Przetargi.pl
Świadczenie usług gastronomicznych dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gostyniu

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu ogłasza przetarg

  • Adres: 63-800 Gostyń, Pl. K. Marcinkowskiego 8/9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (065) 572 67 00 do 04 , fax. (065) 572 11 01
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu
    Pl. K. Marcinkowskiego 8/9 8/9
    63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
    tel. (065) 572 67 00 do 04, fax. (065) 572 11 01
    REGON: 41105015500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.spzoz.gostyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług gastronomicznych dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gostyniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gastronomicznych w zakresie przygotowywania i dystrybucji całodziennych posiłków dla pacjentów SPZOZ(szpital Gostyń, Oddział dla Przewlekle Chorych w Poniecu*) oraz prowadzenie stołówki dla pracowników Samod
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553220003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia co oznacza że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w tym z rozszerzeniem o szkody powstałe w wyniku zatruć pokarmowych i OC za produkt - minimalna suma gwarancyjna w odniesieniu do jednego zdarzenia 200.000,00 zł. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświdczenia i dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i inne wymagane: 1.Formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów. 5.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem. 7.Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w tym z rozszerzeniem o szkody powstałe w wyniku zatruć pokarmowych i OC za produkt - minimalna suma gwarancyjna w odniesieniu do jednego zdarzenia 200.000,00 zł. 8.Oświadczenie, że środki jakie będą użyte do wykonania zamówienia są dopuszczone do obrotu i stosowania, tzn. będą posiadały certyfikaty na znak bezpieczeństwa bądź aprobaty techniczne oraz świadectwa jakości wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 9.Dokument stwierdzający, że wykonawca posiada wymagany przepisami higieniczno- sanitarnymi pojazd do transportu żywności zaopiniowany przez Państwowego Inspektora Sanitarnego. 10.Dokument potwierdzający, że oferent wdrożył i stosuje system zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym żywności HACCP. 11.Decyzja właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie działalności gastronomicznej i cateringowej. 12.Umowa lub umowa przedwstępna na odbiór i utylizacje odpadów pokonsumpcyjnych. W przypadku przedłożenia umowy przedwstępnej Wykonawca, który wygra przetarg zobowiązany będzie dostarczyć umowę właściwą na odbiór i utylizację odpadów pokonsumpcyjnych przed podpisaniem umowy na świadczenie usług gastronomicznych. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punktach 3, 5, 6, 7 pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Do formy i treści dokumentów składanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej postanowienia § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r ( Dz.U.2006.87.605 ze zm.) stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.gostyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach