Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. 3 Maja 17
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2316080 , fax. 054 2314352
- Data zamieszczenia: 2010-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku
ul. 3 Maja 17 17
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2316080, fax. 054 2314352
REGON: 91126695100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.wloclawek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku w roku akademickim 2010/2011 poprzez realizację zajęć dydaktycznych na kierunkach: Filologia, filologia polska Część 1 Przeprowadzenie 20 godzin zajęć pn. Finanse państwa i samorządu terytorialnego w formie wykładu w semestrze letnim w trybie stacjonarnym. Część 2 Przeprowadzenie 10 godzin zajęć pn. Finanse państwa i samorządu terytorialnego dla 2 grup studentów - łącznie 20 godzin w formie ćwiczeń, w semestrze letnim w trybie stacjonarnym. Część 3 Przeprowadzenie 20 godzin zajęć pn. Społeczeństwo obywatelskie teoria i praktyka dla 2 grup studentów - łącznie 40 godzin w formie ćwiczeń w semestrze zimowym w trybie stacjonarnym. Pedagogika Część 4 Przeprowadzenie 40 godzin zajęć pn. Biomedyczne podstawy psychiatrii dziecięcej w formie wykładu dla 1 grupy w trybie stacjonarnym (po 20 godzin w każdym semestrze) oraz 20 godzin zajęć w formie wykładu dla 1 grupy w trybie niestacjonarnym - semestr letni (razem 60 godzin zajęć). Część 5 Przeprowadzenie 15 godzin zajęć pn. Bezpieczeństwo i higiena pracy w formie wykładu dla 1 grupy w trybie stacjonarnym i 10 godzin w formie wykładu dla 1 grupy w trybie niestacjonarnym - w semestrze letnim (25 godzin). Administracja Część 6 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Ubezpieczenia gospodarcze w formie wykładu w trybie stacjonarnym i 30 godzin w formie wykładu w trybie niestacjonarnym - w semestrze letnim, razem 60 godzin. Część 7 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Etyka urzędnicza w formie wykładu dla 1 grupy w trybie stacjonarnym i 30 godzin w formie wykładu dla 1 grupy w trybie niestacjonarnym - w semestrze zimowym (razem 60 godzin). Zarządzanie Część 8 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Podatki i ubezpieczenia w formie wykładu dla 1 grupy w trybie stacjonarnym i 30 godzin zajęć w formie wykładu dla 1 grupy w trybie niestacjonarnym - w semestrze letnim (razem 60 godzin). Część 9 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Metody badań rynkowych w formie ćwiczeń dla 3 grupy studentów - łącznie 90 godzin w trybie stacjonarnym oraz 15 godzin w formie ćwiczeń dla 2 grup studentów - łącznie 30 godzin w trybie niestacjonarnym - w semestrze zimowym (razem 120 godzin). Część 10 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Biznes plan w formie wykładu dla studentów i 30 godzin zajęć w formie ćwiczeń dla 3 grup studentów - łącznie 90 godzin ćwiczeń w trybie stacjonarnym - w semestrze zimowym (razem 120 godzin). Część 11 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Zarządzanie nieruchomościami w formie wykładu dla 1 grupy i 30 godzin w formie ćwiczeń dla 1 grupy w trybie stacjonarnym - w semestrze zimowym (razem 60 godzin). Część 12 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Zarządzanie projektami w formie wykładu dla 1 grupy i 15 godzin w formie ćwiczeń dla 2 grup studentów (30 godzin ćwiczeń) - w semestrze letnim - III rok studiów oraz 30 godzin wykładu w semestrze zimowym dla II roku studiów (ogółem 90 godzin). Wszystkie zajęcia w trybie niestacjonarnym. Część 13 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Rachunkowość finansowa w formie wykładu dla 1 grupy i 30 godzin w formie ćwiczeń dla 3 grup studentów (razem 90 godzin ćwiczeń) w trybie stacjonarnym oraz 15 godzin w formie wykładu i 30 godzin zajęć w formie ćwiczeń dla 1 grupy studentów w trybie niestacjonarnym - w semestrze zimowym (razem 165 godzin). Część 14 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Technologia informacyjna w formie ćwiczeń dla 3 grup studentów w trybie niestacjonarnym - w semestrze zimowym (razem 90 godzin). Filologia rosyjska Część 15 Przeprowadzenie 105 godzin zajęć pn. Praktycznej nauki języka rosyjskiego (w formie ćwiczeń dla 2 grup studentów (1 grupa - 15 godzin, 2 grupa - 60 godzin) w semestrze zimowym i 30 godzin zajęć w formie ćwiczeń dla 1 grupy studentów w semestrze letnim - w trybie stacjonarnym. Część 16 Przeprowadzenie 60 godzin zajęć pn. Problematyka tłumaczenia tekstów specjalistycznych w formie ćwiczeń dla 1 grupy studentów - po 30 godzin zajęć w semestrze zimowym i 30 godzin zajęć w semestrze letnim w trybie stacjonarnym. Część 17 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Edukacja medialna - wykorzystanie komputerów w przekładzie w formie ćwiczeń dla 1 grupy studentów w semestrze letnim w trybie stacjonarnym. Stosunki międzynarodowe Część 18 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Prawo międzynarodowe publiczne w formie wykładu dla 1 grupy studentów i 30 godzin zajęć w formie ćwiczeń dla 1 grupy studentów w semestrze zimowym w trybie stacjonarnym (razem 60 godzin). Informatyka Część 19 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Bezpieczeństwa i higieny pracy w formie wykładu dla 1 grupy studentów w semestrze letnim w trybie stacjonarnym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804300007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.wloclawek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim, realizowanych na kierunkach: Zarządzanie oraz Mechanika i budowa maszyn w roku akademickim 2014-2015
Dodano: 2014-09-22 - Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim realizowanych na Podyplomowych Studiach w zakresie zarządzania oświatą
Dodano: 2014-09-17 - Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim, realizowanych na kierunkach: Pedagogika, Zarządzanie, Administracja oraz Mechanika i budowa maszyn w roku akademickim 2014-2015
Dodano: 2014-09-10 - Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim, realizowanych na Studiach podyplomowych w zakresu logopedii w roku akademickim 2013-2014 - semestr letni
Dodano: 2014-02-11 - Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim realizowanych na Podyplomowych Studiach w zakresie zarządzania oświatą
Dodano: 2014-02-05 - Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim, realizowanych na kierunku Informatyka, Pedagogika, Mechanika i Budowa Maszyn, Filologia Angielska i Germańska oraz Administracja w roku akademickim 2013-2014 - semestr letni
Dodano: 2014-01-09 - Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim, realizowanych na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn, Filologia oraz studiach podyplomowych w roku akademickim 2013-2014
Dodano: 2013-09-19 - Przetarg nieograniczony na: Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim, realizowanych na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn, Zarządzanie, Pedagogika oraz studiach podyplomowych w roku akademickim 2013-2014
Dodano: 2013-09-10 - Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach projektu PWSZ we Włocławku - wiedza i zawód w zasięgu ręki, realizowanych na kierunku Informatyka i Zarządzanie w roku akademickim 2013-2014 - semestr zimowy
Dodano: 2013-09-10 - Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim, realizowanych na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn, Zarządzanie, Pedagogika oraz w SWFiS w roku akademickim 2013-2014
Dodano: 2013-08-28