Przetargi.pl
Świadczenie usług edukacyjnych realizowanych w ramach Indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych projekt pt. Akademia Sukcesu współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Kościuszki 71
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 5663121 , fax. 87 5663121
  • Data zamieszczenia: 2013-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Suwałkach
    ul. Kościuszki 71 71
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 5663121, fax. 87 5663121
    REGON: 79019271400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług edukacyjnych realizowanych w ramach Indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych projekt pt. Akademia Sukcesu współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych w projekcie pt. Akademia Sukcesu. 2. Powyższy projekt ma na celu przeprowadzenie indywidualizacji nauczania uczniów klas I-III : 1. Szkoły Podstawowej im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak; 2. Szkoły Podstawowej im. 2 Pułku Ułanów Grochowskich w Przebrodzie; 3. Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku; 4. Szkoły Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Nowej Wsi. Celem głównym projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych i zmniejszenie dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych 120 uczniów (40 mężczyzn i 80 kobiet) o utrudnionym dostępie do usług edukacyjnych poprzez doposażenie w sprzęt dydaktyczny i indywidualizację nauczania klas I-III w 4 szkołach podstawowych w Gminie Suwałki w czasie realizacji projektu do 31.07.2014 r. Celem szczegółowym projektu jest zapewnienie 120 uczniom (40 mężczyznom i 80 kobietom) z klas I-III szkół podstawowych w Gminie Suwałki oferty edukacyjno-wychowawczo-profilaktycznej, zgodnej z jego indywidualnymi potrzebami i możliwości edukacyjnymi i rozwojowymi w czasie realizacji projektu do 31.07.2014 r. oraz zminimalizowanie specyficznych trudności w uczeniu się u 50 % uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Suwałki w czasie realizacji projektu do 31.07.2014 r. 3. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający udostępni mu wniosek projektowy pt. Akademia Sukcesu w wersji elektronicznej (PDF) lub w wersji papierowej w części merytorycznej. 4. Zamówienie zostanie udzielone w częściach. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia polega na realizacji usług edukacyjnych w określonych zakresach tematycznych na rzecz uczniów szkół podstawowych wymienionych w ust. 2. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 7. Zamówienie składa się z 36 zadań (części): 1. Zadanie 1. Zajęcia gimnastyka korekcyjna (niwelowanie wad postaw). 2. Zadanie 2. Zajęcia Innowacyjny Program Rozwojowy Niezwykłe umysły (ćwiczenia sprawnego myślenia, logiki, strategii, rozwiązywania zagadek oraz problemów logicznych i naukowych). 3. Zadanie 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. 4. Zadanie 4. Zajęcia język angielski (kształcenie umiejętności sprawnej komunikacji i samodzielności w nauce języka angielskiego). 5. Zadanie 5. Zajęcia artystyczne (teatr, kino, plastyka, śpiew) rozwój świadomości i ekspresji kulturalnej. 6. Zadanie 6. Zajęcia przyrodnicze (przyroda, chemia, ekologia) rozwój umiejętności przyrodniczych. 7. Zadanie 7. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne (zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego). 8. Zadanie 8. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne (zajęcia wyrównawcze z języka polskiego i historii). 9. Zadanie 9. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne (zajęcia wyrównawcze z matematyki). 10. Zadanie 10. Zajęcia gimnastyka korekcyjna (niwelowanie wad postaw). 11. Zadanie 11. Zajęcia Innowacyjny Program Rozwojowy Niezwykłe umysły (ćwiczenia sprawnego myślenia, logiki, strategii, rozwiązywania zagadek oraz problemów logicznych i naukowych). 12. Zadnie 12. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. 13. Zadanie 13. Zajęcia język angielski (kształcenie umiejętności sprawnej komunikacji i samodzielności w nauce języka angielskiego). 14. Zadanie 14. Zajęcia artystyczne (teatr, kino, plastyka, śpiew) rozwój świadomości i ekspresji kulturalnej. 15. Zadanie 15. Zajęcia przyrodnicze (przyroda, chemia, ekologia) rozwój umiejętności przyrodniczych. 16. Zadanie 16. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne (zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego). 17. Zadanie 17. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne (zajęcia wyrównawcze z języka polskiego i historii). 18. Zadanie 18. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne (zajęcia wyrównawcze z matematyki). 19. Zadanie 19. Zajęcia gimnastyka korekcyjna (niwelowanie wad postaw). 20. Zadnie 20. Zajęcia Innowacyjny Program Rozwojowy Niezwykłe umysły (ćwiczenia sprawnego myślenia, logiki, strategii, rozwiązywania zagadek oraz problemów logicznych i naukowych). 21. Zadanie 21. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. 22. Zadanie 22. Zajęcia język angielski (kształcenie umiejętności sprawnej komunikacji i samodzielności w nauce języka angielskiego). 23. Zadanie 23. Zajęcia artystyczne (teatr, kino, plastyka, śpiew) rozwój świadomości i ekspresji kulturalnej. 24. Zadnie 24. Zajęcia przyrodnicze (przyroda, chemia, ekologia) rozwój umiejętności przyrodniczych. 25. Zadanie 25. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne (zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego). 26. Zadanie 26. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne (zajęcia wyrównawcze z języka polskiego i historii). 27. Zadanie 27. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne (zajęcia wyrównawcze z matematyki). 28. Zadanie 28. Zajęcia gimnastyka korekcyjna (niwelowanie wad postaw). 29. Zadanie 29. Zajęcia Innowacyjny Program Rozwojowy Niezwykłe umysły (ćwiczenia sprawnego myślenia, logiki, strategii, rozwiązywania zagadek oraz problemów logicznych i naukowych). 30. Zadanie 30. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. 31. Zadanie 31. Zajęcia język angielski (kształcenie umiejętności sprawnej komunikacji i samodzielności w nauce języka angielskiego). 32. Zadanie 32. Zajęcia artystyczne (teatr, kino, plastyka, śpiew) rozwój świadomości i ekspresji kulturalnej. 33. Zadanie 33. Zajęcia przyrodnicze (przyroda, chemia, ekologia) rozwój umiejętności przyrodniczych. 34. Zadanie 34. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne (zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego). 35. Zadanie 35. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne (zajęcia wyrównawcze z języka polskiego i historii). 36. Zadanie 36. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne (zajęcia wyrównawcze z matematyki). 8. Miejsce wykonania zamówienia: 1. Zadanie 1-9 - Szkoła Podstawowa im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak, Płociczno-Tartak 16, 16-402 Suwałki; 2. Zadanie 10-18 - Szkoła Podstawowa im. 2 Pułku Ułanów Grochowskich w Przebrodzie, Przebród 15, 16-402 Suwałki; 3. Zadanie 19-27 - Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku, Stary Folwark 49, 16-402 Suwałki; 4. Zadanie 28-36 - Szkoła Podstawowa im. Papieża Jana Pawła II w Nowej Wsi, Nowa Wieś 40 A, 16-402 Suwałki. 9. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie do: 1) Realizacji zajęć w ramach projektu zgodnie z harmonogramem projektu i w ilości zgodnej z SIWZ; 2) Przygotowania harmonogramu realizacji zajęć zgodnie z harmonogramem Projektu oraz uzyskania jego zatwierdzenia przez Koordynatora projektu po uprzednim zaopiniowaniu przez Dyrektora szkoły (ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć na terenie szkoły po zakończeniu obowiązkowych zajęć lekcyjnych wg harmonogramu uzgodnionego z dyrektorem szkoły); 3) Opracowania tematyki zajęć; 4) Sporządzania i przedłożenia Zamawiającemu autorskich programów zajęć ukierunkowanych na realizację celu głównego i założeń projektu, ze szczególnym uwzględnieniem rozwijania i rozszerzania kompetencji uczniów; 5) Współpracy z Koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów; 6) Opracowania, przeprowadzania i zastosowania narzędzi diagnostycznych m.in. testów kompetencji w celu określenia przyrostu wiedzy i umiejętności uczniów objętych wsparciem (na początku i na końcu realizacji zajęć), ankiet, analiz, kart obserwacji z podziałem na płeć. 7) Wspomagania promocji projektu: - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 8) Systematycznego dokumentowania zajęć poprzez prowadzenie dzienników zajęć, listy obecności. 9) Sporządzania sprawozdań na podstawie m.in. analiz, ankiet, diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do pomiaru jakości i mierzenia rezultatów (co najmniej raz na semestr 2 w roku szkolnym 2013/2014) oraz do pomocy i współpracy z Koordynatorem projektu i Dyrektorem szkoły. 10) Współpracy z dyrektorem szkoły, w której będą prowadzone zajęcia w zakresie monitoringu oraz ewaluacji projektu. 11) Współpracy z Koordynatorem projektu. 12) Gromadzenia dokumentacji fotograficznej z realizowanego zadania. 13) Prowadzenia zajęć dydaktycznych zgodnie z potrzebami edukacyjnymi uczniów z wykorzystaniem form, metod i środków odpowiednich dla każdego stylu uczenia się oraz dostosowania wszelkich działań edukacyjnych do potrzeb uczniów szkół. 14) Przedstawienia Koordynatorowi projektu list obecności, dzienników zajęć, sprawozdań i raportu końcowego potwierdzającego osiągnięcie zakładanych wskaźników. 15) Zapewnienia, żeby dzięki zajęciom Uczestnikom wzrośnie pewność siebie, samoocena i wiara we własne możliwości u co najmniej 80 % uczestników zajęć. 16) Wystawienia certyfikatów potwierdzających udział w projekcie dla uczestników projektu uczęszczających na zajęcia. 17) Zapewnienia możliwości stałego, bezpośredniego kontaktu z Zamawiającym, w tym informowania Zamawiającego na bieżąco o przewidywanych zmianach w harmonogramie zajęć oraz umożliwienia mu przeprowadzenie wizyt monitorujących w miejscu realizacji przedmiotu umowy. 18) Zamawiający ma prawo do dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć. 19) Rzetelnego przygotowywania i przeprowadzania zajęć zgodnie z planem. 20) Informowania dyrektora szkoły na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu. 21) Terminowego wypełniania wszystkich wymaganych dokumentów projektowych. 22) Przestrzegania obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy. 23) Opieki nad uczniami podczas zajęć. 24) Dbałości o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu. 25) Udziału w szkoleniu na temat możliwości i sposobów zastosowania zasady równości płci w zależności od zdiagnozowanych potrzeb w odniesieniu do problematyki projektu i jego grupy docelowej. Za organizację szkolenia i pokrycie jego ewentualnych kosztów odpowiada Zamawiający. 26)Prowadzenia zajęć w sposób niestereotypowy i równościowy zgodnie z Zasadami równości szans kobiet i mężczyzn w projektach POKL. 10. W ramach świadczonych usług edukacyjnych przyjmuje się, że: 1) Jednostka 1 (h) godzina zajęć wymienionych w SIWZ używana jest w rozumieniu: a) 1 godziny zajęć, która wynosi 45 minut w przypadku zajęć edukacyjnych wymienionych w Zadaniu 1, 2, 4, 5, 6, 10, 11, 13, 14, 15, 19, 20, 22, 23, 24, 28, 29, 31, 32, 33. b) 1 godziny zajęć, która wynosi 60 minut w przypadku zajęć edukacyjnych wymienionych w Zadaniu 3, 7, 8, 9, 12, 16, 17, 18, 21, 25, 26, 27, 30, 34, 35, 36. 2) Zajęcia będą odbywały się w dni nauki szkolnej, a w inne dni za zgodą Dyrektora szkoły oraz Koordynatora projektu, termin zajęć zostanie dostosowany do planu zajęć uczniów objętych wsparciem oraz rytmu pracy szkoły (np. dostępności sal lekcyjnych). 3) Zajęcia będą odbywały się średnio raz/dwa razy w tygodniu w każdej grupie w roku szkolnym 2013/2014. 4) Zamawiający zapewni nieodpłatne korzystanie przez Wykonawcę z sal lekcyjnych oraz pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach