Przetargi.pl
Świadczenie usług geodezyjnych dla potrzeb związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Poznania

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8785210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2012-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8785210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług geodezyjnych dla potrzeb związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Poznania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług geodezyjnych dla potrzeb związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Poznania niezbędnych dla przeprowadzenia podziałów geodezyjnych nieruchomości. 2. Wykonawca będzie wykonywał usługi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r., Nr 240, poz. 2027 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 marca 1999 r. w sprawie standardów technicznych dotyczących geodezji, kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie (Dz. U. Nr 30, poz. 297). 3. Usługi, o których mowa w pkt 1 obejmują: 3.1. Przygotowywanie wstępnego projektu podziału zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego - I etap podziału. 1) Grupa nr 1 - Wstępny projekt podziału - Ilość nowych działek powstałych w wyniku podziału geodezyjnego - do 4 działek - Ilość działek w grupie - 24 2) Grupa nr 2 - Wstępny projekt podziału - Ilość nowych działek powstałych w wyniku podziału geodezyjnego - 5-10 działek - Ilość działek w grupie - 42 3) Grupa nr 3 - Wstępny projekt podziału - Ilość nowych działek powstałych w wyniku podziału geodezyjnego - powyżej 10 działek - Ilość działek w grupie - 140 3.2. Wykonanie projektu podziału na aktualnej mapie zasadniczej - II etap podziału. 1) Grupa nr 1 - Projekt podziału na aktualnej mapie zasadniczej - Ilość nowych działek powstałych w wyniku podziału geodezyjnego - do 4 działek - Ilość działek w grupie - 24 2) Grupa nr 2 - Projekt podziału na aktualnej mapie zasadniczej - Ilość nowych działek powstałych w wyniku podziału geodezyjnego - 5-10 działek - Ilość działek w grupie - 42 3) Grupa nr 3 - Projekt podziału na aktualnej mapie zasadniczej - Ilość nowych działek powstałych w wyniku podziału geodezyjnego - powyżej 10 działek - Ilość działek w grupie - 140 3.3. Wykonanie wyniesienia podziału w terenie wraz z sporządzeniem wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych - III etap podziału. 1) Grupa nr 1 - Wyniesienie podziału w terenie wraz z wykonaniem wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych - Ilość nowych działek powstałych w wyniku podziału geodezyjnego - do 4 działek - Ilość działek w grupie - 24 2) Grupa nr 2 - Wyniesienie podziału w terenie wraz z wykonaniem wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych - Ilość nowych działek powstałych w wyniku podziału geodezyjnego - 5-10 działek - Ilość działek w grupie - 42 3) Grupa nr 3 - Wyniesienie podziału w terenie wraz z wykonaniem wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych - Ilość nowych działek powstałych w wyniku podziału geodezyjnego - powyżej 10 działek - Ilość działek w grupie - 140 4. Szczegóły niniejszego zamówienia zawarto we wzorze umowy. 5. Zamawiający dopuszcza powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1235,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.poznan.pl/bip/public/bip/zampub.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach