Gmina Radziejów ogłasza przetarg
- Adres: 88-200 Radziejów, ul. Kościuszki 20/22
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 2853686 , fax. 54 2853337
- Data zamieszczenia: 2014-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Radziejów
ul. Kościuszki 20/22 20/22
88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 2853686, fax. 54 2853337
REGON: 91086666720000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugradziejow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla uczniów biorących udział w projekcie o numerze WND-POKL.09.01.02-04-079/13 pn. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów w Gminie Radziejów, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 realizowanym przez Gminę Radziejów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych obejmujących przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla uczniów biorących udział w projekcie o numerze WND-POKL.09.01.02-04-079/13 pn. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów w Gminie Radziejów, w terminie od dnia podpisania umowy do 30.06.2015 r. Miejsce realizacji usług edukacyjnych: - Publiczne Gimnazjum w Skibnie, 88-200 Radziejów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie podzielone jest na 10 części, z których każda będzie oceniana odrębnie. Część 1: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z matematyki dla dwóch klas 1 gimnazjum, dwóch klas 2 gimnazjum i dwóch klas 3 gimnazjum, po 25 godzin lekcyjnych na klasę, 150 godzin w trakcie trwania projektu. Część 2: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z biologii dla dwóch klas 1 gimnazjum, dwóch klas 2 gimnazjum i dwóch klas 3 gimnazjum po 25 godzin lekcyjnych na klasę, 150 godzin w trakcie trwania projektu. Część 3: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z chemii dla dwóch klas 1 gimnazjum, dwóch klas 2 gimnazjum i dwóch klas 3 gimnazjum po 25 godzin lekcyjnych na klasę, 150 godzin w trakcie trwania projektu. Część 4: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z geografii dla dwóch klas 1 gimnazjum, dwóch klas 2 gimnazjum i dwóch klas 3 gimnazjum po 25 godzin lekcyjnych klasę, 150 godzin w trakcie trwania projektu. Część 5: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z fizyki dla dwóch klas 1 gimnazjum, dwóch klas 2 gimnazjum i dwóch klas 3 gimnazjum po 25 godzin lekcyjnych na klasę, 150 godzin w trakcie trwania projektu. Część 6: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego dla dwóch klas 1 gimnazjum, dwóch klas 2 gimnazjum i dwóch klas 3 gimnazjum po 25 godzin lekcyjnych na klasę, 150 godzin w trakcie trwania projektu. Część 7: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z języka rosyjskiego dla dwóch klas 1 gimnazjum, dwóch klas 2 gimnazjum i dwóch klas 3 gimnazjum po 25 godzin lekcyjnych na klasę, 150 godzin w trakcie trwania projektu. Część 8: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z ICT dla dwóch klas 1 gimnazjum, dwóch klas 2 gimnazjum i dwóch klas 3 gimnazjum po 25 godzin lekcyjnych na klasę, 150 godzin w trakcie trwania projektu. Część 9: Przeprowadzenie indywidualnych zajęć z doradcą edukacyjno - zawodowym dla dwóch klas 1 gimnazjum, dwóch klas 2 gimnazjum i dwóch klas 3 gimnazjum -100 godzin w trakcie trwania projektu. Część 10: Przeprowadzenie grupowych zajęć z pedagogiem dla dwóch klas 1 gimnazjum, dwóch klas 2 gimnazjum i dwóch klas 3 gimnazjum - 40 godzin w trakcie trwania projektu. Jedna godzina zajęć pozalekcyjnych to 45 minut. Jedna godzina zajęć z doradcą edukacyjno - zawodowym i pedagogiem to 60 minut. 2. W ramach w/w części zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) opracowania programu zajęć w formie pisemnej, dostosowanego do potrzeb i możliwości uczniów, zawierającego w szczególności: cel główny, cele szczegółowe, treści nauczania, procedury osiągania celów (metody i formy pracy, środki dydaktyczne), przewidywane osiągnięcia/efekty, ewaluacja zajęć; 2) systematycznego prowadzenia dzienników usług edukacyjnych oraz list obecności uczniów na zajęciach (według wzoru, który przekaże Zamawiający); 3) sporządzania miesięcznych kart pracy (według wzoru, który przekaże Zamawiający); 4) przygotowania pisemnych, kwartalnych sprawozdań określających stopień realizacji wskaźników; 5) rzetelnego przygotowania i przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych zgodnie z harmonogramem i programem zajęć; 6) niezwłocznego informowania koordynatora merytorycznego o zaistniałych trudnościach mających wpływ na prawidłową realizację usługi edukacyjnej; 7) sprawowania opieki nad uczniami podczas zajęć 8) dbania o jakość i terminowość prowadzonych zajęć; 9) wykorzystania sprzętu i materiałów dydaktycznych zakupionych w ramach projektu oraz dbałość o ich należyty stan; 10) dbania o stan pomieszczeń, przestrzeganie ich regulaminów oraz ponoszenie odpowiedzialności materialnej za środki udostępnione przez szkołę na potrzeby realizacji zajęć; 11) umożliwienia obserwacji zajęć oraz kontroli frekwencji uczestników na zajęciach przez koordynatora merytorycznego oraz stosowanie się do jego zaleceń; 12) poddania się kontroli przeprowadzanej przez Instytucję Wdrażającą oraz inne. 3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 4. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez koordynatora merytorycznego. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Miejscem realizacji zamówienia jest Publiczne Gimnazjum w Skibinie. 7. Wykonawcy zobowiązują się do świadczenia usług edukacyjnych według planów zajęć przygotowanych przez koordynatora merytorycznego, dostosowanych do szkolnych planów lekcji i możliwości organizacyjnych szkoły. Wykonawca musi w pełni dostosować się do planu zajęć, co wymagać będzie dyspozycyjności Wykonawcy. Powyższe podyktowane jest m.in. koniecznością dostosowania planu zajęć do szkolnych planów lekcji, możliwości organizacyjnych szkoły i dostępności sal, w których będą odbywały się zajęcia oraz organizacji dowożenia. 8. Jednostka: 1 godzina zajęć pozalekcyjnych wynosi 45 minut zegarowych. Jedna godzina zajęć z doradcą edukacyjno - zawodowym i pedagogiem to 60 minut. 9. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia (liczba części 10) Wykonawca na każdą część składa oddzielną ofertę. Oferta na każdą z części musi obejmować całość zamówienia z danej części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugradziejow.pl Zakładka Zamówienia publiczne, Zakładka Przetargi.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest organizacja jednodniowych wyjazdów podczas których uczniowie z województwa kujawsko-pomorskiego poznają region kujawsko-pomorski i jego smaki
Dodano: 2015-08-14 - Przeprowadzenie imprez promujących pierniki podczas imprez krajowych i zagranicznych
Dodano: 2015-07-27 - Usługi szkoleniowe związane z przeprowadzeniem kursów spawania blach i rur ze stali ferrytycznych i nierdzewnych spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) w ramach projektu Szkoła przyszła do Ciebie - wykorzystaj tę szansę
Dodano: 2015-06-03 - Organizacja szkoleń i warsztatów dla uczestników i partnerów projektu e-Usługi - e-Organizacja - pakiet rozwiązań informatycznych dla jednostek organizacyjnych Województwa Kujawsko-Pomorskiego, moduł e-Kultura oraz e-Edukacja
Dodano: 2015-05-15 - Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Szkoła Równych Szans - III edycja
Dodano: 2015-05-14 - Przeprowadzenie imprez promujących produkt spożywczy związany z regionem kujawsko-pomorskim w oparciu o przygotowany autorski scenariusz i harmonogram
Dodano: 2015-05-07 - Organizacja i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych oraz przeprowadzenie warsztatów grupowych z pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla uczniów biorących udział w projekcie Dobry zawód - Lepszy start
Dodano: 2015-05-06 - Realizacja form doskonalenia nauczycieli dla uczestników projektu pn. Powiatowy system doskonalenia nauczycieli szansą na podniesienie jakości szkolnictwa w powiecie sępoleńskim
Dodano: 2015-04-22 - Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w oparciu o przygotowany autorski scenariusz i harmonogram, skierowanej do dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów
Dodano: 2015-04-09 - Organizacja i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych oraz pełnienie funkcji szkolnego koordynatora praktyki dla uczniów biorących udział w projekcie Dobry zawód - Lepszy start
Dodano: 2015-04-02