Przetargi.pl
Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach kierunku Zarządzanie

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. 3 Maja 17
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2316080 , fax. 054 2314352
  • Data zamieszczenia: 2011-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku
    ul. 3 Maja 17 17
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2316080, fax. 054 2314352
    REGON: 91126695100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach kierunku Zarządzanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach kierunku Zarządzanie. Postępowanie jest częścią zamówienia: Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku. Część I Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Rachunkowość finansowa zakończonych egzaminem dla jednej grupy w formie wykładu - II rok - studia stacjonarne w semestrze zimowym. Część II Przeprowadzenie 60 godzin zajęć pn. Rachunkowość finansowa zakończonych zaliczeniem dla dwóch grup w formie ćwiczeń - II rok - studia stacjonarne w semestrze zimowym. Część III Przeprowadzenie 15 godzin zajęć pn. Fundusze UE dla MSP zakończonych zaliczeniem na ocenę dla jednej grupy w formie wykładu - III rok - studia stacjonarne w semestrze letnim. Część IV Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Fundusze UE dla MSP zakończonych zaliczeniem dla jednej grupy w formie ćwiczeń - III rok - studia stacjonarne w semestrze letnim. Część V Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Studium wykonalności projektu inwestycyjnego zakończonych zaliczeniem na ocenę dla jednej grupy w formie wykładu - III rok - studia stacjonarne w semestrze letnim. Część VI Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Studium wykonalności projektu inwestycyjnego zakończonych zaliczeniem dla jednej grupy w formie ćwiczeń - III rok - studia stacjonarne w semestrze letnim. Część VII Przeprowadzenie 15 godzin zajęć pn. Rachunkowość finansowa zakończonych egzaminem dla jednej grupy w formie wykładu - II rok - studia niestacjonarne w semestrze zimowym. Część VIII Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Rachunkowość finansowa zakończonych zaliczeniem dla jednej grupy w formie ćwiczeń - II rok - studia niestacjonarne w semestrze zimowym. Część IX Przeprowadzenie 15 godzin zajęć pn. Metody ilościowe w zarządzaniu zakończonych egzaminem dla jednej grupy w formie wykładu - III rok - studia stacjonarne w semestrze zimowym. Część X Przeprowadzenie 60 godzin zajęć pn. Metody ilościowe w zarządzaniu zakończonych zaliczeniem na ocenę dla dwóch grup w formie ćwiczeń - III rok - studia stacjonarne w semestrze zimowym. Część XI Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Zarządzanie inwestycjami finansowymi zakończonych zaliczeniem na ocenę dla jednej grupy w formie wykładu - III rok - studia stacjonarne w semestrze zimowym. Część XII Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Zarządzanie inwestycjami finansowymi zakończonych zaliczeniem na ocenę dla jednej grupy w formie ćwiczeń - III rok - studia stacjonarne w semestrze zimowym. Część XIII Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Socjologia zakończonych zaliczeniem na ocenę dla jednej grupy w formie wykładu - I rok - studia niestacjonarne w semestrze zimowym. Ponadto: 1. Zajęcia na studiach stacjonarnych trwają od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-19:50, z tym, że plan zajęć ustala Zamawiający kierując się dobrem studentów i możliwościami lokalowymi, Wykonawca usługi musi się dostosować do planu zajęć opracowanego przez Zamawiającego; 2. Zajęcia na studiach niestacjonarnych trwają w soboty i niedziele w godzinach 8:00-19:50, z tym, że terminy zjazdów ustalają Kierownicy zakładów, plan zajęć ustala Zamawiający kierując się dobrem studentów i możliwościami lokalowymi, Wykonawca usługi musi się dostosować do planu zajęć opracowanego przez Zamawiającego; 3. Wykonawca usługi w cenie usługi musi także przeprowadzić zaliczenia i egzaminy zgodnie z harmonogramem sesji; 4. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć zgodnie z zasadami ustalonymi przez Zamawiającego oraz ją udostępniać na żądanie Zamawiającego; Wykonawca jest zobowiązany po podpisaniu umowy skontaktować się z Sekretariatem Instytutu; 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia hospitacji zajęć prowadzonych przez Wykonawcę oraz przeprowadzania ankiet studenckich; 6. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia zajęć w wymiarze wynikającym z umowy, natomiast zajęcia niezrealizowane z powodu nieobecności (planowanych i nieplanowanych - wynikających np. z ogłoszenia godzin rektorskich, zwolnień lekarskich, wyjazdów na konferencje itp.) muszą być wykonane w innym terminie uzgodnionym z Działem Nauczania Zamawiającego w trakcie trwania umowy. Termin wykonania: rok akademicki 2011-2012
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804300007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Staż zawodowy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach