dniach od 25.10.2013 do 27.10.2013 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach PO KL
Dodano: 2013-09-23 - Zapewnienie usług hotelarskich dla uczniów Publicznego Gimnazjum w Drzonkowie w ramach realizacji projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pt. Wiedza naszą przyszłością
Dodano: 2013-05-20 - Wykonanie kompleksowej usługi hotelowo - gastronomicznej z wynajmem sali na potrzeby organizacji ogólnopolskiego spotkania przedstawicieli Obserwatoriów Integracji Społecznej.
Dodano: 2013-04-23 - Usługi związane z organizacją integracyjnego wyjazdu osób niepełnosprawnych połączonego ze specjalistycznym poradnictwem w ramach realizacji projektu pod nazwą Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu
Dodano: 2013-04-22 - Wykonanie kompleksowej usługi hotelowo - gastronomicznej z wynajmem sali na potrzeby organizacji ogólnopolskiego spotkania przedstawicieli Obserwatoriów Integracji Społecznej.
Dodano: 2013-03-21 - Zapewnienie usług hotelarskich dla uczniów Publicznego Gimnazjum w Drzonkowie w ramach realizacji projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pt. Wiedza naszą przyszłością.
Dodano: 2012-05-15 - usługi związane z organizacją integracyjnego wyjazdu osób niepełnosprawnych połączonego ze specjalistycznym poradnictwem w ramach realizacji projektu pod nazwą Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu
Dodano: 2012-03-15 - Zapewnienie usług hotelarskich dla uczniów Publicznego Gimnazjum w Drzonkowie w ramach realizacji projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pt. Wiedza naszą przyszłością.
Dodano: 2012-01-04