Przetargi.pl
Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby realizacji projektu Liderzy coachingu - nowe metody pracy z seniorami realizowanego przez Centrum Integracji Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Centrum Integracji Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 782 35 11 , fax. 71 782 35 12
  • Data zamieszczenia: 2013-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Integracji Społecznej
    ul. Strzegomska 49 49
    53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 782 35 11, fax. 71 782 35 12
    REGON: 02142443600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cis.wroclaw.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby realizacji projektu Liderzy coachingu - nowe metody pracy z seniorami realizowanego przez Centrum Integracji Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi hotelarskie w obiektach spełniających wymogi hotelu co najmniej trzygwiazdkowego, realizowane w okresie: maj 2013 - listopad 2013, niezbędne dla realizacji projektu partnerskiego Liderzy coachingu - nowe metody pracy z seniorami, realizowanego przez Centrum Integracji Społecznej. Usługa hotelarska: 1. Realizacja usług będzie odbywała się podczas 16 weekendów w okresie od 17 maja 2013 roku do 30 listopada 2013 roku, zgodnie z poniższym harmonogramem: 17-18-19.05.2013r., 07-08-09.06.2013r.,14-15-16.06.2013r., 21-22-23.06.2013r., 28-29-30.06.2013r., 12-13-14.07.2013r., 23-24-25.08.2013r., 30-31.08.2013r., 06-07-08.09.2013r., 20-21-22.09.2013r., 27-28-29.09.2013r., 11-12-13.10.2013r., 25-26-27.10.2013r., 15-16-17.11.2013r., 22-23-24.11.2013r., 29-30.11.2013r.- max. 30 miejsc noclegowych na każdą z ww. dób. 2. Usługa obejmuje zapewnienie minimum 30 a maksymalnie 200 miejsc noclegowych dla Uczestników projektu w okresie realizacji niniejszej umowy zgodnie z harmonogramem, o którym mowa powyżej . 3. Każdy nocleg musi być zapewniony w pokojach jedno lub dwuosobowych. W każdym pokoju musi być zapewniony samodzielny węzeł higieniczno-sanitarny (kabina prysznicowa lub wanna oraz WC + umywalka). W przypadku pokoju dwuosobowego musi być on wyposażony w dwa osobne łóżka. Nie dopuszcza się możliwości stosowania dostawki. 4. Wykonawca w ramach świadczenie usługi jest zobowiązany do zapewnienia osobnych pokoi dla osób płci żeńskiej i męskiej. 5. Usługa obejmować musi nocleg ze śniadaniem. Śniadanie musi być podawane co najmniej od godziny 7:00 do godziny 10:00. 6. Każdy nocleg musi obejmować dobę noclegową co najmniej od godziny 12:00 dnia rozpoczynającego świadczenie usługi noclegowej, do co najmniej godziny 10:00 dnia następnego. 7. Wykonawca w ramach świadczenia usługi hotelarskiej zobowiązuje się do obsługi rezerwacji oraz do przydziału pokoi hotelowych poszczególnym Uczestnikom Projektu. 8. Miejsca noclegowe będę rezerwowane i realizowane w oparciu o złożone na tydzień przed terminem wykonania usługi zamówienie z podanymi imionami i nazwiskami Uczestników Projektu, planowaną do wykorzystania ilością miejsc noclegowych oraz datą rezerwacji. 9. Ilości noclegów rzeczywiście zrealizowanych przez Zamawiającego może być niższy niż przewidywane zamówieniem, o którym mowa powyżej. Określenie maksymalnego zapotrzebowania nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku realizacji wszystkich noclegów. W przypadku zmniejszenia ilości usług wskazanych zamówieniu, cena jednostkowa zamawianej usługi nie ulega zmianie. 10. Płatność będzie jedynie za faktycznie zrealizowaną usługę tj. rzeczywiście wydane miejsca noclegowe. 11. Płatność za wykonaną usługę następuje w 16 ratach, w terminie do 30 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z podsumowaniem ilości wydanych miejsc noclegowych (stanowiącego załącznik do Zamówienia) w ramach pojedynczego zamówienia. 12. Dodatkowe wymogi: lokalizacja miejsc noclegowych: miasto Wrocław, w odległości maksymalnie 6 km od siedziby Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu (ul. Strzegomska 49) i Towarzystwa Wiedzy Powszechnej Oddział Regionalny we Wrocławiu (ul. Wagonowa 1), darmowy dostęp do Internetu, standard pokoi musi spełniać wymogi hotelu co najmniej trzygwiazdkowego zgodnie z opisem w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie, obiekt musi być przystosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne, Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego zapewnienia miejsc parkingowych dla osób korzystających z noclegu, Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia koordynatora bezpośrednio odpowiadającego za obsługę, kontakty i koordynację prac w ramach realizacji usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.cis.wroclaw.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach