Przetargi.pl
Świadczenie usług edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w klasach I-III w Szkole Podstawowej w Kostrzycy realizowanego w ramach projektu Równe szanse - droga do sukcesu - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Mysłakowice

Szkoła Podstawowa im. gen. Wł. Sikorskiego w Kostrzycy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-533 Kostrzyca, ul. Jeleniogórska 37
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 718 33 07 , fax. 75 718 32 74
  • Data zamieszczenia: 2012-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. gen. Wł. Sikorskiego w Kostrzycy
    ul. Jeleniogórska 37 37
    58-533 Kostrzyca, woj. dolnośląskie
    tel. 75 718 33 07, fax. 75 718 32 74
    REGON: 00118003300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w klasach I-III w Szkole Podstawowej w Kostrzycy realizowanego w ramach projektu Równe szanse - droga do sukcesu - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Mysłakowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na realizacji zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w Szkole Podstawowej w Kostrzycy realizowanych w ramach projektu pn. Równe szanse - droga do sukcesu; Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Mysłakowice współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres, ilość i rodzaj zajęć określają szczegółowe zadania stanowiące poszczególne części zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 45 minut nieprzerwanej pracy. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: Część 1. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu.. I sem. 2012/2013; I grupa (6 osób) - 30 h, razem 30 godzin dla 6 uczniów ogółem. Część 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu.. II sem. 2012/2013 II grupa (6 osób) - 30 h, razem 30 godzin dla 6 uczniów ogółem. Część 3. Zajęcia logopedyczne - logopedia I sem. 2012/2013 I grupa (4 osoby) - 30 h, razem 30 godzin dla 4 uczniów ogółem. Część 4. Zajęcia logopedyczne - logopedia I sem. 2012/2013 II grupa (4 osoby) - 15h, II sem. 2012/2013 II grupa (4 osoby) - 15 h, razem 30 godzin dla 4 uczniów ogółem. Część 5. Zajęcia logopedyczne - logopedia II sem. 2012/2013 III grupa ( 3 osoby ) - 30h razem 30 godzin dla 3 uczniów ogółem. Częsć 6. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. I sem. 2012/2013 I grupa (5 osób) - 30 h, II sem. 2012/2013 I grupa (5 osób) - 30 h razem 60 godzin dla 5 uczniów ogółem. Część 7. Zajęcia - koło przyrodnicze I sem. 2012/2013 I grupa (8 osób) - 15 h, II sem. 2012/2013 I grupa (8 osób) - 15 h. razem 30 godzin dla 8 uczniów ogółem. Część 8. Zajęcia - koło matematyczne. I sem. 2012/2013 I grupa (8 osób) - 30 h, II sem. 2012/2013 I grupa (8 osób) - 30 h. razem 60 godzin dla 8 uczniów ogółem Część 9. Zajęcia - koło plastyczne. I sem. 2012/2013 I grupa (8 osób) - 20 h, II sem. 2012/2013 I grupa (8 osób) - 20 h razem 40 godzin dla 8 uczniów ogółem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslakowice.pl Biuletyn Informacji Publicznej
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach