Przetargi.pl
Świadczenie usług edukacyjnych oraz dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego oraz oprogramowania w ramach projektu Edukacja szansą na lepszą przyszłość realizowanego w ramach POKL 9.1.2 w trybie przetargu nieograniczonego

Urząd Gminy Świedziebnia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-335 Świedziebnia, Świedziebnia 92A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4938460 , fax. 056 4938429
  • Data zamieszczenia: 2014-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Świedziebnia
    Świedziebnia 92A 92A
    87-335 Świedziebnia, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4938460, fax. 056 4938429
    REGON: 00054502400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiedziebnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług edukacyjnych oraz dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego oraz oprogramowania w ramach projektu Edukacja szansą na lepszą przyszłość realizowanego w ramach POKL 9.1.2 w trybie przetargu nieograniczonego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych, transportowych, podręczników oraz pomocy dydaktycznych, organizacja i przeprowadzenie egzaminów zewnętrznych z języka angielskiego i informatyki w ramach Projektu Edukacja szansą na lepszą przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. 2.Zajęcia stanowiące przedmiot zamówienia będą prowadzone w formie: pozalekcyjnych zajęć rozwijających kluczowe kompetencje oraz zajęć dydaktyczno - wyrównawcze dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych, doradztwa edukacyjno-zawodowego, realizacji ścieżek edukacyjnych (warsztaty, wyjazdów - wycieczek edukacyjnych) z wykorzystaniem multimediów i technik informacyjnych w procesie dydaktycznym. 3. Zajęcia realizowane będą dla uczniów Gimnazjum im. św. Stanisława Kostki w Świedziebni. 4.Na potrzeby zajęć udostępnione zostaną sale dydaktyczne wraz z wyposażeniem w szkole objętej projektem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. b. Część 2: dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego oraz oprogramowania wraz z montażem 5.W ramach zamówienia obejmującego Część nr 1 Wykonawca zobowiązany jest do: a) przeprowadzenia zajęć stanowiących przedmiot zamówienia w sposób rzetelny, w wymiarze i w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, b) doboru metody, formy pracy oraz środków dydaktycznych adekwatnie do możliwości uczestników ze szczególnym uwzględnieniem w zajęciach rozwijających i wyrównujących technik dydaktycznych opartych o technologie komputerowe c) dbania o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji zajęć (odpowiedzialność materialna za mienie w sali dydaktycznej); d) przestrzegania obowiązujących przepisów prawa oświatowego i statutu szkoły oraz zasad BHP i ppoż.; e) współpracy z kierownikiem projektu; f) prowadzenia zajęć zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem; zmiany do harmonogramu będą wymagały wcześniejszej zgody kierownika projektu; g) prowadzenia dokumentacji projektowej zgodnie z wymogami PO KL, w tym do sporządzania miesięcznych ewidencji godzin pracy; h) wspomagać promocję i ewaluację projektu, w tym prawidłowe oznakowanie pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi wytycznymi; i) przeprowadzenia ankiety (wzór ankiety określi Zamawiający) wśród uczestników projektu na początku i na końcu zajęć w celu zbadania, czy rezultaty projektu zostały osiągnięte j) przygotowania i przeprowadzenia na pierwszych i ostatnich zajęciach sprawdzianu wiedzy i umiejętności uczestników pozwalającego zweryfikować osiągnięte wskaźniki realizacji projektu k) prowadzenia dokumentacji zgodnie z wymogami przepisów oświatowych, w szczególności do prowadzenia dzienników zajęć wraz z potwierdzaniem frekwencji uczestników (listy obecności) i do bieżącego przekazywania pełnej dokumentacji Zamawiającemu po zakończeniu zajęć; l)zorganizowania i przeprowadzenia wyjazdów (wycieczek) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz sporządzenia karty wycieczki; po zakończonych zajęciach Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia sprawozdania z przeprowadzonego wyjazdu oraz dołączenia do sprawozdania zdjęć z przeprowadzonego wyjazdu; m) w ramach organizowania wyjazdów Wykonawca ma obowiązek zorganizowania dojazdu, oraz biletów wstępu; n) sprawowania opieki nad bezpieczeństwem uczestników podczas zajęć, wyjazdów i przerw pomiędzy zajęciami. UWAGI: Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania dostawy podręczników przed terminem rozpoczęcia zajęć. Koszt dostawy ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1.Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą dla Części 1 zamówienia. 1.2.Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: -2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100) - dla Części 1 -Nie wymaga wniesienia wadium - dla Części 2 1.3.Wymagane wadium dla Części 1 musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.4.1. pieniądzu, 1.4.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 1.4.3. gwarancjach bankowych, 1.4.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 1.4.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 1.5.Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego (ZP.271.3.2014). 1.6.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brodnicy O/O Świedziebnia, nr rachunku 18 9484 1150 1200 0172 2012 0004 W przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej do oferty należy dołączyć kopię potwierdzenia dokonania przelewu bankowego. 1.7.W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów i winna zawierać co najmniej poniższe elementy (lub zapisy równoważne): 1.7.1. Nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie siedzib, 1.7.2. Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 1.7.3. Kwotę gwarancji, 1.7.4. Termin ważności gwarancji, 1.7.5. Zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca, którego ofertę wybrano: 1.7.5.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 1.7.5.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 1.7.6. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 1.7.7. Postanowienia o których mowa w pkt XII. 1.7. SIWZ odnoszą się również do poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz do poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 1.8. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Świedziebnia, Świedziebnia 92A, 87-335 Świedziebnia, natomiast kopię dowodu wniesienia wadium, należy załączyć do oferty. 1.9. Zamawiający zwraca wadium: 1.9.1. wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, 1.9.2. wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 1.9.3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt XII.1.9 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 1.9.4. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy: 1.9.4.1. wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 1.9.4.2. zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 1.10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wadium wykonawcy wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę w formularzu ofertowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiedziebnia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach