Zespół Szkół Technicznych ogłasza przetarg
- Adres: 65-218 Zielona Góra, ul. Wrocławska 65A
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 32 08 409 , fax. 068 32 08 409
- Data zamieszczenia: 2010-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Technicznych
ul. Wrocławska 65A 65A
65-218 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 32 08 409, fax. 068 32 08 409
REGON: 97075133000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mojaszkola.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usług hotelarskich i transportowych dla uczestników projektu Transgraniczny Mechatronik - nauka bez granic w regionie przygranicznym realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Brandenburgia 2007-2013. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich i transportowych dla uczestników projektu Transgraniczny Mechatronik - nauka bez granic w regionie przygranicznym realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Brandenburgia 2007-2013. 2. Zakres przedmiotu zamówienia : Zamówienie polegać będzie na zapewnieniu przewozu i zakwaterowania wraz z wyżywieniem na terenie Niemiec dla uczestników transgranicznych praktyk zawodowych i spotkań interkulturalnych. Uczestnicy (uczniowie - wyłącznie chłopcy - szkoły średniej oraz opiekun) będą zakwaterowani na terenie Frankfurtu nad Odrą (Niemcy), gdzie realizowane będą 7 i 14 dniowe praktyki zawodowe. W ramach praktyk 14 dniowych dla uczestników zorganizowane zostaną 2 - dniowe, weekendowe spotkania interkulturalne na terenie Berlina lub Poczdamu. 2.1 Usługa obejmuje: 1) przewóz uczestników praktyk z Zielonej Góry do Frankfurtu nad Odrą, 2) zapewnienie uczestnikom zakwaterowania wraz z wyżywieniem na terenie Frankfurtu nad Odrą na czas trwania praktyki, 3) zapewnienie uczestnikom przewozu z Frankfurtu nad Odrą do Berlina lub Poczdamu i z powrotem podczas weekendowych spotkań interkulturalnych, 4) zapewnienie uczestnikom zakwaterowania wraz z wyżywieniem na terenie Berlina lub Poczdamu podczas spotkań interkulturalnych, 5) przewóz uczestników Frankfurtu nad Odrą do Zielonej Góry po zakończeniu praktyki. 2.2. Usługa realizowana będzie w 8 turnusach: Praktyki zawodowe na terenie Frankfurtu nad Odrą: 1) turnus I: termin od 04.10.2010r. do 15.10.2010r. (przyjazd w dniu 04.10.2010r. godziny poranne, wyjazd w dniu 15.10.2010r. po obiedzie). Liczba uczestników: 15 uczniów i 1 opiekun. 2) turnus II: termin: od 18.10.2010r. do 29.10.2010r. (przyjazd w dniu 18.10.2010r. godziny poranne, wyjazd w dniu 29.10.2010r. po obiedzie). Liczba uczestników: 15 uczniów i 1 opiekun. 3) turnus III: termin: od 17.01.2011r. do 28.01.2011r. (przyjazd w dniu 17.01.2011r. godziny poranne, wyjazd w dniu 28.01.2011r. po obiedzie). Liczba uczestników: 15 uczniów i 1 opiekun. 4) turnus IV: termin: od 31.01.2011r. do 11.02.2011r. (przyjazd w dniu 31.01.2011r. godziny poranne, wyjazd w dniu 11.02.2011r. po obiedzie). Liczba uczestników: 15 uczniów i 1 opiekun. 5) turnus V: termin: od 11.04.2011r. do 15.04.2011r. (przyjazd w dniu 11.04.2011r. godziny poranne, wyjazd w dniu 15.04.2011r. po obiedzie), Liczba uczestników: 15 uczniów i 1 opiekun. 6) turnus VI: termin: od 18.04.2011r. do 22.04.2011r. (przyjazd w dniu 18.04.2011r. godziny poranne, wyjazd w dniu 22.04.2011r. po obiedzie). Liczba uczestników: 15 uczniów i 1 opiekun. 7) turnus VII: termin: od 13.06.2011r. do 24.06.2011r. (przyjazd w dniu 13.06.2011r. godziny poranne, wyjazd w dniu 24.06.2011r. po obiedzie). Liczba uczestników: 15 uczniów i 1 opiekun. 8) turnus VIII: termin: od 27.06.2011r. do 08.07.2011r. (przyjazd w dniu 27.06.2011r. godziny poranne, wyjazd w dniu 08.07.2011r. po obiedzie). Liczba uczestników: 15 uczniów i 1 opiekun. Spotkania interkulturalne: 1) turnus I Poczdam: termin od 09.10.2010r. do 10.10.2010r. (przyjazd w dniu 09.10.2010r. godziny poranne, wyjazd w dniu 10.10.2010r. po obiedzie). Liczba uczestników: 15 uczniów i 1 opiekun. 2) turnus II Poczdam: termin od 23.10.2010r. do 24.10.2010r. (przyjazd w dniu 23.10.2010r. godziny poranne, wyjazd w dniu 24.10.2010r. po obiedzie). Liczba uczestników: 15 uczniów i 1 opiekun. 3) turnus III Berlin: termin od 22.01.2011r. do 23.01.2011r. (przyjazd w dniu 22.01.2011r. godziny poranne, wyjazd w dniu 23.01.2011r. po obiedzie), ). Liczba uczestników: 15 uczniów i 1 opiekun. 4) turnus IV: Berlin: termin od 05.02.2011r. do 06.02.2011r. (przyjazd w dniu 05.02.2011r. godziny poranne, wyjazd w dniu 06.02.2011r. po obiedzie). Liczba uczestników: 15 uczniów i 1 opiekun. 5) turnus VI Poczdam: termin: od 18.06.2011r. do 19.06.2011r. (przyjazd w dniu 18.06.2011r. godziny poranne, wyjazd w dniu 19.06.2011r. po obiedzie). Liczba uczestników: 15 uczniów i 1 opiekun. 6) turnus VIII Poczdam: termin od 02.07.2011r. do 03.07.2011r. (przyjazd w dniu 02.07.2011r. godziny poranne, wyjazd w dniu 03.07.2011r. po obiedzie), Liczba uczestników: 15 uczniów i 1 opiekun. 2.3. Wykonawca w ramach zadania jest zobowiązany do zakwaterowania uczestników praktyk zawodowych i spotkań interkulturalnych na terenie Frankfurtu nad Odrą, Berlina lub Poczdamu w następujących warunkach: 1) pokoje 2- 3 osobowe dla uczestników, pokój 1-osobowy dla opiekuna, 2) każdy pokój powinien posiadać pełny węzeł sanitarny. 3) wyżywienie dla uczestników - 3 posiłki dziennie, podwieczorek oraz napoje. 2.4.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnego wyżywienia zgodnie z obowiązującymi przepisami dla żywienia dzieci i młodzieży dla grupy wiekowej 16-19 lat - 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad - dwa dania i deser, podwieczorek i kolacja), ciągły dostęp do napojów: woda, soki, herbata ), Posiłki muszą spełniać następujące warunki: 1) muszą być przygotowane pod względem składu i jakości zgodnie z normami żywienia dzieci w wieku szkolnym określonymi w odrębnych przepisach 2) posiłki powinny być urozmaicone i o wysokiej jakości odżywczej; 3) posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązującym w punktach zbiorowego żywienia, 4) posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych produktów posiadających aktualne terminy ważności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mojaszkola.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną