Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, ks. Piotra Ściegiennego 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3548802 , fax. 0-94 35 225 16
- Data zamieszczenia: 2014-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna
ks. Piotra Ściegiennego 1 1
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3548802, fax. 0-94 35 225 16
REGON: 00028817100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług Głównego Księgowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego i w jego siedzibie usług polegających na stałej, kompleksowej obsłudze księgowej Zamawiającego, jako podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą i zobowiązanego do prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz ewidencji dla potrzeb VAT. Wykonawca zobowiązany będzie do rzetelnego, bezbłędnego i bieżącego prowadzenia ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i z zachowaniem najwyższej staranności. Do zakresu obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: a. Kierowanie, organizowanie i koordynacja pracy Działu Księgowego, tak aby zadania były wykonywane rzetelnie oraz zgodnie z planem. b. Prowadzenie bieżących zapisów w ewidencji księgowej. c. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. d. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi. e. Nadzór nad rachunkami bankowymi, kasą przedsiębiorstwa. f. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki. g. Realizowanie strategii Spółki. h. Zestawienie obrotów i sald na koniec każdego miesiąca. i. Zamknięcie ksiąg po zakończeniu roku obrotowego. j. Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych w tym bilansu, rachunku zysków i strat, rachunku przepływów pieniężnych oraz informacji dodatkowej. k. Sporządzanie deklaracji dla GUS zgodnie z wymogami tego organu. l. Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych w zakresie podatku dochodowego, zgodnych ze stanem wynikającym z zapisów księgowych i przygotowanie przelewów na zaliczkę na podatek dochodowy CiT. m. Sporządzanie deklaracji VAT i przygotowanie przelewów na podatek VAT. n. Przekazywanie dokumentacji, deklaracji i innych dokumentów, do których sporządzania Wykonawca jest obowiązany na podstawie niniejszej Umowy, uprawnionym podmiotom w terminach wynikających z przepisów prawa. o. Utrzymywanie stałego kontaktu z Urzędami Skarbowymi oraz GUS w celu zapewnienia prawidłowej obsługi księgowej Zamawiającego w zakresie wynikającym z niniejszej Umowy. p. Sporządzanie co miesiąc bilansu aktywów i pasywów oraz rachunku wyników. q. Przygotowanie danych niezbędnych do opracowania planów finansowych i budżetów rocznych; r. Służenie bieżącym doradztwem w zakresie księgowym i podatkowym wynikającym z normalnej działalności Firmy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Audyt rozliczeń podatku VAT za lata 2008 - 2012 oraz doradztwo podatkowe i prawne w zakresie rachunkowości w celu odzyskania przez Gminę Bobolice podatku naliczonego za audytowany okres
Dodano: 2012-11-28 - Pomoc doradcza w sprawie kwalifikowalności podatku od towarów i usług Beneficjentów realizujących projekty w ramach Działania 2.5 Promocja Przedsiębiorczości, Działania 2.6 Regionalne Strategie Innowacyjne i transfer wiedzy i Działania 3.4 Mikroprzedsiębiorstwa Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego na terenie województwa zachodniopomorskiego
Dodano: 2012-07-31 - Pomoc doradcza w sprawie kwalifikowalności podatku od towarów i usług Beneficjentów realizujących projekty w ramach Działania 2.5 Promocja Przedsiębiorczości, Działania 2.6 Regionalne Strategie Innowacyjne i transfer wiedzy i Działania 3.4 Mikroprzedsiębiorstwa Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego na terenie województwa zachodniopomorskiego
Dodano: 2011-07-12 - Wykonanie analizy ekonomiczno-finansowej spółki Szpital Powiatowy Sp. z o.o. w Gryfinie
Dodano: 2010-12-14 - Pomoc doradcza w sprawie kwalifikowalności podatku od towarów i usług Beneficjentów realizujących projekty w ramach Działania 2.6 Regionalne Strategie Innowacyjne i transfer wiedzy Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego na terenie województwa zachodniopomorskiego
Dodano: 2009-05-14