Widzewskie Domy Kultury ogłasza przetarg
- Adres: 92-318 Łódź, Al. J. Piłsudskiego 133
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6749088, 042 6749230 , fax. 042 6749159
- Data zamieszczenia: 2010-04-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Widzewskie Domy Kultury
Al. J. Piłsudskiego 133 133
92-318 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6749088, 042 6749230, fax. 042 6749159
REGON: 00087025000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wdk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal dydaktycznych (tanecznych) w rejonie znajdującym się w Województwach Małopolskim lub Dolnośląskim w ramach realizacji obozu tanecznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja pełnego zaplecza usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal dydaktycznych (tanecznych) dla uczestników obozów/warsztatów na 2010 r. Usługi muszą być świadczone w ośrodkach znajdujących się na terenie województw Małopolskiego lub Dolnośląskiego. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. USŁUGI HOTELOWE: świadczenie usług hotelowych w obiektach, których pokoje spełniają wymogi kategoryzacji pensjonatu oraz które mają możliwość w ramach prowadzonej działalności, zapewnić gościom całodzienne wyżywienie. Wyposażenie pokoi hotelowych musi spełniać wszystkie warunki co najmniej dla kategorii pensjonatu, w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelowych i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie. Świadczenie w/w usług hotelowych obejmuje noclegi w standardowych pokojach dwu, trzy lub czteroosobowych (oddzielne łóżka) dwuosobowych i jednoosobowych dla opiekunów. W ramach usługi należy zapewnić noclegi dla podanej liczby uczestników. W ustalonym czasie przed organizacją danej usługi Zamawiający poinformuje o ilościach osób . 2. CAŁODZIENNE WYŻYWIENIE: 1. śniadania w formie bufetu szwedzkiego (jadłospis na bieżąco uzgadniany z kierownikiem obozu) 2. obiady (jadłospis na bieżąco uzgadniany z kierownikiem obozu): 3. podwieczorek 4. kolacje w formie bufetu szwedzkiego (jadłospis na bieżąco uzgadniany z kierownikiem obozu) 3. WYNAJEM SAL DYDAKTYCZNYCH (TANECZNYCH): do dyspozycji 3 sale, powinny znajdować się w ośrodkach, w których zakwaterowana jest grupa uczestników lub w bezpośrednim sąsiedztwie takiego ośrodka (do 100m). Sale powinny mieć powierzchnię taneczną parkietową wielkości minimum 80m2. Sale muszą posiadać następujące wyposażenie: sprzęt nagłaśniający o mocy dostosowanej do akustyki pomieszczenia, z możliwością odtwarzania płyt CD i z zewnętrznego źródła audio. Ponadto sale muszą spełniać wymogi: bezpieczeństwa i akustyczne, być ogrzewane, posiadać oświetlenie, zaplecze sanitarne, w tym toalety. 4. INNE ISTOTNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE OŚRODKA WLICZONE W CENĘ POBYTU: - opieka medyczna (lekarz, pielęgniarka) - opieka ratownika - sprzęt wodny, boiska, place zabaw dla dzieci,ogniska, - dyskoteki ( 2 razy w tygodniu), - obiekt z dostępem do jeziora, - kąpielisko strzeżone, - zapewniony minimum jeden rejs statkiem. Oferta powinna przewidywać możliwość zwiększenia lub zmniejszenia przez Zamawiającego liczby uczestników, według liczby podanej w załączniku nr 3 dokonana na 14 dni przed organizacją obozu. Zamawiający wymaga kompleksowej realizacji usług w ramach przedmiotu zamówienia Szczegółowa planowana ilość i rodzaj noclegów, racji całodziennego wyżywienia, racji wyżywienia oraz dni najmu sal dydaktycznych zawiera załącznik Nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wdk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- najem bufetu szkolnego
Dodano: 2015-09-17 - najem bufetu szkolnego
Dodano: 2015-08-25 - najem bufetu szkolnego
Dodano: 2015-08-07 - Obsługa 19 szkoleń dla pracowników Łódzkiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Dodano: 2015-04-01 - Świadczenie usług organizacyjnych w ramach Mixera Regionalnego - Łódzkie 2014 organizowanego w związku z realizacją projektu Marka Łódzkie promuje - budowanie, pozycjonowanie i promowanie marki województwa łódzkiego w latach 2013-2015
Dodano: 2014-05-30 - Usługa zorganizowania wyjazdu studyjnego do Danii i Holandii dla 25 osobowej delegacji naukowców z województwa łódzkiego
Dodano: 2014-04-02 - Zakup usługi hotelowo-gastronomiczno-konferencyjnej w związku z Forum Promocji Województwa Łódzkiego 2013
Dodano: 2013-07-19 - Usługa zorganizowania 6-cio dniowego wyjazdu studyjnego na Ukrainę dla 22-osobowej grupy pszczelarzy z terenu województwa łódzkiego. Sygn. post.: ZP.272.83.2013
Dodano: 2013-07-17 - Wykonanie usługi opracowania programu, zorganizowania oraz przeprowadzenia wyjazdu studyjnego na Węgry i do Rumunii. Sygn. post.: ZP.272.50.2013
Dodano: 2013-06-05 - Wykonanie usługi opracowania programu, zorganizowania oraz przeprowadzenia wyjazdu studyjnego do Francji. Sygn. post.: ORVII.272.19.2013
Dodano: 2013-04-04