Przetargi.pl
Świadczenie usług edukacyjnych w projekcie pn. Uczyć się, aby być, wiedzieć, działać i żyć wspólnie w społeczeństwie w podziale na 17 zadań, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

Zespół Szkół Specjalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Wierzbice, ul. Lipowa 44
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 390 8778 , fax. 71 390 87 78
  • Data zamieszczenia: 2012-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Specjalnych
    ul. Lipowa 44 44
    55-040 Wierzbice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 390 8778, fax. 71 390 87 78
    REGON: 93263392700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsswierzbice.szkolnastrona.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług edukacyjnych w projekcie pn. Uczyć się, aby być, wiedzieć, działać i żyć wspólnie w społeczeństwie w podziale na 17 zadań, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć terapeutycznych oraz rozwojowych, w ramach realizacji projektu pn.: Uczyć się, aby być, wiedzieć, działać i żyć wspólnie w społeczeństwie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w podziale na 17 zadań zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 2.1 Świadczenie w roku szkolnym 2011-2012, 2012-2013 usług edukacyjnych objętych zamówieniem, tj. zapewnienie realizacji dodatkowych zajęć pozalekcyjnych przez osoby posiadające kwalifikacje określone w załączniku nr 2 do SIWZ, w okresie wynikającym z rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z dnia 30 kwietnia 2002r. z późniejszymi zmianami, zwanym dalej Rozporządzeniem MEN). Zajęcia realizowane będą w wymiarze godzin przewidzianym dla rodzaju zajęć i dla danej grupy uczniów, zgodnie z założeniami Projektu. 2.2 Opracowanie i przedstawienie do akceptacji Dyrektorowi ZSSwW oraz koordynatorowi projektu: a. programu dydaktycznego zajęć dodatkowych, który będzie zawierał propozycję działań w powiązaniu ze zdiagnozowanymi problemami i potrzebami, w terminie określonym szczegółowo w umowie z wykonawcą, b. szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć dodatkowych w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013, w terminie 5 dni od dnia przekazania Wykonawcy planów zajęć lekcyjnych na I semestr oraz na II semestr roku szkolnego 2011/2012 oraz 2012/2013. Zmiany w zatwierdzonym planie zajęć dodatkowych będą wprowadzane w porozumieniu z Dyrektorem ZSSwW oraz Koordynatorem projektu i nie wymagają zawarcia aneksu do umowy. Wykonawca ma obowiązek pisemnego zawiadomienia Zleceniodawcy o wszelkich zmianach w realizacji harmonogramu zajęć. Harmonogram zajęć nie może kolidować z obowiązkowymi, nadobowiązkowymi i dodatkowymi zajęciami szkolnymi uczniów uczestniczących w zajęciach, 2.3 Systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem danego rodzaju zajęć (tj. dziennika zajęć oraz listy obecności). 2.4 Opracowanie i bieżące prowadzenie kart ewidencji czasu pracy wskazujących liczbę zrealizowanych godzin dydaktycznych. Miesięczne karty czasu pracy składane będą w ostatnim dniu roboczym miesiąca, którego dotyczą (przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej do informacji Dyrektorowi ZSSwW, w której realizowany jest Projekt). 2.5 Informowanie Dyrektora ZSSwW o wynikach i osiągnięciach uczniów. 2.6 Prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej sprawozdania, Dyrektorowi ZSSwW, w której realizowany jest projekt oraz koordynatorowi projektu ze strony Zleceniodawcy, o stanie realizacji programu oraz planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin w terminie do 5 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. 2.7 Opracowanie w porozumieniu z koordynatorem Projektu i bieżące prowadzenie kart obserwacji uczniów i innej dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu zapisanych we wniosku o dofinansowanie Projektu, w tym m.in.: a) Opracowanie oraz przeprowadzenie wśród rodziców lub opiekunów prawnych uczestników Projektu, minimum dwukrotnie w każdym roku szkolnym (przed rozpoczęciem zajęć oraz po ich zakończeniu) ankiet ewaluacyjnych, przy czym końcowe ankiety ewaluacyjne zostaną przekazane Dyrektorowi ZSSwW do dnia 30 czerwca 2012r. oraz 11 lutego 2013r. b) Opracowanie oraz przeprowadzenie wśród dzieci uczestniczących w projekcie, po każdym semestrze, wywiadów, ankiet ewaluacyjnych oraz testów sprawdzających wiedzę (minimum dwukrotnie: pierwszy test na wstępie lub w połowie zajęć, drugi test na zakończenie zajęć) badających rezultaty miękkie i twarde, przy czym końcowe ankiety ewaluacyjne, testy i wywiady zostaną przekazane Dyrektorowi ZSSwW do dnia 30 czerwca 2012r. oraz 11 lutego 2013r. 2.8 Gromadzenie wytworów pracy uczestników projektu. 2.9 Przestrzeganie zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć dodatkowych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia; 2.10 Zgłaszanie ewentualnych problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich występowania, w formie pisemnej. 2.11 Ścisła współpraca ze Zleceniodawcą, Zespołem Zarządzającym Projektem oraz Wnioskodawcą. 3. Możliwość składania ofert częściowych oraz możliwość zlecenia usług uzupełniających. a. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. b. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub na wszystkie zadania. c. Zamawiający przewiduje zlecenie wykonania usług uzupełniających. 4. Kod CPV: 80.00.00.00-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach