Przetargi.pl
Świadczenie usług eksperckich i doradczych w zakresie technologii przetwarzania odpadów w ramach projektu pod nazwą: „Optymalizacja oraz wdrożenie nowych procesów przetwarzania i odzysku odpadów w środkowosudeckim regionie gospodarki odpadami w celu zwiększenia poziomów recyklingu”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-420 Lubawka, ul. Nadbrzeżna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7411541 w. 39, , fax. 757 411 541
  • Data zamieszczenia: 2018-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o.
    ul. Nadbrzeżna -
    58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7411541 w. 39, , fax. 757 411 541
    REGON: 23044331100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanikom.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług eksperckich i doradczych w zakresie technologii przetwarzania odpadów w ramach projektu pod nazwą: „Optymalizacja oraz wdrożenie nowych procesów przetwarzania i odzysku odpadów w środkowosudeckim regionie gospodarki odpadami w celu zwiększenia poziomów recyklingu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje świadczenie usług eksperckich i doradczych w zakresie mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych w technologii ich sortowania. W ramach Projektu planowana jest modernizacja sortowni odpadów z selektywnej zbiórki zlokalizowanej na ul. Komunalnej 1 w Lubawce (woj. dolnośląskie, powiat kamiennogórski). Jest to jedno z trzech zadań, które realizował będzie Zamawiający w ramach całego Projektu. W ramach tej części projektu / tej lokalizacji założono m.in.: a) budowę obiektów kubaturowych (m.in. hali sortowni, budynku warsztatu naprawy samochodów, wiat i obiektów towarzyszących), b) dostawę i montaż urządzeń technologicznych (zamaszynowienie), c) przeprowadzenie rozruchów sortowni odpadów wraz ze szkoleniem personelu obsługującego instalację. Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji tej części Projektu korzystał będzie z wykonawców w zakresie dostaw i robót budowlanych, realizujących zamówienia w oparciu o: a) WARUNKI KONTRAKTOWE DLA URZĄDZEŃ ORAZ PROJEKTOWANIA I BUDOWY (tzw. żółty FIDIC), Rok wydania: SIDIR 2008 FIDIC 1999; Opis edycji: 4. Wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą Tłumaczenie pierwszego wydania 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils – FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria); b) WARUNKI KONTRAKTOWE DLA BUDOWY DLA ROBÓT INŻYNIERYJNO – BUDOWLANYCH PROJEKTOWANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO (tzw. czerwony FIDIC), Rok wydania: SIDIR 2008 FIDIC 1999; Opis edycji: 4. Wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008. Tłumaczenie pierwszego wydania 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils – FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria). Szacuje się, że na instalacji zostaną wydzielone następujące frakcje: a) karton, papier mix, papier gazetowy, b) folia mix, c) HDPE, PP, PET transparentny, PET mix, PET niebieski, PS, tetra, d) metale nieżelazne i żelazne, e) preRDF, f) balast. Szacunkowe ilości wyżej wymienionych frakcji: a) preRDF – ok. 1870 Mg/rok, b) surowce wtórne – ok. 3530 Mg/rok, c) balast – ok. 1870 Mg/rok. Zakres usług w ramach niniejszego postępowania obejmuje doradztwo w zakresie technologii przetwarzania odpadów, poczynając od analizy posiadanych przez Zamawiającego decyzji i uzgodnień poprzez fazę projektową do wykonawstwa (zamaszynowienia) i rozruchy instalacji włącznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71310000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.500,00 zł (słownie zł: dwa tysiące pięćset 00/100), wg zasad określonych w Rozdziale 18 Części I SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa konkretnych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Na podstawie art. 25a ust.1 Pzp, w celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 i ust.5 pkt 1) Pzp oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1b Pzp wraz z ofertą Wykonawca złoży aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ i braku podstaw do wykluczenia. II. 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (…) polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. W sytuacji określonej w pkt 1, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Jeżeli Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania wobec nich: 1) braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1) Pzp; 2) spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp, zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale 8 pkt 4 Części I SIWZ, złożone przez te podmioty. III. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wzór – Załącznik nr 4 do SIWZ) IV. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale 10, pkt 1, ppkt 4), lit. a) Części I SIWZ w zakresie wymaganym od Wykonawcy. V. Na potwierdzenie wykonania usług przez osobę wskazaną w ofercie przez Wykonawcę do pełnienia funkcji Technologa, Zamawiający będzie wymagał wykazu usług wykonanych przez tę osobę (wzór oświadczenia zawierającego wykaz usług wykonanych przez wskazaną osobę stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku, gdy zweryfikowanie doświadczenia tej osoby na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu będzie niemożliwe lub utrudnione, Zamawiający wystąpi w takiej sytuacji o złożenie stosownych dowodów (np. kopie protokołów odbioru, poświadczenia, referencje itp.), jednoznacznie poświadczających posiadanie przez wskazaną osobę deklarowanego doświadczenia. Dokumenty, o których mowa powyżej, Wykonawca złoży na wezwanie w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach