Przetargi.pl
Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach Instytutu Nauk o Zdrowiu oraz Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, Pl. Dąbrowskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 3665400 , fax. 24 3665421
  • Data zamieszczenia: 2014-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
    Pl. Dąbrowskiego 2 2
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 3665400, fax. 24 3665421
    REGON: 61103840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach Instytutu Nauk o Zdrowiu oraz Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach Instytutu Nauk o Zdrowiu oraz Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku. Termin całkowitej realizacji zamówienia: Rok akademicki 2014/2015. -w zakresie Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych od 30.09.2014r. do 03.02.2015r. (semestr zimowy) oraz od 19.02.2015r. do 15.06.2015r. (semestr letni), -w zakresie Instytutu Nauk o Zdrowiu od 30.09.2014r. do 28.06.2015r. Część 1 Przeprowadzenie 45 godzin ( 3 grupy x 15 godzin) zajęć przedmiotu wybrane elementy samoobrony w formie ćwiczeń, zakończonych zaliczeniem z oceną, drugi rok studiów, semestr IV - studia stacjonarne. Część 2 Przeprowadzenie 60 godzin ( 2 grupy x 30 godzin) zajęć przedmiotu zagrożenia ludności podczas katastrof i klęsk żywiołowych w formie ćwiczeń, zakończonych zaliczeniem z oceną, drugi rok studiów, semestr IV - studia stacjonarne. Część 3 Przeprowadzenie 15 godzin zajęć przedmiotu indywidualne i grupowe zagrożenia bezpieczeństwa w czasie pokoju i wojny w formie wykładu, zakończonych zaliczeniem z oceną, drugi rok studiów, semestr IV - studia stacjonarne. Część 4 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć przedmiotu historia bezpieczeństwa wewnętrznego w formie wykładu, zakończonego egzaminem, pierwszy rok studiów, semestr I - studia stacjonarne. Część 5 Przeprowadzenie 60 godzin (2 grupy x 30 godzin) zajęć przedmiotu ratownictwo i pierwsza pomoc przedmedyczna w nagłych wypadkach w formie ćwiczeń zakończonych zaliczeniem z oceną, drugi rok studiów, semestr III - studia stacjonarne. Część 6 Przeprowadzenie 30 godzin (2 grupy x 15 godzin) zajęć przedmiotu zachowanie i postępowanie w przypadkach zagrożenia w formie ćwiczeń zakończonych zaliczeniem z oceną, drugi rok studiów, semestr IV - studia stacjonarne. Część 7 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć przedmiotu teoretyczne podstawy resocjalizacji w formie wykładu, zakończonych egzaminem, pierwszy rok studiów, semestr II - studia stacjonarne. Część 8 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć przedmiotu pedagogika resocjalizacyjna w formie wykładu, zakończonych zaliczeniem z oceną, pierwszy rok studiów, semestr II - studia stacjonarne. Część 9 Przeprowadzenie 60 godzin (2 grupy x 30 godzin) zajęć przedmiotu Projekt socjalny wobec niedostosowanych społecznie w formie konwersatorium, zakończonych zaliczeniem z oceną, drugi rok studiów, semestr IV - studia stacjonarne. Część 10 Przeprowadzenie 15 godzin zajęć przedmiotu Socjoterapia w formie wykładu, zakończonych egzaminem, drugi rok studiów, semestr III - studia stacjonarne. Część 11 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć przedmiotu Metodyka oddziaływań profilaktycznych i resocjalizacyjnych w formie wykładu, zakończonych egzaminem, pierwszy rok studiów, semestr II - studia stacjonarne. Część 12 Przeprowadzenie 15 godzin zajęć przedmiotu diagnostyka i programowanie postdiagnostyczne w resocjalizacji w formie wykładu, zakończonych zaliczeniem z oceną, drugi rok studiów, semestr III - studia stacjonarne. Część 13 Przeprowadzenie 60 godzin zajęć przedmiotu diagnoza i programowanie postdiagnostyczne w resocjalizacji w formie: - wykładu (10 godzin), zakończonych egzaminem, pierwszy rok studiów, semestr II - studia stacjonarne - konwersatorium (20 godzin- 2 grupy x 10 godzin), zakończonych egzaminem, pierwszy rok studiów, semestr II - studia stacjonarne - wykładu (10 godzin), zakończonych egzaminem, pierwszy rok studiów, semestr II - studia niestacjonarne - konwersatorium (20 godzin- 2 grupy x 10 godzin), zakończonych egzaminem, pierwszy rok studiów, semestr II - studia niestacjonarne. Część 14 Przeprowadzenie 30 godzin (2 grupy x 15 godzin) zajęć przedmiotu praca terapeutyczna z uzależnionymi w formie konwersatorium, zakończonych zaliczeniem z oceną, pierwszy rok studiów, semestr I - studia niestacjonarne Część 15 Przeprowadzenie 30 godzin (2 grupy x 15 godzin) zajęć przedmiotu współczesne tendencje w metodyce wychowania resocjalizującego i profilaktyce społecznej w formie konwersatorium, zakończonych zaliczeniem z oceną, pierwszy rok studiów, semestr I - studia niestacjonarne. Kierunek studiów - Pedagogika Specjalność - Pedagogika sądowa z mediacją Część 16 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć przedmiotu pedagogika resocjalizacyjna i penitencjarna w formie wykładu, zakończonych egzaminem, drugi rok studiów, semestr III - studia stacjonarne Informacje ogólne: 1)Poprzez zajęcia strony rozumieją w szczególności: wykłady, ćwiczenia, seminaria, konwersatoria. Integralną częścią wykonywanych zajęć są: konsultacje (1 godzina tygodniowo), dyżury dydaktyczne, przeprowadzanie egzaminów, sprawdzanie prac kontrolnych studentów oraz udzielanie zaliczeń z przedmiotu - za wykonywanie czynności będących integralną częścią zajęć nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 2)Zajęcia na studiach stacjonarnych trwają od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 20:00, z tym, że plan zajęć ustala Zamawiający. Wykonawca usługi musi się dostosować do planu zajęć opracowanego przez Zamawiającego. 3)1 godzina określona w opisie przedmiotu zamówienia to 45 min. 4)Zajęcia na studiach niestacjonarnych trwają w soboty, niedziele, ewentualnie w piątki w godzinach od 8:00 do 20:00, z tym że terminy zjazdów ustala Zamawiający. Plan zajęć ustala Zamawiający. Wykonawca usługi musi się dostosować do planu zajęć opracowanego przez Zamawiającego. 5)Szczegółowy harmonogram zajęć dla każdej części zamówienia zostanie ustalony przez Zamawiającego i Wykonawcę w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy. 6)Wykonawca usługi musi także w cenie usługi przeprowadzić zaliczenia i egzaminy zgodnie z harmonogramem sesji. 7)Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i przeprowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć zgodnie z zasadami ustalonymi przez Zamawiającego oraz ją udostępniać na żądanie Zamawiającego. 8)Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji efektów kształcenia, sylabusów i programów kształcenia dla realizowanych zajęć zgodnie z obowiązującym prawem. 9)Wykonawca jest zobowiązany po podpisaniu umowy skontaktować się z Sekretariatem Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych PWSZ w Płocku. 10)Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia hospitacji i innych form oceny jakości kształcenia zajęć prowadzonych przez Wykonawcę. 11)Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia zajęć w wymiarze wynikającym z opisu przedmiotu zamówienia (umowy), natomiast zajęcia niezrealizowane z powodu nieobecności (planowanych i nieplanowanych - wynikających np. ze zwolnień lekarskich, wyjazdów, konferencje itp.) muszą być wykonane w innym terminie uzgodnionym z Działem Spraw Studenckich i Dydaktyki Zamawiającego w trakcie trwania umowy. 12)Zamawiający nie będzie ponosił kosztów za dojazd Wykonawcy do miejsca, w którym będą przeprowadzane zajęcia. 13)Zamawiający zapewni sale, w których będą przeprowadzane wykłady/ćwiczenia oraz listę obecności dla Wykonawcy. Część 17 Przeprowadzenie 45 godzin zajęć przedmiotu Fizjologia w formie ćwiczeń, zakończonych zaliczeniem z oceną - I rok studiów/ I semestr - studia stacjonarne. Część 18 Przeprowadzenie 23 godzin zajęć przedmiotu Radiologia w formie wykładów, zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr II - studia stacjonarne. Część 19 Przeprowadzenie 90 godzin zajęć przedmiotu Mikrobiologia i parazytologia w formie: -wykładów (30 godzin),zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr I - studia stacjonarne -ćwiczeń (60 godzin),zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr I - studia stacjonarne Część 20 Przeprowadzenie 90 godzin zajęć przedmiotu Farmakologia w formie: -wykładów (30 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną - I rok studiów/ I semestr - studia stacjonarne -ćwiczeń (60 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną - I rok studiów/ I semestr - studia stacjonarne Część 21 Przeprowadzenie 15 godzin zajęć przedmiotu Psychologia w formie wykładów zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr I - studia stacjonarne. Część 22 Przeprowadzenie 120 godzin zajęć przedmiotu Psychologia w formie ćwiczeń zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr I - studia stacjonarne. Część 23 Przeprowadzenie 23 godzin zajęć przedmiotu Prawo w formie wykładów, zakończonych zaliczeniem z oceną - I rok studiów/ I semestr - studia stacjonarne Część 24 Przeprowadzenie 52 godzin zajęć przedmiotu Podstawy Pielęgniarstwa w formie seminarium, zakończonych egzaminem, I rok studiów/ I semestr, studia stacjonarne Część 25 Przeprowadzenie 39 godzin zajęć przedmiotu Promocja zdrowia w formie wykładów zakończonych zaliczeniem z oceną - I rok studiów/ I semestr - studia stacjonarne Część 26 Przeprowadzenie 39 godzin zajęć przedmiotu Promocja zdrowia psychicznego w formie ćwiczeń, zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr I - studia stacjonarne. Część 27 Przeprowadzenie 39 godzin zajęć przedmiotu Zakażenia szpitalne w formie ćwiczeń, zakończonych zaliczeniem z oceną - I rok studiów/ I semestr - studia stacjonarne Część 28 Przeprowadzenie 39 godzin zajęć przedmiotu Język migowy w formie ćwiczeń, zakończonych zaliczeniem z oceną - I rok studiów/ I semestr - studia stacjonarne Część 29 Przeprowadzenie 70 godzin zajęć przedmiotu Pielęgniarstwo internistyczne w formie: - wykładów ( 30 godzin), zakończonych egzaminem - I rok studiów/ II semestr - studia stacjonarne - ćwiczeń (40 godzin) ), zakończonych egzaminem - I rok studiów/ II semestr - studia stacjonarne Część 30 Przeprowadzenie 40 godzin zajęć przedmiotu Podstawy ratownictwa medycznego w formie ćwiczeń, zakończonych zaliczeniem z oceną - I rok studiów/ II semestr - studia stacjonarne. Część 31 Przeprowadzenie 81 godzin zajęć przedmiotu Podstawowa opieka zdrowotna w formie: - wykładów (25 godzin), zakończonych egzaminem - II rok studiów/ III semestr - studia stacjonarne - ćwiczeń (56 godzin), zakończonych egzaminem - II rok studiów/ III semestr - studia stacjonarne. Część 32 Przeprowadzenie 10 godzin zajęć przedmiotu Badanie fizykalne w formie wykładów zakończonych zaliczeniem z oceną, II rok studiów/semestr III - studia stacjonarne. Część 33 Przeprowadzenie 20 godzin zajęć przedmiotu Pediatria w formie wykładów zakończonych zaliczeniem z oceną, II rok studiów/semestr III - studia stacjonarne. Część 34 Przeprowadzenie 70 godzin zajęć przedmiotu Pielęgniarstwo chirurgiczne w formie: - wykładów (30 godzin), zakończonych egzaminem - II rok studiów/ III semestr - studia stacjonarne - ćwiczeń (40 godzin), zakończonych egzaminem - II rok studiów/ III semestr - studia stacjonarne. Część 35 Przeprowadzenie 26 godzin zajęć przedmiotu Anestezjologia w formie wykładów, zakończonych zaliczeniem z oceną, II rok studiów, semestr III - studia stacjonarne. Część 36 Przeprowadzenie 59 godzin zajęć przedmiotu Pielęgniarstwo w zagrożeniu życia w formie: -wykładów (19 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną - II rok studiów/ III semestr - studia stacjonarne -ćwiczeń (40 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną - II rok studiów/ III semestr - studia stacjonarne Część 37 Przeprowadzenie 56 godzin zajęć przedmiotu Pielęgniarstwo neurologiczne w formie: -wykładów (16 godzin), zakończonych egzaminem - II rok studiów/ III semestr - studia stacjonarne -ćwiczeń (40 godzin), zakończonych egzaminem - II rok studiów/ III semestr - studia stacjonarne. Część 38 Przeprowadzenie 59 godzin zajęć przedmiotu Pielęgniarstwo położniczo-ginekologiczne w formie: -wykładów (20 godzin) zakończonego egzaminem, III rok studiów/semestr V - studia stacjonarne -ćwiczeń (24 godziny) zakończonego egzaminem, III rok studiów, semestr V - studia stacjonarne -wykładów (15 godzin) zakończonego zaliczeniem z oceną, II rok studiów, semestr III - studia niestacjonarne. Część 39 Przeprowadzenie 26 godzin zajęć przedmiotu Pielęgniarstwo geriatryczne w formie wykładów, zakończonych egzaminem - III rok studiów/ V semestr - studia stacjonarne. Część 40 Przeprowadzenie 41 godzin zajęć przedmiotu Psychiatria w formie: -wykładów (26 godzin), zakończonych zaliczeniem z ocenę, III rok studiów/ V semestr - studia stacjonarne -wykładów (15 godzin), zakończonych zaliczeniem z ocenę, II rok studiów/ III semestr - studia niestacjonarne Część 41 Przeprowadzenie 29 godzin zajęć przedmiotu Pielęgniarstwo psychiatryczne w formie wykładów, zakończonych egzaminem, III rok studiów, semestr V - studia stacjonarne. Część 42 Przeprowadzenie 20 godzin zajęć przedmiotu Rehabilitacja w formie wykładów, zakończonych zaliczeniem z oceną - III rok studiów/ V semestr - studia stacjonarne Część 43 Przeprowadzenie 40 godzin zajęć przedmiotu Pielęgnowanie niepełnosprawnych w formie wykładów, zakończonych egzaminem - III rok studiów/ V semestr - studia stacjonarne Część 44 Przeprowadzenie 29 godzin zajęć przedmiotu Opieka paliatywna w formie wykładów, zakończonych zaliczeniem z oceną - III rok studiów/ semestr VI - studia stacjonarne Część 45 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć przedmiotu Badania naukowe w pielęgniarstwie-seminarium licencjackie w formie: -seminarium (15 godzin), zakończonych zaliczeniem - III rok studiów/semestr V - studia stacjonarne. -seminarium (15 godzin), zakończonych zaliczeniem - III rok studiów/semestr VI - studia stacjonarne. Część 46 Przeprowadzenie 45 godzin zajęć przedmiotu Badania naukowe w pielęgniarstwie-seminarium licencjackie w formie: -seminarium (30 godzin), zakończonych zaliczeniem - III rok studiów/semestr V i VI - studia stacjonarne. -seminarium (15 godzin), zakończonych zaliczeniem - II rok studiów/semestr III - studia niestacjonarne. Część 47 Przeprowadzenie 45 godzin zajęć przedmiotu Badania naukowe w pielęgniarstwie-seminarium licencjackie w formie: -seminarium (30 godzin), zakończonych zaliczeniem - III rok studiów/semestr V i VI - studia stacjonarne. -seminarium (15 godzin), zakończonych zaliczeniem - II rok studiów/semestr III - studia niestacjonarne. Część 48 Przeprowadzenie 40 godzin zajęć przedmiotu Ochrona własności intelektualnej w formie: -wykładów (10 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr I - studia stacjonarne -ćwiczeń (30 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr I - studia stacjonarne Część 49 Przeprowadzenie 90 godzin zajęć przedmiotu Psychologia w formie: -wykładów (15 godzin) zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr I - studia stacjonarne -ćwiczeń (75 godzin) zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr I - studia stacjonarne. Część 50 Przeprowadzenie 225 godzin zajęć przedmiotu Biochemia w formie: -wykładów (15 godzin) zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr I - studia stacjonarne -ćwiczeń (90 godzin) zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr I - studia stacjonarne. -ćwiczeń (120 godzin) zakończonych egzaminem, I rok studiów/semestr II - studia stacjonarne. Część 51 Przeprowadzenie 180 godzin zajęć przedmiotu Dermatologia w formie: -wykładów (15 godzin) zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr II - studia stacjonarne -ćwiczeń (90 godzin) zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów/semestr II - studia stacjonarne. -wykładów (15 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną - II rok studiów/ III semestr - studia stacjonarne -ćwiczeń (60 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną - II rok studiów/ III semestr - studia stacjonarne Część 52 Przeprowadzenie 150 godzin zajęć przedmiotu Farmakologia w formie: -wykładów (15 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną - II rok studiów/ III semestr - studia stacjonarne -ćwiczeń (135 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną - II rok studiów/ III semestr - studia stacjonarne Część 53 Przeprowadzenie 105 godzin zajęć przedmiotu Doraźna pomoc przedmedyczna w formie: -wykładów (15 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną - II rok studiów/ IV semestr - studia stacjonarne -ćwiczeń (90 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną - II rok studiów/ IV semestr - studia stacjonarne Część 54 Przeprowadzenie 120 godzin zajęć przedmiotu Nowoczesne metody aktywności ruchowej/Modelowanie sylwetki w formie: -wykładów (15 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną - II rok studiów/ IV semestr - studia stacjonarne -ćwiczeń (105 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną - II rok studiów/ IV semestr - studia stacjonarne Część 55 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć przedmiotu Promocja zdrowia psychicznego w formie wykładów, zakończonych zaliczeniem z oceną, I rok studiów, semestr I - studia stacjonarne. Część 56 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć przedmiotu Język migowy w formie wykładów, zakończonych zaliczeniem z oceną - I rok studiów/ I semestr - studia stacjonarne Część 57 Przeprowadzenie 180 godzin zajęć przedmiotu Podstawy pielęgniarstwa w formie ćwiczeń, zakończonych egzaminem - I rok studiów/ I semestr - studia stacjonarne Informacje ogólne: 1)Poprzez zajęcia strony rozumieją w szczególności: wykłady, ćwiczenia, seminaria, konwersatoria. Integralną częścią wykonywanych zajęć są: konsultacje (1 godzina tygodniowo), dyżury dydaktyczne, przeprowadzanie egzaminów, sprawdzanie prac kontrolnych studentów oraz udzielanie zaliczeń z przedmiotu - za wykonywanie czynności będących integralną częścią zajęć nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 2)Zajęcia na studiach stacjonarnych trwają od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 20:00, z tym, że plan zajęć ustala Zamawiający. Wykonawca usługi musi się dostosować do planu zajęć opracowanego przez Zamawiającego. 3)1 godzina określona w opisie przedmiotu zamówienia to 45 min. 4)Zajęcia na studiach niestacjonarnych trwają w soboty, niedziele w godzinach od 8:00 do 20:00, z tym że terminy zjazdów ustala Zamawiający. Plan zajęć ustala Zamawiający. Wykonawca usługi musi się dostosować do planu zajęć opracowanego przez Zamawiającego. 5)Szczegółowy harmonogram zajęć dla każdej części zamówienia zostanie ustalony przez Zamawiającego i Wykonawcę w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy. 6)Wykonawca usługi musi także w cenie usługi przeprowadzić zaliczenia i egzaminy zgodnie z harmonogramem sesji. 7)Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i przeprowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć zgodnie z zasadami ustalonymi przez Zamawiającego oraz ją udostępniać na żądanie Zamawiającego. 8)Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji efektów kształcenia, sylabusów i programów kształcenia dla realizowanych zajęć zgodnie z obowiązującym prawem. 9)Wykonawca jest zobowiązany po podpisaniu umowy skontaktować się z Sekretariatem Instytutu Nauk o Zdrowiu PWSZ w Płocku. 10)Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia hospitacji i innych form oceny jakości kształcenia zajęć prowadzonych przez Wykonawcę. 11)Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia zajęć w wymiarze wynikającym z opisu przedmiotu zamówienia (umowy), natomiast zajęcia niezrealizowane z powodu nieobecności (planowanych i nieplanowanych - wynikających np. ze zwolnień lekarskich, wyjazdów, konferencje itp.) muszą być wykonane w innym terminie uzgodnionym z Działem Spraw Studenckich i Dydaktyki Zamawiającego w trakcie trwania umowy. 12)Zamawiający nie będzie ponosił kosztów za dojazd Wykonawcy do miejsca, w którym będą przeprowadzane zajęcia. 13)Zamawiający zapewni sale, w których będą przeprowadzane wykłady/ćwiczenia oraz listę obecności dla Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804300007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach