Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH W ZAKRESIE PROWADZENIA ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH Z MATEMATYKI I FIZYKI DLA STUDENTÓW UCZESTNICZĄCYCH W PROJEKCIE MODA NA CHEMIĘ (POKL.04.01.02-00-134/09-00) WSPÓŁFINANSOWANYM PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO

Akademia Podlaska w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Konarskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6442095 , fax. 025 6442045
  • Data zamieszczenia: 2010-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Podlaska w Siedlcach
    ul. Konarskiego 2 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6442095, fax. 025 6442045
    REGON: 00000147100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ap.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH W ZAKRESIE PROWADZENIA ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH Z MATEMATYKI I FIZYKI DLA STUDENTÓW UCZESTNICZĄCYCH W PROJEKCIE MODA NA CHEMIĘ (POKL.04.01.02-00-134/09-00) WSPÓŁFINANSOWANYM PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych, polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z matematyki i fizyki w zakresie szkoły ponadgimnazjalnej dla studentów uczestniczących w Projekcie w roku akademickim 2010/2011 (oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 80300000-7 Usługi szkolnictwa wyższego). 2.Zamawiający określa następujące warunki świadczenia usług, objętych przedmiotem zamówienia: 1)warunki wspólne dla wszystkich części (zadań): a)zajęcia wyrównawcze prowadzone będą w oparciu o program zajęć ustalony przez Zamawiającego; programy zajęć z poszczególnych przedmiotów stanowią załączniki nr 1a i 1b do niniejszej SIWZ; b)zajęcia wyrównawcze prowadzone będą w pomieszczeniach Wydziału Nauk Ścisłych Akademii Podlaskiej przy ul. 3 Maja 54 w Siedlcach; c)każdy z Wykonawców zobowiązany będzie do przeprowadzenia 90 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) w ciągu całego roku akademickiego; d)zajęcia wyrównawcze prowadzone będą w następującym, tygodniowym wymiarze godzin: - z matematyki: - w semestrze zimowym - 2 x 2 godziny lekcyjne w tygodniu, - w semestrze letnim - 1 x 2 godziny lekcyjne w tygodniu, - z fizyki: - w semestrze zimowym - 1 x 2 godziny lekcyjne w tygodniu, - w semestrze letnim - 2 x 2 godziny lekcyjne w tygodniu, e)poza prowadzeniem zajęć wyrównawczych zgodnie z programem i planem, Wykonawca zobowiązany będzie do: - kontroli obecności na zajęciach; - prowadzenia dziennika zajęć; - sporządzania kwartalnych sprawozdań z przeprowadzonych zajęć, w zakresie określonym przez Zamawiającego; - bieżącej współpracy z biurem w celu informowania o postępie realizacji programu, ewentualnych problemach i rozwiązaniach 2)warunki odrębne dla poszczególnych części (zadań): a)dla Zadania nr 1 i nr 2 - zajęcia wyrównawcze w semestrze zimowym, dla obu grup, prowadzone będą w następujących dniach i godzinach: środa i czwartek, w godzinach 16.00-17.30; c) dla Zadania nr 3 - zajęcia wyrównawcze w semestrze zimowym prowadzone będą w następujących dniach i godzinach: piątek, w godzinach 8.30-10.00; d)dla Zadania nr 4 - zajęcia wyrównawcze w semestrze zimowym prowadzone będą w następujących dniach i godzinach: piątek, w godzinach 12.00-13.30.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ap.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach