Przetargi.pl
Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu KOLOROWE DNI TYGODNIA

Gmina Zapolice ogłasza przetarg

  • Adres: 98-161 Zapolice, Plac Strażacki 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 8231982 , fax. 43 8231982
  • Data zamieszczenia: 2012-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zapolice
    Plac Strażacki 5 5
    98-161 Zapolice, woj. łódzkie
    tel. 43 8231982, fax. 43 8231982
    REGON: 73093448200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zapolice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu KOLOROWE DNI TYGODNIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu KOLOROWE DNI TYGODNIA - projekt systemowy finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienia wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie: 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (minimalizujących trudności w uczeniu się i opanowywaniu niezbędnych umiejętności oraz podnoszących poziom wiedzy i umiejętności) w klasach I-III Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących, dla której organem prowadzącym jest Gmina Zapolice. Zajęcia będą odbywały się w roku szkolnym 2012/2013. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentowanie zajęć dodatkowych dla uczniów, dostosowanie treści zajęć do potrzeb uczniów oraz kontrolę właściwej liczebności uczniów na zajęciach. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć: dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu (korygujących poziom wiedzy i umiejętności); logopedycznych - korygujących wady wymowy; gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy; socjoterapeutycznych dla uczniów mających trudności z prawidłowym funkcjonowaniem w szkole i w grupie rówieśniczej; zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem tematyki matematyczno - przyrodniczej. Przedmiot zamówienia obejmuje 17 części - oddzielnych typów zajęć. Oferty można składać na dowolną ilość części. Dla każdej części zamówienia będzie oddzielnie wybierana oferta najkorzystniejsza. W ramach każdej części przewidziane jest przeprowadzenie określonej ilości godzin lekcyjnych (1 godzina = 45 minut), wynikających z diagnozy. Usługi edukacyjne będą realizowane w dniach i godzinach uzgodnionych pomiędzy dyrektorem szkoły a wyłonionym wykonawcą (dokładne godziny odbywania zajęć zostaną ustalone w terminie 20 - 29 sierpnia 2012r. i wpisane w plan lekcji na rok szkolny 2012/ 2013). I. Zajęcia korygujące poziom wiedzy i umiejętności Część I.1: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyrównywanie i korygowanie niedoborów wiedzy i umiejętności w zakresie techniki czytania i czytania ze zrozumieniem, pisania i liczenia na poziomie klasy pierwszej szkoły podstawowej, zgodnie z wymogami podstawy programowej; Część I.2: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyrównywanie i korygowanie niedoborów wiedzy i umiejętności w zakresie techniki czytania i czytania ze zrozumieniem, pisania i liczenia na poziomie klasy pierwszej szkoły podstawowej, zgodnie z wymogami podstawy programowej; Część I.3: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyrównywanie i korygowanie niedoborów wiedzy i umiejętności w zakresie techniki czytania i czytania ze zrozumieniem, pisania i liczenia na poziomie klasy drugiej szkoły podstawowej, zgodnie z wymogami podstawy programowej; Część I.4: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyrównywanie i korygowanie niedoborów wiedzy i umiejętności w zakresie techniki czytania i czytania ze zrozumieniem, pisania i liczenia na poziomie klasy drugiej szkoły podstawowej, zgodnie z wymogami podstawy programowej; Część I.5: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyrównywanie i korygowanie niedoborów wiedzy i umiejętności w zakresie techniki czytania i czytania ze zrozumieniem, pisania i liczenia na poziomie klasy trzeciej szkoły podstawowej, zgodnie z wymogami podstawy programowej II. Zajęcia specjalistyczne - logopedyczne Część II.1: 1 grupa, 30 godzin, do 4 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyćwiczenie poprawnej artykulacji głosek oraz poprawnego zapisywania i wymawiania wyrazów w zakresie omawianych głosek wśród uczniów klas pierwszych szkoły podstawowej; Część II.2: 1 grupa, 30 godzin, do 4 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyćwiczenie poprawnej artykulacji głosek oraz poprawnego zapisywania i wymawiania wyrazów w zakresie omawianych głosek wśród uczniów klas pierwszych i drugich szkoły podstawowej; Część II.3: 1 grupa, 30 godzin, do 4 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu wyćwiczenie poprawnej artykulacji głosek oraz poprawnego zapisywania i wymawiania wyrazów w zakresie omawianych głosek wśród uczniów klas drugich szkoły podstawowej; Część II.4: 1 grupa, 30 godzin, do 4 uczniów w grupie- zajęcia mające na celu wyćwiczenie poprawnej artykulacji głosek oraz poprawnego zapisywania i wymawiania wyrazów w zakresie omawianych głosek wśród uczniów klas drugich i trzecich szkoły podstawowej; III. Zajęcia specjalistyczne - socjoterapeutyczne Część III.1: 1 grupa, 30 godzin, do 10 uczniów w grupie - zajęcia mogące, w zależności od koncepcji i programu terapeutycznego, obejmować poznawanie przez grupę dzieci różnorodnych zagadnień, pozwalających im sprawniej funkcjonować i radzić sobie z różnymi problemami, m. in. sposobów i motywacji uczenia się rozpoznawania emocji, zmiana sądów urazowych, zaburzonych zachowań, nabywanie umiejętności takich jak asertywność, podejmowanie decyzji, szukanie wsparcia i pomocy itp. wśród uczniów klas I - III szkoły podstawowej; Część III.2: 1 grupa, 30 godzin, do 10 uczniów w grupie zajęcia mogące, w zależności od koncepcji i programu terapeutycznego, obejmować poznawanie przez grupę dzieci różnorodnych zagadnień, pozwalających im sprawniej funkcjonować i radzić sobie z różnymi problemami, m. in. sposobów i motywacji uczenia się rozpoznawania emocji, zmiana sądów urazowych, zaburzonych zachowań, nabywanie umiejętności takich jak asertywność, podejmowanie decyzji, szukanie wsparcia i pomocy itp. wśród uczniów klas I - III szkoły podstawowej. IV. Zajęcia specjalistyczne - gimnastyka korekcyjna Część IV.1: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu prowadzenie ćwiczeń ogólnorozwojowych, służących wyeliminowaniu wad postawy i harmonijnemu rozwojowi fizycznemu oraz wytworzeniu nawyku utrzymania prawidłowej postawy i umiejętnemu stosowaniu go w życiu u uczniów klas I - III szkoły podstawowej; Część IV.2: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie- zajęcia mające na celu prowadzenie ćwiczeń ogólnorozwojowych, służących wyeliminowaniu wad postawy i harmonijnemu rozwojowi fizycznemu oraz wytworzeniu nawyku utrzymania prawidłowej postawy i umiejętnemu stosowaniu go w życiu u uczniów klas I - III szkoły podstawowej. V. Zajęcia matematyczno - przyrodnicze dla uczniów uzdolnionych Część V.1: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu rozwijanie zainteresowań matematyczno - przyrodniczych, rozwijanie wyobraźni ucznia, umiejętności twórczego i logicznego myślenia oraz wdrażanie do samodzielnej pracy i doskonalenie własnych metod uczenia się wśród uczniów klasy drugiej szkoły podstawowej; Część V.2: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie - zajęcia mające na celu rozwijanie zainteresowań matematyczno - przyrodniczych, rozwijanie wyobraźni ucznia, umiejętności twórczego i logicznego myślenia oraz wdrażanie do samodzielnej pracy i doskonalenie własnych metod uczenia się wśród uczniów klasy drugiej szkoły podstawowej; Część V.3: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie- zajęcia mające na celu rozwijanie zainteresowań matematyczno - przyrodniczych, rozwijanie wyobraźni ucznia, umiejętności twórczego i logicznego myślenia oraz wdrażanie do samodzielnej pracy i doskonalenie własnych metod uczenia się wśród uczniów klasy trzeciej szkoły podstawowej; Część V.4: 1 grupa, 30 godzin, do 8 uczniów w grupie- zajęcia mające na celu rozwijanie zainteresowań matematyczno - przyrodniczych, rozwijanie wyobraźni ucznia, umiejętności twórczego i logicznego myślenia oraz wdrażanie do samodzielnej pracy i doskonalenie własnych metod uczenia się wśród uczniów klasy drugiej trzeciej podstawowej. W ramach Umowy Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania w szczególności następujących czynności: 1) ścisłej współpracy z dyrektorem szkoły przy realizacji zajęć w ramach projektu KOLOROWE DNI TYGODNIA; 2) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, w godzinach dostosowanych do planu lekcji szkolnych oraz planu dowozu dzieci do szkoły i warunków szkoły; 3) prawidłowego i systematycznego dokumentowania zajęć pozalekcyjnych w kartach czasu pracy, dziennikach zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; 4) sporządzania miesięcznych sprawozdań z realizacji zajęć i osiągnięcia wskaźników realizacji rezultatów projektu; 5) sporządzenia najpóźniej w terminie 5 dni przed rozpoczęciem poszczególnych semestrów w roku szkolnym 2012/2013 szczegółowego harmonogramu zajęć w oparciu o harmonogram ogólny stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, planu zajęć szkolnych w danym semestrze oraz zakresu zajęć dla uczestników projektu KOLOROWE DNI TYGODNIA i przedstawienia ww. dokumentów do akceptacji dyrektorowi szkoły/ asystentowi koordynatora projektu; 6) zrealizowania programu zajęć zgodnie ze złożoną ofertą i przez osoby w niej wskazane z wykorzystaniem pomocy dydaktycznych udostępnionych przez Zamawiającego; 7) realizacji przedmiotu Umowy zgodnie z uzgodnionym z dyrektorem/ asystentem koordynatora projektu szkoły harmonogramem zajęć, 8) comiesięcznego przekazywania w formie elektronicznej i pisemnej informacji dyrektorowi szkoły/ asystentowi koordynatora projektu o stanie realizacji przedmiotu umowy, w tym liczbie zrealizowanych godzin (karty pracy, dzienniki lekcyjne), stopniu osiągnięcia wskaźników rezultatów; 9) wspomagania promocji i ewaluacji przedmiotu Umowy, w tym informowania o finansowaniu przedmiotu umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ścisłej współpracy z asystentem koordynatora projektu w mierzeniu rezultatów przedmiotu umowy; 10) mierzenia rezultatów założonych w projekcie za pomocą testów umiejętności, sprawdzianów itp. (przeprowadzonych przed rozpoczęciem zajęć, w razie potrzeb w trakcie realizacji oraz na zakończenie projektu); 11) osiągnięcia rezultatów założonych we wniosku do projektu KOLOROWE DNI TYGODNIA, który stanowi załącznik nr 10 do SIWZ; 12) opisu w dziennikach zajęć diagnozy problemu i analizy rezultatów założonych i osiągniętych przez uczniów - uczestników przedmiotu umowy we wstępnym etapie projektu, po upływie 50% zaplanowanych godzin zajęć i na zakończenie projektu; 13) dobierania metod nauczania ze szczególnym naciskiem na umiejętności praktyczne uczniów, z wykorzystaniem zapewnionych przez Zamawiającego pomocy dydaktycznych służących indywidualizacji nauczania. Pomoce dydaktyczne będą ściśle związane z zajęciami dodatkowymi wskazanymi powyżej oraz będą odpowiadać rozpoznanym potrzebom; 14) ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczestników przedmiotu Umowy w czasie jego trwania; 15) przestrzegania regulaminu pracowni, w której odbywają się zajęcia; 16) bieżącego informowania asystenta koordynatora projektu o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu Umowy - nieobecnościach uczestników lub prowadzącego na zajęciach, ewentualne odstępstwa od harmonogramu itp.; 17) wykonywania innych czynności wynikających ze specyfiki dla danej części przedmiotu Umowy, mających na celu osiągnięcie rezultatów przedmiotu umowy; 18) umieszczenia logo i oznaczenia wskazanego przez Zamawiającego na wszystkich opracowanych przez siebie materiałach oraz w korespondencji prowadzonej w związku z realizacją niniejszej Umowy; 19) rozliczenia się z osiągnięcia rezultatów po udzielonym wsparciu w formie raportu ewaluacyjnego, przedkładanego asystentowi koordynatora projektu po zakończeniu działań projektu (do 14 lipca 2013 r.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zapolice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach