Przetargi.pl
Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. 3 Maja 17
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2316080 , fax. 054 2314352
  • Data zamieszczenia: 2010-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku
    ul. 3 Maja 17 17
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2316080, fax. 054 2314352
    REGON: 91126695100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku w roku akademickim 2010 - 2011 poprzez realizację zajęć dydaktycznych na kierunkach: Filologia, filologia polska Część 1 Przeprowadzenie 20 godzin zajęć pn. Finanse państwa i samorządu terytorialnego w formie wykładu w semestrze letnim w trybie stacjonarnym. Część 2 Przeprowadzenie 10 godzin zajęć pn. Finanse państwa i samorządu terytorialnego dla 2 grup studentów - łącznie 20 godzin w formie ćwiczeń, w semestrze letnim w trybie stacjonarnym. Część 3 Przeprowadzenie 20 godzin zajęć pn. Społeczeństwo obywatelskie teoria i praktyka dla 2 grup studentów - łącznie 40 godzin w formie ćwiczeń w semestrze zimowym w trybie stacjonarnym. Filologia angielska Część 4 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Gramatyka opisowa dla 1 grupy w formie wykładu (2 semestry po 15 godzin) w trybie niestacjonarnym i 60 godzin zajęć w formie ćwiczeń dla 1 grupy studentów (2 semestry po 30 godzin - łącznie 60 godzin ćwiczeń), w semestrze zimowym i letnim w trybie niestacjonarnym (razem 90 godzin zajęć). Część 5 Przeprowadzenie 60 godzin zajęć pn. Seminarium dyplomowe - specj. tłumaczeniowa dla 1 grupy studentów (2 semestry po 30 godzin - łącznie 60 godzin zajęć) w semestrze zimowym i letnim w trybie niestacjonarnym. Część 6 Przeprowadzenie 15 godzin zajęć pn. Historia języka w formie wykładu i 15 godzin ćwiczeń dla 1 grupy studentów w semestrze letnim w trybie niestacjonarnym (razem 30 godzin zajęć). Część 7 Przeprowadzenie 15 godzin zajęć pn. Proseminarium w zakresie tłumaczenia tekstów dla 1 grupy studentów w semestrze letnim w trybie niestacjonarnym. Część 8 Przeprowadzenie 15 godzin zajęć pn. Gramatyka kontrastywna w formie wykładu w semestrze zimowym roku w trybie niestacjonarnym. Część 9 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Wykład monograficzny - w zakresie językoznawstwa z problematyką tłumaczeń w formie wykładu w semestrze zimowym w trybie niestacjonarnym. Pedagogika Część 10 Przeprowadzenie 25 godzin zajęć pn. Media w edukacji dla 1 grupy studentów w formie ćwiczeń - razem 25 godzin zajęć w semestrze letnim w trybie stacjonarnym. Część 11 Przeprowadzenie 25 godzin zajęć pn. Biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania dla 1 grupy w formie wykładu w trybie stacjonarnym oraz 25 godzin zajęć w formie wykładu dla 1 grupy w trybie niestacjonarnym - semestr zimowy (razem 50 godzin zajęć). Część 12 Przeprowadzenie 40 godzin zajęć pn. Biomedyczne podstawy psychiatrii dziecięcej w formie wykładu dla 1 grupy w trybie stacjonarnym (po 20 godzin w każdym semestrze) oraz 20 godzin zajęć w formie wykładu dla 1 grupy w trybie niestacjonarnym - semestr letni (razem 60 godzin zajęć). Część 13 Przeprowadzenie 15 godzin zajęć pn. Bezpieczeństwo i higiena pracy w formie wykładu dla 1 grupy w trybie stacjonarnym i 10 godzin w formie wykładu dla 1 grupy w trybie niestacjonarnym - w semestrze letnim (25 godzin). Część 14 Przeprowadzenie 20 godzin zajęć pn. Historia i zagadnienia filozofii w formie ćwiczeń dla 3 grup studentów - łącznie 60 godzin w semestrze zimowym w trybie stacjonarnym. Część 15 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Podstawy ergonomii w formie wykładu w semestrze zimowym i letnim (po 15 godzin w każdym semestrze) w trybie stacjonarnym oraz 10 godzin zajęć w formie wykładu w semestrze letnim w trybie niestacjonarnym (razem 40 godzin). Administracja Część 16 Przeprowadzenie 15 godzin zajęć pn. Techniki biurowe w formie ćwiczeń dla 4 grup studentów - (łącznie 60 godzin) w trybie stacjonarnym oraz 10 godzin w formie ćwiczeń dla 3 grup studentów - (łącznie 30 godzin) w trybie niestacjonarnym - w semestrze zimowym (razem 90 godzin zajęć). Część 17 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Ubezpieczenia gospodarcze w formie wykładu w trybie stacjonarnym i 30 godzin w formie wykładu w trybie niestacjonarnym - w semestrze letnim, razem 60 godzin. Część 18 Przeprowadzenie zajęć pn. Rachunkowość w administracji 15 godzin w formie wykładu i 15 godzin w formie ćwiczeń dla 6 grup studentów (razem 90 ćwiczeń) w trybie stacjonarnym oraz 10 godzin w formie wykładu i 10 godzin w formie ćwiczeń dla 3 grup studentów (razem 30 godzin ćwiczeń) w trybie niestacjonarnym - w semestrze zimowym (razem 145 godzin zajęć). Część 19 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Podstawy prawa cywilnego z umowami w administracji w formie ćwiczeń dla 2 grup studentów - łącznie 60 godzin w semestrze letnim w trybie stacjonarnym. Część 20 Przeprowadzenie 15 godzin zajęć pn. Marketing terytorialny w formie wykładu i 15 godzin ćwiczeń dla 3 grup - 45 godzin ćwiczeń w trybie stacjonarnym oraz 10 godzin wykładu i 10 godzin ćwiczeń dla jednej grupy studentów w trybie niestacjonarnym - w semestrze letnim (razem 80 godzin). Część 21 Przeprowadzenie 15 godzin zajęć pn. Wybrane zagadnienia z kryminalistyki w formie wykładu i 15 godzin ćwiczeń dla 3 grup - razem 45 godzin ćwiczeń w trybie stacjonarnym oraz 15 godzin wykładu i 10 godzin ćwiczeń dla 2 grup studentów - razem 20 godzin ćwiczeń w trybie niestacjonarnym - w semestrze letnim (razem 95 godzin). Część 22 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Etyka urzędnicza w formie wykładu dla 1 grupy w trybie stacjonarnym i 30 godzin w formie wykładu dla 1 grupy w trybie niestacjonarnym - w semestrze zimowym (razem 60 godzin). Część 23 Przeprowadzenie 15 godzin zajęć pn. Zasady tworzenia prawa miejscowego w formie ćwiczeń dla 3 grup studentów - łącznie 45 godzin w trybie stacjonarnym i 10 godzin zajęć w formie ćwiczeń dla 1 grupy studentów w trybie niestacjonarnym - w semestrze zimowym (razem 55 godzin). Zarządzanie Część 24 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Podatki i ubezpieczenia w formie wykładu dla 1 grupy w trybie stacjonarnym i 30 godzin zajęć w formie wykładu dla 1 grupy w trybie niestacjonarnym - w semestrze letnim (razem 60 godzin). Część 25 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Metody badań rynkowych w formie ćwiczeń dla 3 grup studentów - łącznie 90 godzin w trybie stacjonarnym oraz 15 godzin w formie ćwiczeń dla 2 grup studentów - łącznie 30 godzin w trybie niestacjonarnym - w semestrze zimowym (razem 120godzin). Część 26 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Inwestycje zagraniczne w formie wykładu dla studentów w semestrze letnim w trybie stacjonarnym (razem 30 godzin). Część 27 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Inwestycje publiczne w formie wykładu dla studentów w semestrze letnim w trybie stacjonarnym (razem 30 godzin). Część 28 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Finanse w formie wykładu dla studentów i 30 godzin zajęć w formie ćwiczeń dla 3 grup studentów - łącznie 90 godzin ćwiczeń w trybie stacjonarnym oraz 15 godzin zajęć w formie wykładu i 15 godzin zajęć w formie ćwiczeń dla 1 grupy studentów w trybie niestacjonarnym - w semestrze zimowym (razem 150 godzin). Część 29 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Biznes plan w formie wykładu dla studentów i 30 godzin zajęć w formie ćwiczeń dla 3 grup studentów - łącznie 90 godzin ćwiczeń w trybie stacjonarnym oraz 15 godzin zajęć w formie wykładu i 15 godzin zajęć w formie ćwiczeń dla 2 grup studentów - łącznie 30 godzin ćwiczeń w trybie niestacjonarnym - w semestrze zimowym (razem 165 godzin). Część 30 Przeprowadzenie 15 godzin zajęć pn. Zarządzanie zasobami ludzkimi w formie ćwiczeń dla 3 grup studentów - łącznie 45 godzin w semestrze letnim w trybie stacjonarnym. Część 31 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Zarządzanie projektami w formie wykładu dla studentów i 30 godzin zajęć w formie ćwiczeń dla 3 grup studentów - łącznie 90 godzin ćwiczeń w semestrze letnim w trybie stacjonarnym (razem 120 godzin). Część 32 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Zarządzanie procesami inwestycyjnymi w formie ćwiczeń dla 4 grup studentów - łącznie 120 godzin w semestrze letnim w trybie stacjonarnym. Część 33 Przeprowadzenie 15 godzin zajęć pn. Zachowania organizacyjne w formie ćwiczeń dla 3 grup studentów - łącznie 45 godzin w semestrze letnim w trybie stacjonarnym. Część 34 Przeprowadzenie 60 godzin zajęć pn. Prawo w formie wykładu dla studentów po 30 godzin w semestrze zimowym i 30 godzin w semestrze letnim w trybie stacjonarnym i 30 godzin wykładu w semestrze zimowym w trybie niestacjonarnym(razem 90 godzin). Część 35 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Podstawy zarządzania w formie ćwiczeń dla 2 grup studentów - łącznie 60 godzin w trybie stacjonarnym oraz 30 godzin zajęć w formie ćwiczeń dla 1 grupy w trybie niestacjonarnym - w semestrze letnim (razem 90 godzin). Lektoraty Część 36 Przeprowadzenie 60 godzin zajęć pn. Lektorat języka rosyjskiego w formie ćwiczeń dla 2 grup studentów - łącznie 120 godzin zajęć w semestrze zimowym w trybie stacjonarnym. Część 37 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Lektorat języka rosyjskiego w formie ćwiczeń dla 3 grup studentów - łącznie 90 godzin zajęć w semestrze zimowym w trybie stacjonarnym. Część 38 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Lektorat języka rosyjskiego w formie ćwiczeń dla 4 grup studentów - łącznie 120 godzin zajęć w semestrze letnim w trybie stacjonarnym. Część 39 Przeprowadzenie 180 godzin zajęć pn. Lektorat języka niemieckiego w formie ćwiczeń dla 2 grup studentów x 60 godzin, 1 grupa x 30 godzin w semestrze zimowym i 1 grupa x 30 godzin w semestrze letnim - w trybie niestacjonarnym. Część 40 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Łacina w formie ćwiczeń dla 4 grup studentów - łącznie 120 godzin zajęć w semestrze zimowym w trybie stacjonarnym. Filologia rosyjska Część 41 Przeprowadzenie 135 godzin zajęć pn. Praktyczna nauka języka rosyjskiego w formie ćwiczeń dla 2 grup studentów (1 grupa - 45 godzin, 2 grupa - 60 godzin) w semestrze zimowym i 30 godzin zajęć w formie ćwiczeń dla 1 grupy studentów w semestrze letnim - w trybie stacjonarnym. Część 42 Przeprowadzenie 60 godzin zajęć pn. Problematyka tłumaczenia tekstów specjalistycznych w formie ćwiczeń dla 1 grupy studentów - po 30 godzin zajęć w semestrze zimowym i 30 godzin zajęć w semestrze letnim w trybie stacjonarnym. Część 43 Przeprowadzenie 60 godzin zajęć pn. Język rosyjski w biznesie w formie ćwiczeń dla 1 grupy studentów - po 30 godzin zajęć w semestrze zimowym i 30 godzin zajęć w semestrze letnim w trybie stacjonarnym. Część 44 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Edukacja medialna - wykorzystanie komputerów w przekładzie w formie ćwiczeń dla 1 grupy studentów w semestrze letnim w trybie stacjonarnym. Stosunki międzynarodowe Część 45 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Prawo międzynarodowe publiczne w formie wykładu dla 1 grupy studentów i 30 godzin zajęć w formie ćwiczeń dla 1 grupy studentów w semestrze zimowym w trybie stacjonarnym (razem 60 godzin). Część 46 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Ochrona własności intelektualnej w formie wykładu dla 1 grupy studentów w semestrze zimowym w trybie stacjonarnym. Wychowanie fizyczne Część 47 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Wychowanie fizyczne - aerobik kobiet w formie ćwiczeń dla 5 grup studentów - łącznie 150 godzin w semestrze zimowym i 2 grup w semestrze letnim - łącznie 60 godzin (razem 210 godzin) w trybie stacjonarnym. Część 48 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Wychowanie fizyczne - piłka siatkowa kobiet w formie ćwiczeń dla 5 grup studentów - łącznie 150 godzin w semestrze zimowym i 2 grup w semestrze letnim - łącznie 60 godzin (razem 210 godzin) w trybie stacjonarnym. Część 49 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Wychowanie fizyczne - piłka siatkowa mężczyzn w formie ćwiczeń dla 4 grup studentów - łącznie 120 godzin w semestrze zimowym i 1 grupy w semestrze letnim - łącznie 30 godzin (razem 150 godzin) w trybie stacjonarnym. Część 50 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Wychowanie fizyczne - koszykówka mężczyzn w formie ćwiczeń dla 3 grup studentów - łącznie 90 godzin w semestrze zimowym w trybie stacjonarnym. Część 51 Przeprowadzenie 60 godzin zajęć pn. Wychowanie fizyczne - piłka siatkowa mężczyzn w formie ćwiczeń dla 1 grupy studentów - po 30 godzin w semestrze zimowym i 30 godzin w semestrze letnim w ramach zajęć fakultatywnych KU AZS PWSZ w trybie stacjonarnym . Część 52 Przeprowadzenie 60 godzin zajęć pn. Wychowanie fizyczne - piłka siatkowa kobiet w formie ćwiczeń dla 1 grupy studentów - po 30 godzin w semestrze zimowym i 30 godzin w semestrze letnim, w ramach zajęć fakultatywnych KU AZS PWSZ w trybie stacjonarnym . Część 53 Przeprowadzenie 60 godzin zajęć pn. Wychowanie fizyczne - koszykówka mężczyzn w formie ćwiczeń dla 1 grupy studentów - po 30 godzin w semestrze zimowym i 30 godzin w semestrze letnim w ramach zajęć fakultatywnych KU AZS PWSZ w trybie stacjonarnym. Informatyka Część 54 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć pn. Bezpieczeństwo i higieno pracy w formie wykładu dla 1 grupy studentów w semestrze letnim w trybie stacjonarnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804300007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach