Przetargi.pl
Świadczenie usług geodezyjnych dla Gminy Raciąż w 2020 roku (4 części)

Gmina Raciąż ogłasza przetarg

  • Adres: 09-140 Raciąż, ul. Kilińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 679 12 80 , fax. 23 679 12 75
  • Data zamieszczenia: 2020-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raciąż
    ul. Kilińskiego 2
    09-140 Raciąż, woj. mazowieckie
    tel. 23 679 12 80, fax. 23 679 12 75
    REGON: 13001374300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaraciaz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług geodezyjnych dla Gminy Raciąż w 2020 roku (4 części)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług geodezyjnych dla Gminy Raciąż w 2020 roku. Zamówienie podzielono na 4 części: Część I Sporządzenie map do celów projektowych (w tym 9 zadań) Część II Ustalenie geodezyjne granic pasa drogowego (w tym 3 zadania) Część III Podziały działek ewidencyjnych w ramach ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (w tym 9 zadań) Część IV. Podział działek ewidencyjnych zgodnie z decyzją o lokalizacji inwestycji celu publicznego (w tym 3 zadania)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71300000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty – wg zał. nr 2.1 do 2.4 do SIWZ (oddzielnie dla każdej wybranej przez Wykonawcę części zamówienia, 3) Pełnomocnictwo /oryginał lub kopia poświadczona notarialnie / osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, 4) wzór zobowiązania podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy) – wg zał. nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach