Dzielnica Ursus m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 02-495 Warszawa, Plac Czerwca 1976 roku 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4786000 , fax. 0-22 4786011
- Data zamieszczenia: 2010-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dzielnica Ursus m.st. Warszawy
Plac Czerwca 1976 roku 1 1
02-495 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4786000, fax. 0-22 4786011
REGON: 01525966001220 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursus.warszawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych i pogotowia lekcyjnego w placówkach szkolnych objętych projektem pn. Szkoła w centrum uwagi ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - PO KL - Priorytet IX - działanie 9.1, poddziałanie 9.1.2 z podziałem na części zamówienia. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dopuszcza się: - złożenie oferty częściowej na świadczenie usług w ramach: Części I.1.a, Części I.1.b, Części I.1.c, Części I.2.a, Części I.2.b, Części I.3.a, Części I.3.b, Części I.4.a, Części I.4.b, Części I.4.c, Części I.5.a, Części I.5.b, Części I.6.a, Części I.6.b, Części I.7.a, Części I.7.b, Części I.8.a, Części I.8.b, Części II.1.a, Części II.1.b, Części II.2.a, Części II.2.b, Części II.2.c, Części II.3.a, Części II.3.b, Części II.3.c, Części II.3.d, Części II.4.a, Części II.4.b, Części II.4.c, Części II.5.a, Części II.6.a, Części II.6.b, Części II.7.a, Części II.7.b, Części II.7.c, Części II.8.a, Części II.8.b, Części III.1.a, Części III.1.b, Części III.2.a, Części III.2.b, Części III.2.c, Części III.3.a, Części III.3.b, Części III.4.a, Części III.4.b, Części III.5.a, Części III.5.b, Części III.6.a, Części III.6.b, Części III.7.a, Części III.7.b, Części III.7.c, Części III.8.a, Części III.8.b, Części IV.1.a, Części IV.1.b, Części IV.1.c, Części IV.2.a, Części IV.2.b, Części IV.3.a, Części IV.3.b, Części IV.3.c, Części IV.4.a, Części IV.4.b, Części IV.5.a, Części IV.6.a, Części IV.6.b, Części IV.6.c, Części IV.7.a, Części IV.7.b, Części IV.8.a, Części IV.8.b, Części IV.8.c Część I.1.a, Część I.1.b, Część I.1.c, Część II.1.a, Część II.1.b, Część III.1.a, Część III.1.b, Część IV.1.a, Część IV.1.b, Część IV.1.c Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z modułu przedmioty humanistyczne w placówkach szkolnych objętych projektem pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Zgodnie z założeniem Projektu zajęcia wyrównawcze z zakresu przedmiotów humanistycznych prowadzone będą w oparciu o programy dydaktyczne opracowane w ramach projektu. Zajęcia wyrównawcze odbywać się będą w grupach liczących do 20 osób uczęszczających do Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130, Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, Gimnazjum nr 132, Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie. W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z zakresu nauk humanistycznych będzie należało: a) realizacja zajęć wyrównawczych z zakresu nauk humanistycznych zgodnie z opracowanym programem dydaktycznym; b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień; c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań; d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej; e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej; f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej; g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej; h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków; i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów; j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu. Miejsce realizacji: 1. Dla Części I.1.a, Części I.1.b, Części I.1.c: Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130 ul. Orłów Piastowskich 47 02-496 Warszawa 2. Dla Części II.1.a, Części II.1.b: Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego ul. Michała Drzymały 1 02-495 Warszawa 3. Dla Części III.1.a, Części III.1.b: Gimnazjum nr 132 ul. Dzieci Warszawy 42 02-495 Warszawa 4. Dla Części IV.1.a, Części IV.1.b, Części IV.1.c: Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego ul. Warszawska 63 02-495 Warszawa Liczba godzin: Dla Części I.1.a: 183 h Dla Części I.1.b: 183 h Dla Części I.1.c: 183 h Dla Części II.1.a: 275 h Dla Części II.1.b: 275 h Dla Części III.1.a: 274 h Dla Części III.1.b: 274 h Dla Części IV.1.a: 183 h Dla Części IV.1.b: 183 h Dla Części IV.1.c: 183 h Część I.2.a, Część I.2.b, Część II.2.a, Część II.2.b, Część II.2.c, Część III.2.a, Część III.2.b, Część III.2.c, Część IV.2.a, Część IV.2.b Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z modułu język angielski w placówkach szkolnych objętych projektem pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Zgodnie z założeniem Projektu zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego prowadzone będą w oparciu o programy dydaktyczne opracowane w ramach projektu. Zajęcia wyrównawcze odbywać się będą w grupach liczących do 20 osób uczęszczających do Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130, Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, Gimnazjum nr 132, Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie. W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z języka angielskiego będzie należało: a) realizacja zajęć wyrównawczych z języka angielskiego zgodnie z opracowanym programem dydaktycznym; b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień; c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań; d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej; e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej; f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej; g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej; h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków; i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów; j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu. Miejsce realizacji: 1. Dla Części I.2.a, Części I.2.b: Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130 ul. Orłów Piastowskich 47 02-496 Warszawa 2. Dla Części II.2.a, Części II.2.b, Części II.2.c: Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego ul. Michała Drzymały 1 02-495 Warszawa 3. Dla Części III.2.a, Części III.2.b, Części III.2.c: Gimnazjum nr 132 ul. Dzieci Warszawy 42 02-495 Warszawa 4. Dla Części IV.2.a, Części IV.2.b: Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego ul. Warszawska 63 02-495 Warszawa Liczba godzin: Dla Części I.2.a: 272 h Dla Części I.2.b: 272 h Dla Części II.2.a: 181 h Dla Części II.2.b: 182 h Dla Części II.2.c: 182 h Dla Części III.2.a: 181 h Dla Części III.2.b: 181 h Dla Części III.2.c: 181 h Dla Części IV.2.a: 272 h Dla Części IV.2.b: 272 h Część I.3.a, Część I.3.b, Część II.3.a, Część II.3.b, Część II.3.c, Część II.3.d, Część III.3.a, Część III.3.b, Część IV.3.a, Część IV.3.b, Część IV.3.c Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z modułu matematyka i fizyka w placówkach szkolnych objętych projektem pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Zgodnie z założeniem Projektu zajęcia wyrównawcze z zakresu matematyki i fizyki prowadzone będą w oparciu o programy dydaktyczne opracowane w ramach projektu. Zajęcia wyrównawcze odbywać się będą w grupach liczących do 20 osób uczęszczających do Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130, Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, Gimnazjum nr 132, Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie. W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z matematyki i fizyki będzie należało: a) realizacja zajęć wyrównawczych z matematyki lub fizyki zgodnie z opracowanym programem dydaktycznym; b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień; c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań; d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej; e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej; f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej; g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej; h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków; i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów; j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu. Miejsce realizacji: 1. Dla Części I.3.a, Części I.3.b: Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130 ul. Orłów Piastowskich 47 02-496 Warszawa 2. Dla Części II.3.a, Części II.3.b, Części II.3.c, Części II.3.d: Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego ul. Michała Drzymały 1 02-495 Warszawa 3. Dla Części III.3.a, Części III.3.b: Gimnazjum nr 132 ul. Dzieci Warszawy 42 02-495 Warszawa 4. Dla Części IV.3.a, Części IV.3.b, Części IV.3.c: Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego ul. Warszawska 63 02-495 Warszawa Liczba godzin: Dla Części I.3.a: 275 h Dla Części I.3.b: 275 h Dla Części II.3.a: 137 h Dla Części II.3.b: 137 h Dla Części II.3.c: 137 h Dla Części II.3.d: 137 h Dla Części III.3.a: 274 h Dla Części III.3.b: 275 h Dla Części IV.3.a: 183 h Dla Części IV.3.b: 183 h Dla Części IV.3.c: 183 h Część I.4.a, Część I.4.b, Część I.4.c, Część II.4.a, Część II.4.b, Część II.4.c, Część III.4.a, Część III.4.b, Część IV.4.a, Część IV.4.b Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z modułu chemia i fizyka w placówkach szkolnych objętych projektem pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Zgodnie z założeniem Projektu zajęcia wyrównawcze z zakresu chemii i fizyki prowadzone będą w oparciu o programy dydaktyczne opracowane w ramach projektu. Zajęcia wyrównawcze odbywać się będą w grupach liczących do 20 osób uczęszczających do Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130, Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, Gimnazjum nr 132, Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie. W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z zakresu chemii i fizyki będzie należało: a) realizacja zajęć wyrównawczych z chemii lub fizyki zgodnie z opracowanym programem dydaktycznym; b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień; c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań; d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej; e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej; f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej; g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej; h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków; i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów; j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu. Miejsce realizacji: 1. Części I.4.a, Części I.4.b, Części I.4.c: Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130 ul. Orłów Piastowskich 47 02-496 Warszawa 2. Dla Części II.4.a, Części II.4.b, Części II.4.c: Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego ul. Michała Drzymały 1 02-495 Warszawa 3. Dla Części III.4.a, Części III.4.b: Gimnazjum nr 132 ul. Dzieci Warszawy 42 02-495 Warszawa 4. Dla Części IV.4.a, Części IV.4.b: Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego ul. Warszawska 63 02-495 Warszawa Liczba godzin: Dla Części I.4.a: 181 h Dla Części I.4.b: 181 h Dla Części I.4.c: 181 h Dla Części II.4.a: 181 h Dla Części II.4.b: 182 h Dla Części II.4.c: 182 h Dla Części III.4.a: 272 h Dla Części III.4.b: 272 h Dla Części IV.4.a: 272 h Dla Części IV.4.b: 272 h Część I.5.a, Część I.5.b, Część II.5.a, Część III.5.a, Część III.5.b, Część IV.5.a Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z modułu ekologia/przedmioty przyrodnicze w placówkach szkolnych objętych projektem pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Zgodnie z założeniem Projektu zajęcia wyrównawcze z ekologii/przedmiotów przyrodniczych prowadzone będą w oparciu o programy dydaktyczne opracowane w ramach projektu (program dydaktyczny z zakresu ekologia/przedmioty przyrodnicze). Zajęcia wyrównawcze odbywać się będą w grupach liczących do 20 osób uczęszczających do Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130, Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, Gimnazjum nr 132, Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie. W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu zajęć wyrównawczych z zakresu ekologii/przedmiotów przyrodniczych będzie należało: a) realizacja zajęć wyrównawczych z ekologii/przedmiotów przyrodniczych zgodnie z opracowanym programem dydaktycznym; b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień; c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań; d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej; e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej; f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej; g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej; h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków; i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów; j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu. Miejsce realizacji: 1. Dla Części I.5.a, Części I.5.b: Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130 ul. Orłów Piastowskich 47 02-496 Warszawa 2. Dla Części II.5.a: Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego ul. Michała Drzymały 1 02-495 Warszawa 3. Dla Części III.5.a, Części III.5.b: Gimnazjum nr 132 ul. Dzieci Warszawy 42 02-495 Warszawa 4. Dla Części IV.5.a: Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego ul. Warszawska 63 02-495 Warszawa Liczba godzin: Dla Części I.5.a: 116 h Dla Części I.5.b: 116 h Dla Części II.5.a: 232 h Dla Części III.5.a: 116 h Dla Części III.5.b: 116 h Dla Części IV.5.a: 232 h Część I.6.a, Część I.6.b, Część II.6.a, Część II.6.b, Część III.6.a, Część III.6.b, Część IV.6.a, Część IV.6.b, Część IV.6.c Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu pogotowia lekcyjnego z języka polskiego dla uczestników projektu pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Zgodnie z założeniem Projektu celem pogotowia lekcyjnego jest umożliwienie uczestnikom projektu odrabiania lekcji oraz przygotowywania się do zajęć pod nadzorem nauczyciela specjalizującego się w nauczaniu języka polskiego. Pogotowie lekcyjne będzie miało formę dyżurów, w związku z czym nie będzie się odbywać w grupach o określonej liczbie osób. Na dyżur będzie mógł się zgłosić każdy uczestnik projektu z następujących placówek szkolnych: Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130, Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, Gimnazjum nr 132, Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie. W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu pogotowia lekcyjnego z języka polskiego będzie należało: a) prowadzenie pogotowia lekcyjnego z języka polskiego - pomoc w odrabianiu lekcji oraz przygotowywanie się do zajęć; b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień; c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań; d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej; e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej; f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej; g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej; h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków; i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów; j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu. Miejsce realizacji: 1. Dla Części I.6.a, Części I.6.b: Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130 ul. Orłów Piastowskich 47 02-496 Warszawa 2. Dla Części II.6.a, Części II.6.b: Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego ul. Michała Drzymały 102-495 Warszawa 3. Dla Części III.6.a, Części III.6.b: Gimnazjum nr 132 ul. Dzieci Warszawy 42 02-495 Warszawa 4. Dla Części IV.6.a, Części IV.6.b, Części IV.6.c: Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego ul. Warszawska 63 02-495 Warszawa Liczba godzin: Dla Części I.6.a: 133 h Dla Części I.6.b: 133 h Dla Części II.6.a: 133 h Dla Części II.6.b: 133 h Dla Części III.6.a: 133 h Dla Części III.6.b: 133 h Dla Części IV.6.a: 89 h Dla Części IV.6.b: 89 h Dla Części IV.6.c: 89 h Część I.7.a, Część I.7.b, Część II.7.a, Część II.7.b, Część II.7.c, Część III.7.a, Część III.7.b, Część III.7.c, Część IV.7.a, Część IV.7.b Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu pogotowia lekcyjnego z języka angielskiego dla uczestników projektu pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Zgodnie z założeniem Projektu celem pogotowia lekcyjnego jest umożliwienie uczestnikom projektu odrabiania lekcji oraz przygotowywania się do zajęć pod nadzorem nauczyciela specjalizującego się w nauczaniu języka angielskiego. Pogotowie lekcyjne będzie miało formę dyżurów, w związku z czym nie będzie się odbywać w grupach o określonej liczbie osób. Na dyżur będzie mógł się zgłosić każdy uczestnik projektu z następujących placówek szkolnych: Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130, Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, Gimnazjum nr 132, Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie. W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu pogotowia lekcyjnego z języka angielskiego będzie należało: a) prowadzenie pogotowia lekcyjnego z języka angielskiego - pomoc w odrabianiu lekcji oraz przygotowywanie się do zajęć; b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień; c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań; d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej; e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej; f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej; g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej; h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków; i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów; j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu. Miejsce realizacji: 1. Dla Części I.7.a, Części I.7.b: Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130 ul. Orłów Piastowskich 47 02-496 Warszawa 2. Dla Części II.7.a, Części II.7.b, Części II.7.c: Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego ul. Michała Drzymały 1 02-495 Warszawa 3. Dla Części III.7.a, Części III.7.b, Części III.7.c: Gimnazjum nr 132 ul. Dzieci Warszawy 42 02-495 Warszawa 4. Dla Części IV.7.a, Części IV.7.b: Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego ul. Warszawska 63 02-495 Warszawa Liczba godzin: Dla Części I.7.a: 133 h Dla Części I.7.b: 133 h Dla Części II.7.a: 89 h Dla Części II.7.b: 89 h Dla Części II.7.c: 89 h Dla Części III.7.a: 88 h Dla Części III.7.b: 88 h Dla Części III.7.c: 89 h Dla Części IV.7.a: 133 h Dla Części IV.7.b: 134 h Część I.8.a, Część I.8.b, Część II.8.a, Część II.8.b, Część III.8.a, Część III.8.b, Część IV.8.a, Część IV.8.b, Część IV.8.c Świadczenia usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu pogotowia lekcyjnego z matematyki dla uczestników projektu pn. Szkoła w centrum uwagi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Zgodnie z założeniem Projektu celem pogotowia lekcyjnego jest umożliwienie uczestnikom projektu odrabiania lekcji oraz przygotowywania się do zajęć pod nadzorem nauczyciela specjalizującego się w nauczaniu matematyki. Pogotowie lekcyjne będzie miało formę dyżurów, w związku z czym nie będzie się odbywać w grupach o określonej liczbie osób. Na dyżur będzie mógł się zgłosić każdy uczestnik projektu z następujących placówek szkolnych: Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130, Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, Gimnazjum nr 132, Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie. W związku z powyższym do zakresu obowiązków osoby świadczącej usługę edukacyjną polegającą na prowadzeniu pogotowia lekcyjnego z matematyki będzie należało: a) prowadzenie pogotowia lekcyjnego z matematyki - pomoc w odrabianiu lekcji oraz przygotowywanie się do zajęć; b) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej do pełnej realizacji podstawy programowej wychowania gimnazjalnego, wybór optymalnych form organizacyjnych i metod pracy z dziećmi w celu maksymalnego ułatwienia dzieciom zrozumienia istoty realizowanych zagadnień; c) wspieranie rozwoju psychofizycznego każdego dziecka, jego zdolności lub zainteresowań; d) dbanie o stan techniczny sprzętu zgromadzonego w sali oraz innych pomocy dydaktycznych; przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku placówki szkolnej; e) odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo powierzonych opiece dzieci w czasie zajęć organizowanych w placówce szkolnej; f) otoczenie opieką każdego dziecka do chwili opuszczenia przez niego danej placówki szkolnej; g) przestrzeganie Statutu i Regulaminu danej placówki szkolnej; h) ścisła współpraca z nauczycielami pracującymi z dziećmi w gimnazjum - konsultacja aktualnych potrzeb wychowanków; i) prowadzenie dokumentacji podjętych działań, opracowywanie miesięcznych planów; j) współpraca z koordynatorem projektu i jego asystentami, dyrektorem szkoły oraz pozostałą kadrą pedagogiczną zatrudnioną przy realizacji projektu. Miejsce realizacji: 1. Dla Części I.8.a, Części I.8.b: Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 130 ul. Orłów Piastowskich 47 02-496 Warszawa 2. Dla Części II.8.a, Części II.8.b: Gimnazjum nr 131 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego ul. Michała Drzymały 1 02-495 Warszawa 3. Dla Części III.8.a, Części III.8.b: Gimnazjum nr 132 ul. Dzieci Warszawy 42 02-495 Warszawa 4. Dla Części IV.8.a, Części IV.8.b, Części IV.8.c: Gimnazjum nr 133 im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego ul. Warszawska 63 02-495 Warszawa Liczba godzin: Dla Części I.8.a: 133 h Dla Części I.8.b: 133 h Dla Części II.8.a: 133 h Dla Części II.8.b: 133 h Dla Części III.8.a: 133 h Dla Części III.8.b: 133 h Dla Części IV.8.a: 89 h Dla Części IV.8.b: 89 h Dla Części IV.8.c: 89 h - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursus.warszawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja i prowadzenie szkoleń z języka polskiego dla obcojęzycznych pracowników Instytutu Lotnictwa i General Electric Company Polska Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-27 - świadczenie usług edukacyjnych w ramach cyklu szkoleń dla animatorów z małych i średnich ośrodków programów Kadra Kultury i Platforma Kultury
Dodano: 2016-07-25 - ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH W ZAKRESIE ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ W PROJEKCIE ROZWÓJ KOMPETENCJI STUDENTÓW LOGOPEDII W UPH W SIEDLCACH
Dodano: 2016-07-20 - świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu Zaproś nas do siebie! 2
Dodano: 2016-07-20 - Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu Zaproś nas do siebie!
Dodano: 2016-07-15 - Świadczenie usług edukacyjnych i szkoleniowych w zakresie przeprowadzenia zajęć dydaktycznych na 70 godzinnych kursach języka polskiego dla repatriantów i członków ich rodzin.
Dodano: 2016-07-15 - Świadczenie usług edukacyjnych i szkoleniowych w zakresie przeprowadzenia zajęć dydaktycznych na obozie adaptacyjno językowym dla repatriantów i członków ich rodzin w Gdańsku.
Dodano: 2016-07-13 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu: Szkolenie z języka angielskiego w trybie grupowym i indywidualnym dla pracowników Urzędu m.st. Warszawy
Dodano: 2016-07-08 - Organizacja i prowadzenie szkoleń z języka angielskiego dla pracowników Instytutu Lotnictwa i General Electric Company Polska Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-07 - ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH W ZAKRESIE ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ W PROJEKCIE ROZWÓJ KOMPETENCJI STUDENTÓW LOGOPEDII W UPH W SIEDLCACH
Dodano: 2016-07-04