Przetargi.pl
Świadczenie usług eksploatacyjno- konserwacyjnych wind w obiektach Radomskiego Szpitala Specjalistycznego

Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-610 Radom, ul. Tochtermana 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3615285, 3615284 , fax. 048 3615213
  • Data zamieszczenia: 2012-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
    ul. Tochtermana 1 1
    26-610 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3615285, 3615284, fax. 048 3615213
    REGON: 00031508600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług eksploatacyjno- konserwacyjnych wind w obiektach Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług eksploatacyjno - konserwacyjnych wind w obiektach Radomskiego Szpitala Specjalistycznego. I. Ogólny opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są wszelkie czynności zapewniające prawidłowe funkcjonowanie w ruchu ciągłym wind w obiektach Szpitala: 1. Budynek Główny z Izbą Przyjęć (SOR) - 6 dźwigów : - 2 windy szpitalne (1996r, 1250kg, 7przyst.) - 1 winda szpitalna (2001r, 1600kg, 6przyst.) - 2 windy towarowo-osobowe (kuchenne, 1964/65r, 500kg, 7/6przyst.) - 1 dźwig towarowo-podawczy (1963r, 100kg, 2przyst., Apteka) 2. Pawilon - 1 dźwig: - 1 winda szpitalna (1981r, 1000kg, 5przyst.) 3. Ginekologia (stara): - 1 winda szpitalna (towarowo-osobowa, 1975r, 500kg, 5przyst.) 4. Ginekologia (nowa) - 3 dźwigi: - 2 windy szpitalne (2009r, 2000kg, 5przyst.) - 1 winda osobowa (2009r, 800kg, 5przyst.) 5. O/Zakaźny/ZOL - 2 dźwigi: - 1 winda szpitalna (hydrauliczna, 2009r, 1300kg, 4przyst.) - 1 dźwig towarowo podawczy (100kg, 4przyst.) 6. Przychodnie Specjalistyczne ul. Lekarska 4: - 2 windy osobowe (2011r, 500kg, 5przyst.) 7. O/ Rehabilitacji ul. Giserska 21: - 1 winda towarowo-osobowa (1982r, 1600kg, 2przyst.) II. Opis czynności konserwacyjno-eksploatacyjnych 1. Wykonywanie wszelkich prac związanych z eksploatacją i konserwacją w ruchu ciągłym wind wyszczególnionych w przedmiocie zamówienia wraz z ich organizacją i nadzorem, według zasad określonych w instrukcjach i dokumentacji techniczno-ruchowej, przepisach branżowych i normach, rozporządzeniach oraz ustawach i ich aktach wykonawczych: Prawo Budowlane, Prawo Energetyczne, Ustawa o Dozorze Technicznym i innych obowiązujących aktach prawnych. W szczególności na obowiązujący zakres prac składać się będą: - okresowe (w terminach określonych instrukcjami i przepisami branżowymi) oraz bieżące (uzależnione od pracy urządzeń i potrzeb) oględziny, przeglądy i sprawdzenia, - prowadzenie pogotowia dźwigowego (czas reakcji i interwencja do 15 minut od zgłoszenia) - pomiary elektryczne wymagane dla instalacji wind (m.in. ochrony przeciwporażeniowej, izolacji obwodów elektrycznych) - próby, sprawdzenia i regulacje eksploatacyjne - konserwacje, naprawy, drobne prace remontowe wynikające z normalnego zużycia części i zespołów dźwigowych - lokalizacja i zabezpieczanie awarii (niezwłoczne) i ich usuwanie w porozumieniu z Zamawiającym - bieżąca realizacja zgłoszeń, usuwanie usterek, wymiana żarówek, wykładziny podłogowej, wypompowywanie wody z podszybia, itp. - wymiany podzespołów urządzeń wynikające z zapisów UDT - prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej - obsługa rewizji UDT - nadzór nad eksploatacją 2. Wykonawca zapewni pogotowie dźwigowe oraz regularne okresowe przeglądy i regulacje zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcjami obsługi i eksploatacji urządzeń. 3. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej przedmiotu wykonania usługi ( po dokonanej wizji lokalnej Wykonawca otrzyma potwierdzenie odbycia wizji lokalnej podpisane przez Kierownika Działu Technicznego lub głównego Energetyka R Sz. S.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507500007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach