Przetargi.pl
Świadczenie usług fizycznej ochrony mienia w Ośrodku Sportu i Rekreacji Dzielnicy Śródmieście w Warszawie przy ulicy Polnej 7A w okresie od 1 stycznia 2010 do 31 grudnia 2010

Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 00-625 Warszawa, ul. Polna 7a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 825 71 34, 825 48 46 , fax. 0-22 825 71 34, 825 48 46
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Śródmieście
    ul. Polna 7a 7a
    00-625 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 825 71 34, 825 48 46, fax. 0-22 825 71 34, 825 48 46
    REGON: 01520677300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir-polna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług fizycznej ochrony mienia w Ośrodku Sportu i Rekreacji Dzielnicy Śródmieście w Warszawie przy ulicy Polnej 7A w okresie od 1 stycznia 2010 do 31 grudnia 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług fizycznej ochrony mienia w Ośrodku Sportu i Rekreacji Dzielnicy Śródmieście w Warszawie przy ulicy Polnej 7A w okresie od 1 stycznia 2010 do 31 grudnia 2010 w systemie ciągłym (bez przerw, całą dobę), na zmianę (nie rzadziej, niż co 12 godzin, po czym pracownik musi mieć 24 godziny odpoczynku), pod zdalnym nadzorem uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy (z poziomu Centrum Operacyjnego) oraz dodatkowo, równolegle, na zlecenie Zamawiającego (nie częściej niż raz w tygodniu) świadczenie usług organizowania i ochrony transportów wartości pieniężnych będących własnością Zamawiającego (transport będzie się odbywał w granicach administracyjnych Warszawy), zgodnie z opisem i zakresem przedmiotu zamówienia, zawartym w załączonym do niniejszej SIWZ wzorze umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY spełniają poniżej opisane warunki udziału w postępowaniu oraz złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz złożą zgodnie z postawionymi warunkami udziału w postępowaniu oraz wymaganą formą dokumentów (uwzględniając także szczególne wymagania dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) - żądane przez zamawiającego w punkcie VI SIWZ oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu CO OZNACZA W SZCZEGÓLNOŚCI (WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU): 1. POSIADAJĄ UPRAWNIENIA DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI, JEŻELI USTAWY NAKŁADAJĄ OBOWIĄZEK POSIADANIA TAKICH UPRAWNIEŃ, tj.: 1) posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia oraz polegających na stałym, dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia; 2) są wpisani do właściwego rejestru albo zgłoszeni do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy tego wymagają); 2. POSIADAJĄ NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ DYSPONUJĄ POTENCJAŁEM TECHNICZNYM I OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, tj.: 1) należycie wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - należycie wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 usługi, odpowiadające swoim rodzajem (za takowe zamawiający uzna te usługi, które obejmowały fizyczną ochronę osób i mienia) i wartością (każda usługa o wartości netto minimum 10.000,00 PLN) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia; 2) dysponują następującymi narzędziami i urządzeniami, niezbędnymi do wykonania zamówienia: - całodobowym Centrum Operacyjnym obsługującym system łączności bezprzewodowej pozwalający na stały i natychmiastowy kontakt radiowy z pracownikami ochrony stacjonarnej i patrolami zmotoryzowanymi - minimum 2 interwencyjnymi patrolami zmotoryzowanymi, działającymi całodobowo na terenie Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy 3) osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia tj. osoby wykonujące czynności w zakresie usług ochrony mienia, realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej - posiadają wymagane uprawnienia niezbędne do wykonywania zamówienia: - minimum 3 osoby posiadające licencje pracownika ochrony fizycznej I stopnia oraz legitymacje osoby dopuszczonej do posiadania broni, - minimum 1 osoba posiadająca licencje pracownika ochrony II stopnia (nadzorująca z poziomu Centrum Operacyjnego). 3. ZNAJDUJĄ SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA, tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w szczególności, chodzi o działalność, która jest zgodna z przedmiotem zamówienia), przy czym ubezpieczenie musi spełniać następujące warunki minimalne: - okres ubezpieczenia: co najmniej obowiązująca od terminu składania ofert do końca 2008 r. , - suma ubezpieczenia: - co najmniej 3.000.000,00 PLN , - brak franszyzy integralnej, - brak franszyzy redukcyjnej, - brak limitów ograniczających odpowiedzialność ubezpieczyciela w ramach jednego kontraktu, - brak podlimitów w granicach sumy ubezpieczeniowej (za jedno zdarzenie, szkody określonego rodzaju lub z tytułu określonych ryzyk), - brak klauzul wyłączających (względnie obecność klauzul włączających) odpowiedzialność za szkody wyrządzone poszkodowanym przez podwykonawców ubezpieczającego (Wykonawcy), - brak klauzul wyłączających (względnie obecność klauzul włączających) ryzyko wadliwego wykonania robót lub usług, - brak klauzul wyłączających (względnie obecność klauzul włączających) odpowiedzialność za szkody wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania przez ubezpieczającego (Wykonawcę); 4. NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, tj. nie zachodzi wobec nich żadna z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 uPzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ) oraz niżej określone dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków: DOKUMENTY PODMIOTOWE W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (uPzp), Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym podpunkcie składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty te powinny być wystawione w terminie określonym powyżej, w niniejszym podpunkcie); jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się także wskazanych w poprzednim zdaniu dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dokumenty te również powinny być wystawione w terminie określonym powyżej, w niniejszym podpunkcie); 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 uPzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym podpunkcie składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 uPzp (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się także wskazanych w poprzednim zdaniu dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dokumenty te również powinny być wystawione w terminie określonym powyżej, w niniejszym podpunkcie); 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 uPzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym podpunkcie składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się także wskazanych w poprzednim zdaniu dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dokumenty te również powinny być wystawione w terminie określonym powyżej, w niniejszym podpunkcie); W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O ZAMÓWIENIE Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku - zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do: 1. reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo 2. reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia w ich imieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego Do oferty należy dołączyć dokument, z którego wyraźnie wynika kto, komu i do jakich czynności udzielił pełnomocnictwa. Wymagania Zamawiającego oraz przepisy uPzp stosuje się odpowiednio do w/w wykonawców. W zakresie weryfikacji spełnienia postawionych warunków udziału w postępowaniu i potwierdzających spełnienie tych warunków - dokumentów wymaganych od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum, spółka cywilna): - na potwierdzenie posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz na potwierdzenie spełnienia warunku o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne, wymagane jest spełnienie warunku indywidualnie przez każdego konsorcjanta/wspólnika i złożenie stosownych dokumentów, wystawionych na każdy z podmiotów; - na potwierdzenie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia oraz znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wymagane jest aby warunki te były spełnione łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Pozostałe dokumenty podpisują (pod rygorem odrzucenia oferty) wszyscy konsorcjanci lub wspólnicy lub osoby posiadające prawo do reprezentacji konsorcjum lub spółki cywilnej na podstawie umowy lub pełnomocnictwa. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu podpisują wszyscy konsorcjanci lub wspólnicy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir-polna.pl/ogloszenia.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach