Przetargi.pl
Świadczenie usług edukacyjnych na zajęcia przygotowujące do wejścia na rynek pracy w ramach projektu Zawodowy paszport do kariery

Zarząd Powiatu Toruńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 662 88 88 , fax. 0-56 662 88 89
  • Data zamieszczenia: 2015-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Toruńskiego
    ul. Towarowa 4-6 4-6
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 662 88 88, fax. 0-56 662 88 89
    REGON: 87112181000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług edukacyjnych na zajęcia przygotowujące do wejścia na rynek pracy w ramach projektu Zawodowy paszport do kariery
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć specjalistycznych - kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym i bezpieczną wymianą butli gazowych w ramach projektu Zawodowy paszport do kariery, nr WND-POKL.09.02.00-04-013/13 współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 1. Celem zajęć jest przyuczenie do wykonywania zawodu kierowcy wózków jezdniowych oraz przygotowanie do egzaminu. Zajęcia muszą być prowadzone w oparciu o program zatwierdzony przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach i obejmować będą część teoretyczną, w tym m.in. naukę typów stosowanych wózków jezdniowych, budowy wózków, czynności kierowcy przy obsłudze wózka, podstawy ładunkoznawstwa, BHP oraz praktyczną - naukę jazdy wózkami na placu manewrowym. 2. Zajęcia teoretyczne realizowane będą w szkolnych salach dydaktycznych w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, natomiast praktyczne - na placu manewrowym wykonawcy zaopatrzonym w niezbędne narzędzia i sprzęt w postaci wózków jezdniowych. 3. Ilość uczestników jednej grupy wynosi 24 osoby. Zajęcia obejmują realizację nauki: a) kierowania wózkiem w części teoretycznej dla jednej grupy (w wymiarze 44 godzin/grupę, 24 uczestników) oraz praktycznej w ośmiu podgrupach 3 osobowych (w wymiarze 15 godzin/podgrupę), oraz b) bezpieczną wymianą butli w części teoretycznej dla jednej grupy (w wymiarze 3 godzin/grupę, 24 uczestników) oraz praktycznej w ośmiu podgrupach 3 osobowych (w wymiarze 5 godzin/podgrupę), łącznie 67 godziny na osobę (44 godziny + 3 godziny + 8*15 godzin + 8*5 godzin = 207 godziny na grupę) 4. Harmonogram zajęć ustalany będzie z koordynatorem szkolnym w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie i dostosowany do odbywających się normalnych zajęć lekcyjnych (w dni robocze, w sobotę, niedzielę). Ustalony harmonogram może ulec zmianie w trakcie realizacji projektu zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 5. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zapewni dla uczestników zajęć badanie lekarskie w przychodni medycyny pracy oraz ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków. 6. Wykonawca zapewni w zakresie części teoretycznej zajęć materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć specjalistycznych, natomiast w zakresie zajęć w części praktycznej - park maszynowy wraz z placem manewrowym niezbędnym do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych. 7. Plac manewrowy musi być zlokalizowany nie dalej niż 35 km od Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. 8. Wykonawca w ramach realizowanych zajęć ma obowiązek: a) współpracować z koordynatorem projektu b) współdziałać z koordynatorem szkolnym w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, w tym m.in. w zakresie zatwierdzania harmonogramu zajęć, informowania o wszelkich zmianach i odstępstwach w ich prowadzeniu, informowania o frekwencji na prowadzonych zajęciach; c) prowadzić zajęcia zgodnie z przyjętym harmonogramem; d) dokumentować zajęcia przez prowadzenie dziennika zajęć z listą obecności; e) wspomagać promocję i ewaluację projektu, w tym prawidłowe oznakowanie pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi wytycznymi; f) przestrzegać obowiązki, zalecenia i terminy wynikające z realizacji umowy; g) sprawować opiekę nad uczniami podczas zajęć; h) dbać o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w tracie realizacji projektu; i) przestrzegać zasady BHP i ppoż. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach