Przetargi.pl
Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych i cateringowych w dniach od 30.08.2022 r. do 03.09.2022 roku oraz wynajem hali sportowej...

Nadleśnictwo Stary Sącz ogłasza przetarg

  • Adres: 33-340 Stary Sącz, Magazynowa 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Stary Sącz
    Magazynowa 5
    33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie
    REGON: 350545642
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://starysacz.krakow.lasy.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych i cateringowych w dniach od 30.08.2022 r. do 03.09.2022 roku oraz wynajem hali sportowej...
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych i cateringowych w dniach od 30.08.2022 r. do 03.09.2022 roku oraz wynajem hali sportowej wraz z niezbędnym wyposażeniem do przeprowadzenia „XXII Ogólnopolskich Mistrzostw Leśników w Tenisie Stołowym w dniach od 31.08.2022 r. do 02.09.2022 r.”I. Przedmiot zamówienia1. Liczba uczestników: 150 osób. Ostateczna liczba uczestników zostanie określona po otrzymaniu imiennych zgłoszeń od reprezentacji poszczególnych jednostek. 2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za liczbę osób faktycznie korzystających z zakwaterowania i wyżywienia.3. Zakwaterowanie i wyżywienie od dnia 30.08.2022 r. do dnia 03.09.2022 r., szczegółowe godziny przyjazdu i wyjazdu reprezentacji, przekaże koordynator ze strony organizatora na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem mistrzostw.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu usługi w przypadku zaistnienia okoliczności organizacyjnych i formalnych, a także zmiany uwarunkowań prawnych. Minimalna wartość przedmiotu usługi będzie stanowiła nie mniej niż 70% wartości przedmiotu umowy brutto.5. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich usług (czynności) wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) usługi (czynności), jak opisane w niniejszym załączniku do SWZ i wycenione przez Wykonawcę. Usługi będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 15 % wartości przedmiotu zamówienia. Podstawą określenia wartości usług zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych usług zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna ww. warunek zaspełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu latprzed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy - w tym okresie) należycie wykonał lub wykonuje,co najmniej dwie usługi, z których każda musi spełniać następującewarunki:a) polegała na świadczeniu usług hotelarskich i restauracyjnych dlazorganizowanych grup uczestników minimum 80 osób każda, czastrwania minimum dwie dobyb) o wartości minimum 60 000 zł brutto każda.1
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-07-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach