Przetargi.pl
Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu pt. Więcej umiem, więcej mogę

Gmina Więcbork ogłasza przetarg

  • Adres: 89-410 Więcbork, ul. Mickiewicza 22
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3897 207 , fax. 052 3897 212
  • Data zamieszczenia: 2014-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Więcbork
    ul. Mickiewicza 22 22
    89-410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3897 207, fax. 052 3897 212
    REGON: 09235096100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wiecbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu pt. Więcej umiem, więcej mogę
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć edukacyjnych w gimnazjum w Więcborku i w Sypniewie oraz wyjazdów edukacyjnych w ramach projektu pt. Więcej umiem, więcej mogę. Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Zamówienie podzielone jest na 3 części: Część nr 1: Prowadzenie zajęć rozwijających wiedzę, wyrównujących i przygotowujących do egzaminu gimnazjalnego, doradztwa zawodowo-edukacyjnego, psychologicznego oraz zajęć dla nauczycieli. Część nr 2: Prowadzenie zajęć rozwijających wiedzę i przygotowujących do egzaminu gimnazjalnego z zakresu języków obcych. Część nr 3: Prowadzenie zajęć w ramach ścieżek edukacyjnych. Część nr 1 obejmuje: I. Prowadzenie zajęć rozwijających wiedzę i przygotowujących do egzaminu gimnazjalnego z zakresu j. polskiego, historii, biologi/chemii, geografii oraz zapewnienie podręczników i materiałów dydaktycznych dla uczestników zajęć. Zajęcia z języka polskiego: - Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 60 h(60h/grupę); - Przewidywana liczba grup zajęć: 1; - Przewidywana liczba uczestników zajęć: 8. Zajęcia z historii: - Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 60 h (60h na grupę); - Przewidywana liczba grup zajęć: 1; - Przewidywana liczba uczestników zajęć: 8. Zajęcia z biologiczno-chemiczne: - Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 60 h (60h/ grupę); - Przewidywana liczba grup zajęć: 1; - Przewidywana liczba uczestników zajęć: 10. Zajęcia z geografii: - Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 60 h(60h/grupę); - Przewidywana liczba grup zajęć: 1; - Przewidywana liczba uczestników zajęć: 5. Materiały do prowadzenia ww. zajęć jakie winien zapewnić Wykonawca: - 33 zestawy, w skład zestawu wchodzi: podręcznik lub/i zbiór zadań w zależności od przedmiotu i programu zajęć (zestaw obejmuje materiały do wszystkich przedmiotów). II. Prowadzenie zajęć wyrównujących i przygotowujących do egzaminu gimnazjalnego z zakresu j. polskiego, matematyki oraz zapewnienie podręczników i materiałów dydaktycznych dla uczestników zajęć. 1) Zajęcia z języka polskiego: - Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 180 h(30h/grupę - 6 grup); - Przewidywana liczba grup zajęć: 6; - Przewidywana liczba uczestników zajęć: 36. 2) Zajęcia z matematyki: - Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 90 h (30h/grupę - 3 grupy); - Przewidywana liczba grup zajęć: 3; - Przewidywana liczba uczestników zajęć: 20. Materiały do prowadzenia ww. zajęć jakie winien zapewnić Wykonawca: - 56 zestawów, w skład zestawu wchodzi: podręcznik lub/i zbiór zadań w zależności od przedmiotu i programu zajęć. III. Prowadzenie zajęć z zakresu technik ICT oraz zapewnienie podręczników dla uczestników zajęć. 1) Zajęcia z technik ICT wraz z egzaminem ECDL-Start: - Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 480h (120 h/grupę - 4 grupy); - Przewidywana liczba grup zajęć: 4; - Zajęcia wspomagane e-nauczaniem, przewidywana ilość godzin e-nauczania: 240 h; - Przewidywana liczba uczestników zajęć: 40; - Przewidywana liczba uczestników zajęć zdających egzamin (ECDL-Start) - 40; - Przewidywana liczba podręczników jakie winien zapewnić Wykonawca - 1 szt./osobę, tj. 40 szt.; - Organizacja i przeprowadzenie egzaminu - egzamin ECDL-Start dla 40 uczestników na miejscu w szkole. IV. Prowadzenie zajęć kompensacyjnych Zajęcia kompensacyjne: - Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 60 h (60 h/grupę - 1 grupa); - Przewidywana liczba grup zajęć: 1; - Przewidywana liczba uczestników zajęć: 5. V. Wsparcie psychologiczne: - Przewidywana ilość godzin w okresie realizacji zamówienia: 30 h (15 h/grupę - 2 grupy); - Przewidywana liczba grup zajęć: 2; - Przewidywana liczba uczestników zajęć: 15. VI. Doradztwo zawodowo-edukacyjne: - Przewidywana ilość godzin w okresie realizacji zamówienia: 220 h (2,5 h/osobę); - Przewidywana liczba uczestników: 88. Doradztwo obejmuje poznawanie własnych predyspozycji i możliwości w obecnym rynku pracy i opracowywanie indywidualnych scenariuszy edukacyjno-zawodowych. VII. Zajęcia dla nauczycieli: - Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 60 h (30h/grupę - 2 grupy); - Przewidywana liczba grup zajęć: 2; - Przewidywana liczba uczestników zajęć: 19. Zajęcia obejmują szkolenie w zakresie posługiwania się TIK (technologie informacyjno-komunikacyjne), w tym m. in. programami do tworzenia prezentacji, obróbki tekstu i zdjęć, tworzenia grafik itp. Część nr 2 obejmuje: Prowadzenie zajęć rozwijających wiedzę i przygotowujących do egzaminu gimnazjalnego z zakresu języków obcych oraz zapewnienie podręczników dla uczestników zajęć. 1) Zajęcia z języka angielskiego wraz z egzaminem wewnętrznym: - Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 90 h (90 h/grupę - 1 grupa); - Przewidywana liczba grup zajęć: 1; -Zajęcia wspomagane e-nauczaniem, przewidywana ilość godzin e-nauczania: 120 h; - Przewidywana liczba uczestników zajęć: 10; - Przewidywana liczba uczestników zajęć zdających egzamin wewnętrzny - 10; - Przewidywana liczba podręczników jakie winien zapewnić Wykonawca - 1 komplet/osobę, tj. 10 kompletów. 2) Zajęcia z języków obcych angielskiego i niemieckiego wraz z egzaminem zewnętrznym TELC: - Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 360 h (120 h/grupę - 3 grupy); - Przewidywana liczba grup zajęć: 3; - Zajęcia wspomagane e-nauczaniem, przewidywana ilość godzin e-nauczania: 480h; - Przewidywana liczba uczestników zajęć: 30; - Przewidywana liczba uczestników zajęć zdających egzamin zewnętrzny TELC; szacowane poziomy A2 i B1 - 30; - Przewidywana liczba podręczników jakie winien zapewnić Wykonawca - 60 kompletów,1 komplet/osobę na odpowiedni poziom przygotowujący do egzaminu TELC; - Organizacja i przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego - egzamin TELC dla 30 uczestników na miejscu w szkole. Część nr 3 obejmuje: Prowadzenie zajęć w ramach ścieżek edukacyjnych i organizacja wyjazdów edukacyjnych: 1) Ścieżka ekologiczna - zajęcia stacjonarne: - Przewidywana ilość godzin w okresie realizacji zamówienia: 40 h (10 h/grupę - 4 grupy); - Przewidywana liczba grup zajęć: 4; - Przewidywana liczba uczestników zajęć: 28. 2) Ścieżka ekologiczna - wyjazdy edukacyjne (1 zadanie): Zadanie obejmuje dwa wyjazdy: - wyjazd edukacyjny do oczyszczalni ścieków w Więcborku (ok. 16 km) dla 28 osób, - wyjazd edukacyjny do wodociągów w Więcborku (ok. 20 km) dla 28 osób. 3) Ścieżka Przedsiębiorczość - zajęcia stacjonarne: - Przewidywana ilość godzin w okresie realizacji zamówienia: 50 h (10 h/grupę - 5 grup); - Przewidywana liczba grup zajęć: 5; - Przewidywana liczba uczestników zajęć: 28. 4) Ścieżka Przedsiębiorczość - wyjazdy edukacyjne (1 zadanie): Zadanie obejmuje jeden wyjazd do fabryki mebli w Sępólnie Kraj. i Runowie Kraj. oraz do Powiatowego Urzędu Pracy w Sępólnie Kraj. Kalkulacja powinna objąć: - przejazd (transport): ok. 120 km, - posiłek (ciepły): 28 osób. 5) Ścieżka Świadomość i ekspresja kulturalna - zajęcia stacjonarne: - Przewidywana ilość godzin w okresie realizacji zamówienia: 40 h (10 h/grupę - 4 grupy); - Przewidywana liczba grup zajęć: 4; - Przewidywana liczba uczestników zajęć: 30. 6) Ścieżka Świadomość i ekspresja kulturalna - wyjazdy edukacyjne (1 zadanie): Kalkulacja powinna objąć dwa wyjazdy: 1. Wyjazd do teatru w Bydgoszczy (30 os. + 2 opiekunów): - przejazd (transport): ok. 110 km, - bilety: 32 osoby, - posiłek (ciepły): 32 osoby. 2. Wyjazd do Filharmonii w Bydgoszczy: - przejazd (transport): ok. 110 km, - bilety: 32 osoby, - posiłek (ciepły): 32 osoby. 7) Ścieżka Tożsamość regionalna i wychowanie patriotyczne - zajęcia stacjonarne: - Przewidywana ilość godzin w okresie realizacji zamówienia: 40 h (10h/grupę - 4 grupy); - Przewidywana liczba grup zajęć: 4; - Przewidywana liczba uczestników zajęć: 29. 8) Ścieżka Tożsamość regionalna i wychowanie patriotyczne - wyjazdy edukacyjne (1 zadanie): Zadanie obejmuje jeden wyjazd do Muzeum Ziemi Krajeńskiej w Nakle n. Notecią oraz do Muzeum im. L. Wyczółkowskiego w Bydgoszczy. Kalkulacja powinna objąć: - 2 opiekunów; - przejazd (transport): ok 125 km; - bilety: 29 osób; - przewodnicy; - lekcja muzealna: 2 szt.; - posiłek (ciepły): 31 osób. 3. Oczekiwana częstotliwość realizacji poszczególnych zajęć (dotyczy części 1 i części 2 zamówienia): - zajęcia w wymiarze 120h/grupę - 4 godziny tygodniowo (2 spotkania), - zajęcia w wymiarze 90h/grupę - 3 godziny tygodniowo (2 spotkania), - zajęcia w wymiarze 60h/grupę - 2 godziny tygodniowo, - zajęcia w wymiarze 30h/grupę - 1 godzina tygodniowo, - zajęcia w wymiarze 15h/grupę - w blokach 2 lub 3-godzinnych. Przez określenie godzina Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną tj. 45 minut, za wyjątkiem zajęć kompensacyjnych i wsparcia psychologicznego. 4. Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia (świadczenia usług): Zajęcia prowadzone będą w Gimnazjum im. Polskich Noblistów w Więcborku, ul. Al. 600-lecia 4, 89-410 Więcbork oraz w Zespole Szkół Gimnazjum w Sypniewie, ul. Kwiatowa 3, 89-422 Sypniewo, Gmina Więcbork. 5. Przedmiot zamówienia świadczony będzie w okresie roku szkolnego 2014/2015, od dnia podpisania umowy, do dnia 26.06.2015 r. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie usługi i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności, w zakresie wszystkich części. 6. Zajęcia prowadzone będą od poniedziałku do soboty w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektorów szkół. W dni nauki zajęcia będą mogły odbywać się w przerwach między poszczególnymi zajęciami wynikającymi z planu zajęć oraz przed lub po odbyciu wszystkich zajęć lekcyjnych w danym dniu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany powyższych terminów po konsultacjach z Wykonawcą. 7.Zajęcia będą prowadzone w zależności od wyniku procesu rekrutacji, bieżącej realizacji zajęć i z częstotliwością realizacji zajęć wskazaną w pkt 3 niniejszego rozdziału. 8. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Dysponowania przez cały okres realizacji przedmiotu umowy osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z kwalifikacjami określonymi w ofercie Wykonawcy; 2) Skierowania do realizacji zajęć osób wymienionych w złożonej ofercie, a w przypadku konieczności zmiany - uzyskania akceptacji Zamawiającego. W przypadku zmiany osoby prowadzącej zajęcia, nowa osoba powołana do pełnienia ww. obowiązków musi spełniać co najmniej wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tej osoby. Zamawiający może także żądać od Wykonawcy zmiany osoby prowadzącej zajęcia, jeżeli uzna, że nie wykonuje ona należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego. 3) Przeprowadzenia zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego. Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia będzie na bieżąco konsultowany z Zamawiającym i dostosowany do możliwości lokalowych i czasowych szkół biorących udział w projekcie oraz uczestników projektu. Wszelkie zmiany w harmonogramie wymagają akceptacji Zamawiającego. 4) Odpracowania w innym, uzgodnionym terminie zajęć nie odbytych z powodu usprawiedliwionej nieobecności Wykonawcy. W przypadku, gdy prowadzący zajęcia nie może ich przeprowadzić zgodnie z ustalonym harmonogramem, zobowiązany jest poinformować o tym Zamawiającego najpóźniej w dniu, w którym miały być prowadzone zajęcia (przed ich rozpoczęciem). 5) Przedstawienia programu zajęć (przed podpisaniem umowy). 6) Prowadzenia zajęć zgodnie z programem dostosowanym do praktycznych i teoretycznych umiejętności uczestników oraz wymagań określonych przez Zamawiającego. 7) Prowadzenia zajęć zgodnie z przepisami oraz zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, sprawowanie opieki nad uczestnikami podczas zajęć i przerw oraz podczas wyjazdów. 8) Przeprowadzenia zajęć z należytą starannością, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy i obowiązującymi przepisami. 9) Zapewnienia należytej ochrony danych osobowych uczestników zajęć zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymaganiami Zamawiającego. 10) Poinformowania uczestników przed rozpoczęciem zajęć, że są one współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 11) Prowadzenia odpowiedniej dokumentacji związanej z zajęciami, tj.: listy obecności, dzienniki i inne dokumenty niezbędne dla potrzeb realizacji projektu oraz pozostałej dokumentacji wymaganej zgodnie z przepisami właściwymi dla tego rodzaju zajęć. 12) Przestrzegania prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszanie banerów, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z Zamawiającym, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi; 13) Przeprowadzenia zajęć i egzaminów na terenie odpowiednio gimnazjum w Więcborku i gimnazjum w Sypniewie. 14) Wydania certyfikatów/zaświadczeń uczestnikom zdającym egzamin zewnętrzny. 15) Zapewnienia dostępu do wsparcia zajęć ICT oraz językowych w formie e-learningu. Przez e-learning przyjmuje się: - powiązanie nauczyciela z podległą mu grupą uczniów, - możliwość tworzenia udostępniania uczniom zadań domowych i testów oraz otrzymywanie raportów o ich wykonaniu, - możliwość tworzenia identycznych testów dla uczniów z podziałem na grupy, - możliwość tworzenia przez nauczyciela własnych treści i interaktywnych ćwiczeń i zadawania ich uczniom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w zakresie części na którą składana jest oferta, w następującej wysokości: Część nr 1: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); Część nr 2: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100); Część nr 3: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100). 2. Termin wniesienia wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w Urzędzie Miejskim w Więcborku przy ul. Mickiewicza 22 przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego z dopiskiem Wadium - Świadczenie usług edukacyjnych, Część nr zamówienia (należy podać numer części, na którą Wykonawca wpłaca wadium), BS Więcbork Nr rachunku 22 8162 0003 0000 3564 2000 0050. b) w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Więcborku, ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork w Sekretariacie pok. nr 2, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 3. Formy wniesienia wadium. 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami). 2) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4. Zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 5. Inne postanowienia dotyczące wadium. 1) Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania z ofertą. Jednocześnie ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4 ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiecbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach