Przetargi.pl
Świadczenie usług edukacyjnych w projekcie Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Kobierzyce

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
  • Data zamieszczenia: 2011-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    al. Pałacowa 1 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług edukacyjnych w projekcie Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Kobierzyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w roku szkolnym 2011/2012 usług edukacyjnych dla uczniów szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kobierzyce: Szkoły Podstawowej w Pustkowie Żurawskim, Szkoły Podstawowej w Pustkowie Wilczkowskim, Szkoły Podstawowej w Tyńcu Małym, Szkoły Podstawowej w Kobierzycach i Szkoły Podstawowej w Bielanach Wrocławskich, w terminie zgodnym z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z dnia 30 kwietnia 2002r.) z późniejszymi zmianami, zwanym dalej rozporządzeniem MEN, w ramach realizacji projektu pn.: Program indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Kobierzyce, zwanego także Projektem, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Celem projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I-III uczących się w 5 szkołach podstawowych w gminie Kobierzyce, tj. zapewnienie im oferty edukacyjno - wychowawczo - profilaktycznej, zgodnej z indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi. Projekt przyczyni się do zwiększenia stopnia i zakresu wykorzystania aktywizujących metod nauczania, a także do zwiększenia dostępności i podniesienia jakości wsparcia i pomocy psychologiczno-pedagogicznej udzielanej dzieciom o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Prowadzone będą dodatkowe edukacyjne zajęcia pozalekcyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji oraz zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, prowadzone będą także zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych oraz zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych językowo (język angielski). 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni realizację następujących dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w roku szkolnym 2011/2012: Zadanie Nr I - miejsce wykonania usługi - Szkoła Podstawowa w Pustkowie Żurawskim 1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 2 grupy uczniów, łącznie 68 godzin. 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 2 grupy uczniów, łącznie 40 godzin. 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 3 grupy uczniów, łącznie 99 godzin. 4.Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 2 grupy uczniów, łącznie 40 godzin. 5.Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 2 grupy uczniów, łącznie 50 godzin. 6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin. Zadanie Nr II - miejsce wykonania usługi - Szkoła Podstawowa w Pustkowie Wilczkowskim 1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji -1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych -1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin. 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 2 grupy uczniów, łącznie 60 godzin. 4.Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin. 5.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin. 6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych językowo (język angielski) - 1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin. Zadanie Nr III - miejsce wykonania usługi - Szkoła Podstawowa Tyńcu Małym 1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin. 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin. 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy -7 grup uczniów, łącznie 210 godzin. 4.Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin. Zadanie Nr IV - miejsce wykonania usługi - Szkoła Podstawowa w Kobierzycach 1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 5 grup uczniów - I semestr i 7 grup uczniów - II semestr, łącznie 216 godzin. 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 5 grup uczniów - I semestr i 7 grup uczniów - II semestr, łącznie 216 godzin. 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 6 grup uczniów, łącznie 216 godzin. 4.Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 1 grupa uczniów, łącznie 36 godzin. 5.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 2 grupy uczniów, łącznie 72 godziny. Zadanie Nr V - miejsce wykonania usługi - Szkoła Podstawowa w Bielanach Wrocławskich 1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 6 grup uczniów, łącznie 216 godzin. 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 6 grup uczniów, łącznie 216 godzin. 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 4 grupy uczniów, łącznie 144 godzin. 4.Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 1 grupa uczniów, łącznie 36 godzin. 5.Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 6 grup uczniów, łącznie 216 godzin. 6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 3 grupy uczniów, łącznie 108 godzin. Łącznie przeprowadzonych zostanie 2529 godzin zajęć, w tym: 1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 560 godzin 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 532 godziny 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 729 godzin 4.Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 112 godzin 5.Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 326 godzin 6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 240 godzin 7.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych językowo (język angielski) - 30 godzin Jednostka 1 godziny w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. 4.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie ponadto: 1.Opracowanie i przedstawienie do akceptacji dyrektorom poszczególnych szkół oraz koordynatorowi projektu ze strony Zamawiającego: a) programu dydaktycznego zajęć dodatkowych, który będzie zawierał propozycję działań w powiązaniu ze zdiagnozowanymi problemami i potrzebami w danej szkole, b) szczegółowych harmonogramów prowadzenia zajęć dodatkowych, z uwzględnieniem założeń przyjętych w załączniku nr 1 do umowy - Zestawieniu ilości godzin / rodzajów zajęć dodatkowych w roku szkolnym 2011/2012, uzgodnionych z dyrektorami poszczególnych szkół i przez nich zatwierdzonych, w terminie 7 dni od dnia przekazania Wykonawcy planów zajęć lekcyjnych na I semestr oraz na II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zmiany w zatwierdzonych planach zajęć dodatkowych będą wprowadzane w porozumieniu z dyrektorami szkół i nie wymagają zawarcia aneksu do umowy. Wykonawca ma obowiązek pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach w realizacji harmonogramu zajęć. 2.Systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem danego rodzaju zajęć (tj. dziennika zajęć oraz listy obecności). 3.Opracowanie i bieżące prowadzenie kart ewidencji czasu pracy wskazujących liczbę zrealizowanych godzin dydaktycznych. Miesięczne karty czasu pracy składane będą w ostatnim dniu miesiąca, którego dotyczą (przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji dyrektorowi szkoły, w której realizowany jest Projekt). 4.Informowanie dyrektora szkoły o wynikach i osiągnięciach uczniów. 5.Prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej sprawozdania dyrektorowi szkoły, w której realizowany jest projekt oraz koordynatorowi projektu ze strony Zamawiającego o stanie realizacji programu oraz planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin. 6.Opracowanie, w porozumieniu z koordynatorem Projektu, i bieżące prowadzenie kart obserwacji uczniów i innej dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, zapisanych we wniosku o dofinansowanie Projektu, w tym m.in.: I.Opracowanie oraz przeprowadzenie wśród rodziców lub opiekunów prawnych uczestników Projektu, minimum dwukrotnie (przed rozpoczęciem zajęć oraz po ich zakończeniu) ankiet ewaluacyjnych, przy czym końcowe ankiety ewaluacyjne zostaną przekazane dyrektorom szkół do dnia 30 czerwca 2011r. . II.Opracowanie oraz przeprowadzenie wśród dzieci uczestniczących w projekcie, po każdym semestrze, wywiadów, ankiet ewaluacyjnych oraz testów sprawdzających wiedzę (minimum dwukrotnie: pierwszy test na wstępie lub w połowie zajęć, drugi test na zakończenie zajęć) badających rezultaty miękkie i twarde, przy czym końcowe ankiety ewaluacyjne, testy i wywiady zostaną przekazane dyrektorom szkół do dnia 30 czerwca 2011r. 7.Gromadzenie wytworów pracy uczestników projektu. 8.Przestrzeganie zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć dodatkowych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia; 9.Zgłaszanie ewentualnych problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich występowania. 10.Ścisła współpraca z Zamawiającym. 5.Osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe oraz spełniać kryteria określone w Rozporządzeniu Ministerstwa Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50 poz. 400). Ponadto oferowana kadra musi posiadać stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego w przypadku niżej wyszczególnionych kategorii zajęć: - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. Wynagrodzenie osób prowadzących zajęcia będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach