Przetargi.pl
Świadczenie usług gastronomicznych dla uczestników kursu XXIII Letniej szkoły w Cieszynie

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
  • Data zamieszczenia: 2013-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3592048, fax. 32 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług gastronomicznych dla uczestników kursu XXIII Letniej szkoły w Cieszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gastronomicznych dla uczestników kursu XXIII Letniej szkoły (maksymalnie 150 osób) w Cieszynie. 2. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający, jako właściciel, odpłatnie udostępni Wykonawcy pomieszczenia, zlokalizowane w Cieszynie przy ul. Bielskiej 66 (kuchnia + zaplecze o łącznej powierzchni 258,87 m2 - wchodzące w przedmiot najmu wyposażone w instalacje: co, wod.- kan., elektryczną i gazową). Powierzchnia sali konsumpcyjnej z małą salką, pozostająca nieodpłatnie do dyspozycji Wykonawcy, wynosi 166,80 m2. 3. Wykonawca, przed terminem świadczenia usługi tj. najpóźniej do dnia 26.07.2013r. na własny koszt wykona wszelkie prace niezbędne do wykonania usługi w tym zwłaszcza: - odnowi (np. pomaluje) i umebluje pomieszczenia (w szczególności zapewni stoliki i krzesła dla 150 osób) oraz wyposaży je w niezbędny do wykonania usługi sprzęt kuchenny, -uzyska stosowne pozwolenie/decyzję z Sanepidu na prowadzenie działalności gastronomicznej w zajmowanym pomieszczeniu. - ewentualnie zawrze umowę z dostawcą gazu (jeżeli będzie chciał korzystać z gazu), 4. Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu się. Osobą do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest p. Zofia Legierska tel.: 33) 854-61-28. 5. Zamawiający zastrzega, że liczba osób będzie ulegała zmianie w czasie trwania kursu lecz nie przekroczy 150 uczestników. Informacje o wszelkich zmianach Zamawiający będzie podawał na bieżąco, w systemie ustalonym z Wykonawcą przed rozpoczęciem kursu. 6. W terminie od 27.07.2013r.do 29.07.2013r. usługa świadczona będzie dla ok. 20 osób (dokładną ilość Zamawiający poda na dwa dni przed realizacją), a od 30.07.2013r. do 27.08.2013r. - dla maksymalnie 150 os. 7. Zamawiający nie dopuszcza świadczenia usługi w formie cateringu. 8. Termin realizacji: 1) najem pomieszczeń - od daty zawarcia umowy do 03.09.2013r. (w tym 7 dni kalendarzowych na opuszczenie zajmowanego pomieszczenia po wykonaniu usługi) 2) świadczenie usług gastronomicznych - od 27.07.2013r. do 27.08.2013r. włącznie. 9. Koszty najmu w okresie świadczenia usług gastronomicznych i w pozostałym okresie najmu różnią się. Szczegóły dotyczące kosztów najmu oraz sposobu rozliczania kosztów za media zawiera załącznik nr 2 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 3 (wzór umowy) do SIWZ. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 oraz w załączniku nr 3 (Wzór umowy), które stanowią integralną część SIWZ. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). 14. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 15. Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 16. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 18. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 19. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 20. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach