Przetargi.pl
Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach projektu PWSZ we Włocławku - wiedza i zawód w zasięgu ręki finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach specjalności Zarządzanie Finansami Przedsiębiorstw

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. 3 Maja 17
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2316080 , fax. 054 2314352
  • Data zamieszczenia: 2011-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku
    ul. 3 Maja 17 17
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2316080, fax. 054 2314352
    REGON: 91126695100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach projektu PWSZ we Włocławku - wiedza i zawód w zasięgu ręki finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach specjalności Zarządzanie Finansami Przedsiębiorstw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach kierunku Zarządzanie, specjalność Zarządzanie Finansami Przedsiębiorstw w roku akademickim 2011/2012 w ramach projektu PWSZ we Włocławku - wiedza i zawód w zasięgu ręki finansowanego ze środków UE w ramach PO KL - Zadanie nr 4 Organizacja i uruchomienie specjalności Zarządzanie finansami przedsiębiorstw na kierunku Zarządzanie studiów stacjonarnych i niestacjonarnych I stopnia. Zamówienie podzielone na części: Część I Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Podstawy bankowości zakończonych egzaminem dla jednej grupy w formie wykładu - III rok - studia stacjonarne w semestrze zimowym. Część II Przeprowadzenie 15 godzin zajęć pn. Podstawy bankowości zakończonych zaliczeniem na ocenę dla jednej grupy w formie ćwiczeń - III rok - studia stacjonarne w semestrze zimowym. Część III Przeprowadzenie 15 godzin zajęć pn. Podstawy bankowości zakończonych egzaminem dla jednej grupy w formie wykładu - III rok - studia niestacjonarne w semestrze zimowym. Część IV Przeprowadzenie 15 godzin zajęć pn. Zarządzanie funduszami UE zakończonych zaliczeniem na ocenę dla jednej grupy w formie wykładu - III rok - studia stacjonarne w semestrze zimowym. Część V Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Zarządzanie funduszami UE zakończonych zaliczeniem na ocenę dla jednej grupy w formie ćwiczeń - III rok - studia stacjonarne w semestrze zimowym. Część VI Przeprowadzenie 15 godzin zajęć pn. Zarządzanie funduszami UE zakończonych zaliczeniem na ocenę dla jednej grupy w formie wykładu - III rok - studia niestacjonarne w semestrze zimowym. Część VII Przeprowadzenie 15 godzin zajęć pn. Zarządzanie funduszami UE zakończonych zaliczeniem na ocenę dla jednej grupy w formie ćwiczeń - III rok - studia niestacjonarne w semestrze zimowym. Ponadto: 1. zajęcia na studiach stacjonarnych trwają od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-19:50, z tym, że plan zajęć ustala Zamawiający kierując się dobrem studentów i możliwościami lokalowymi, Wykonawca usługi musi się dostosować do planu zajęć opracowanego przez Zamawiającego; 2. zajęcia na studiach niestacjonarnych trwają w soboty i niedziele w godzinach 8:00-19:50, z tym, że termin zjazdów ustala Kierownik zakładu, plan zajęć ustala Zamawiający kierując się dobrem studentów i możliwościami lokalowymi, Wykonawca usługi musi się dostosować do planu zajęć opracowanego przez Zamawiającego; 3. Wykonawca usługi w cenie usługi musi także przeprowadzić zaliczenia i egzaminy zgodnie z harmonogramem sesji; 4. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć zgodnie z zasadami ustalonymi przez Zamawiającego oraz ją udostępniać na żądanie Zamawiającego; Wykonawca jest zobowiązany po podpisaniu umowy skontaktować się z Sekretariatem Instytutu; 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia hospitacji zajęć prowadzonych przez Wykonawcę oraz przeprowadzania ankiet studenckich; 6. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia zajęć w wymiarze wynikającym z umowy, natomiast zajęcia niezrealizowane z powodu nieobecności (planowanych i nieplanowanych - wynikających np. z ogłoszenia godzin rektorskich, zwolnień lekarskich, wyjazdów na konferencje itp.) muszą być wykonane w innym terminie uzgodnionym z Działem Nauczania Zamawiającego w trakcie trwania umowy. 7. Wykonawcy muszą złożyć oświadczenia wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego o zaangażowaniu w inne projekty finansowane ze środków PO KL; 8. Wykonawcy zaangażowani w więcej niż jeden projekt PO KL są zobowiązani do prowadzenia bieżącej ewidencji czasu i zadań zaangażowania we wszystkie projekty PO KL oraz składać ją w cyklu miesięcznym Zamawiającemu w trakcie obowiązywania umowy zawartej z Zamawiającym. 9. Wykonawcy zostaną zapoznani z obowiązkową dokumentacją wymaganą w realizacji projektu przed przystąpieniem do realizacji umowy. Termin wykonania: rok akademicki 2011-2012 - semestr zimowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804300007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach