Przetargi.pl
Świadczenie usług edukacyjnych na zajęcia przygotowujące do wejścia na rynek pracy w ramach projektu Zawodowy paszport do kariery

Zarząd Powiatu Toruńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 662 88 88 , fax. 0-56 662 88 89
  • Data zamieszczenia: 2014-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Toruńskiego
    ul. Towarowa 4-6 4-6
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 662 88 88, fax. 0-56 662 88 89
    REGON: 87112181000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług edukacyjnych na zajęcia przygotowujące do wejścia na rynek pracy w ramach projektu Zawodowy paszport do kariery
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zajęcia realizowane będą dla uczniów technikum i zasadniczej szkoły zawodowej z Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Celem zajęć jest przyuczenie uczniów do wykonywania zawodu operator koparko-ładowarki, wszystkie typy klasa trzecia. Zajęcia realizowane będą w trzech grupach uczniów (razem 36 osób). Ilość uczestników jednej grupy wynosi 12 uczniów. Zajęcia obejmują realizację części teoretycznej dla jednej grupy (w wymiarze 116 godzin/grupę, 12 uczniów) oraz praktycznej w trzech podgrupach 4 osobowych (w wymiarze 86 godzin/podgrupę), łącznie 202 godziny na osobę (116 godzin + 3*86 godzin = 374 godziny na grupę). Harmonogram zajęć ustalany będzie z koordynatorem szkolnym w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie i dostosowany do odbywających się normalnych zajęć lekcyjnych (w dni robocze po godzinie 15.00, w sobotę, niedzielę, ferie oraz wakacje). Program zajęć powinien być realizowany zgodnie z programem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie (IMBiGS) i w miejscu przezeń zatwierdzonym (poza szkołą - u Wykonawcy). Zajęcia powinny zakończyć się próbnym egzaminem teoretycznym i praktycznym. Udział w zajęciach pozwoli uczniom na podejście do egzaminu zewnętrznego, po zdaniu którego mogą otrzymać zaświadczenie dające uprawnienia do obsługi koparko-ładowarki, wszystkie typy klasa III - świadectwo i książkę operatora maszyn roboczych. W ramach projektu nie będą finansowane koszty egzaminu państwowego. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zapewni dla uczestników zajęć badanie lekarskie w przychodni medycyny pracy oraz ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zapewni dla uczestników zajęć wyposażenie dydaktyczne (książka, długopis, zeszyt itp.) oraz odzież roboczą na własność uczestnika zajęć (buty robocze, ogrodniczki, bluza zapinana itp.). Wykonawca zapewni w zakresie zajęć teoretycznych pomieszczenie wraz z wyposażeniem i materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć, natomiast w zakresie zajęć praktycznych - park maszynowy wraz z placem manewrowym niezbędnym do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych. Sala wykładowa i plac manewrowy powinny być zlokalizowane nie dalej niż 25 km od Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie oraz posiadać akredytację IMBiGS. Wykonawca pokrywa koszty dojazdu uczestników zajęć z Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie /Gronowo 128, 87-162 Lubicz/ do miejsca, w których odbywać się będą zajęcia teoretyczne i praktyczne wraz z ich powrotem. Koszty przejazdu uczestnika zajęć rozliczane będą na podstawie list obecności na zajęciach i oświadczenia przewoźnika o wysokości ceny biletu przejazdu. Wykonawca w ramach realizowanych zajęć ma obowiązek: a) współdziałać z koordynatorem szkolnym w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, w tym m.in. w zakresie zatwierdzania harmonogramu zajęć, informowania o wszelkich zmianach i odstępstwach w ich prowadzeniu, informowania o frekwencji na prowadzonych zajęciach; b) prowadzić zajęcia zgodnie z przyjętym harmonogramem; c) dokumentować zajęcia przez prowadzenie dziennika zajęć z listą obecności; d) wspomagać promocję i ewaluację projektu, w tym prawidłowe oznakowanie pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi wytycznymi; e) przestrzegać obowiązki, zalecenia i terminy wynikające z realizacji umowy; f) sprawować opiekę nad uczniami podczas zajęć; g) dbać o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w tracie realizacji projektu przestrzegać zasady BHP i ppoż
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach