Przetargi.pl
Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. 3 Maja 17
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2316080 , fax. 054 2314352
  • Data zamieszczenia: 2010-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku
    ul. 3 Maja 17 17
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2316080, fax. 054 2314352
    REGON: 91126695100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku w roku akademickim 2010/2011 poprzez realizację zajęć dydaktycznych na kierunkach: Filologia, filologia polska Część 1 Przeprowadzenie 20 godzin zajęć pn. Finanse państwa i samorządu terytorialnego w formie wykładu w semestrze letnim w trybie stacjonarnym. Część 2 Przeprowadzenie 10 godzin zajęć pn. Finanse państwa i samorządu terytorialnego dla 2 grup studentów - łącznie 20 godzin w formie ćwiczeń, w semestrze letnim w trybie stacjonarnym. Część 3 Przeprowadzenie 20 godzin zajęć pn. Społeczeństwo obywatelskie teoria i praktyka dla 2 grup studentów - łącznie 40 godzin w formie ćwiczeń w semestrze zimowym w trybie stacjonarnym. Pedagogika Część 4 Przeprowadzenie 40 godzin zajęć pn. Biomedyczne podstawy psychiatrii dziecięcej w formie wykładu dla 1 grupy w trybie stacjonarnym (po 20 godzin w każdym semestrze) oraz 20 godzin zajęć w formie wykładu dla 1 grupy w trybie niestacjonarnym - semestr letni (razem 60 godzin zajęć). Część 5 Przeprowadzenie 15 godzin zajęć pn. Bezpieczeństwo i higiena pracy w formie wykładu dla 1 grupy w trybie stacjonarnym i 10 godzin w formie wykładu dla 1 grupy w trybie niestacjonarnym - w semestrze letnim (25 godzin). Administracja Część 6 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Ubezpieczenia gospodarcze w formie wykładu w trybie stacjonarnym i 30 godzin w formie wykładu w trybie niestacjonarnym - w semestrze letnim, razem 60 godzin. Część 7 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Etyka urzędnicza w formie wykładu dla 1 grupy w trybie stacjonarnym i 30 godzin w formie wykładu dla 1 grupy w trybie niestacjonarnym - w semestrze zimowym (razem 60 godzin). Zarządzanie Część 8 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Podatki i ubezpieczenia w formie wykładu dla 1 grupy w trybie stacjonarnym i 30 godzin zajęć w formie wykładu dla 1 grupy w trybie niestacjonarnym - w semestrze letnim (razem 60 godzin). Część 9 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Metody badań rynkowych w formie ćwiczeń dla 3 grupy studentów - łącznie 90 godzin w trybie stacjonarnym oraz 15 godzin w formie ćwiczeń dla 2 grup studentów - łącznie 30 godzin w trybie niestacjonarnym - w semestrze zimowym (razem 120 godzin). Część 10 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Biznes plan w formie wykładu dla studentów i 30 godzin zajęć w formie ćwiczeń dla 3 grup studentów - łącznie 90 godzin ćwiczeń w trybie stacjonarnym - w semestrze zimowym (razem 120 godzin). Część 11 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Zarządzanie nieruchomościami w formie wykładu dla 1 grupy i 30 godzin w formie ćwiczeń dla 1 grupy w trybie stacjonarnym - w semestrze zimowym (razem 60 godzin). Część 12 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Zarządzanie projektami w formie wykładu dla 1 grupy i 15 godzin w formie ćwiczeń dla 2 grup studentów (30 godzin ćwiczeń) - w semestrze letnim - III rok studiów oraz 30 godzin wykładu w semestrze zimowym dla II roku studiów (ogółem 90 godzin). Wszystkie zajęcia w trybie niestacjonarnym. Część 13 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Rachunkowość finansowa w formie wykładu dla 1 grupy i 30 godzin w formie ćwiczeń dla 3 grup studentów (razem 90 godzin ćwiczeń) w trybie stacjonarnym oraz 15 godzin w formie wykładu i 30 godzin zajęć w formie ćwiczeń dla 1 grupy studentów w trybie niestacjonarnym - w semestrze zimowym (razem 165 godzin). Część 14 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Technologia informacyjna w formie ćwiczeń dla 3 grup studentów w trybie niestacjonarnym - w semestrze zimowym (razem 90 godzin). Filologia rosyjska Część 15 Przeprowadzenie 105 godzin zajęć pn. Praktycznej nauki języka rosyjskiego (w formie ćwiczeń dla 2 grup studentów (1 grupa - 15 godzin, 2 grupa - 60 godzin) w semestrze zimowym i 30 godzin zajęć w formie ćwiczeń dla 1 grupy studentów w semestrze letnim - w trybie stacjonarnym. Część 16 Przeprowadzenie 60 godzin zajęć pn. Problematyka tłumaczenia tekstów specjalistycznych w formie ćwiczeń dla 1 grupy studentów - po 30 godzin zajęć w semestrze zimowym i 30 godzin zajęć w semestrze letnim w trybie stacjonarnym. Część 17 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Edukacja medialna - wykorzystanie komputerów w przekładzie w formie ćwiczeń dla 1 grupy studentów w semestrze letnim w trybie stacjonarnym. Stosunki międzynarodowe Część 18 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Prawo międzynarodowe publiczne w formie wykładu dla 1 grupy studentów i 30 godzin zajęć w formie ćwiczeń dla 1 grupy studentów w semestrze zimowym w trybie stacjonarnym (razem 60 godzin). Informatyka Część 19 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Bezpieczeństwa i higieny pracy w formie wykładu dla 1 grupy studentów w semestrze letnim w trybie stacjonarnym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804300007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach