Zarząd Powiatu Toruńskiego ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 662 88 88 , fax. 0-56 662 88 89
- Data zamieszczenia: 2014-06-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Toruńskiego
ul. Towarowa 4-6 4-6
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 662 88 88, fax. 0-56 662 88 89
REGON: 87112181000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług edukacyjnych na zajęcia przygotowujące do wejścia na rynek pracy w ramach projektu Zawodowy paszport do kariery - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zajęcia realizowane będą dla uczniów technikum i zasadniczej szkoły zawodowej z Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Celem zajęć jest przyuczenie uczniów do wykonywania zawodu operator koparko-ładowarki, wszystkie typy klasa trzecia. Zajęcia realizowane będą w trzech grupach uczniów (razem 36 osób). Ilość uczestników jednej grupy wynosi 12 uczniów. Zajęcia obejmują realizację części teoretycznej dla jednej grupy (w wymiarze 116 godzin/grupę, 12 uczniów) oraz praktycznej w trzech podgrupach 4 osobowych (w wymiarze 86 godzin/podgrupę), łącznie 202 godziny na osobę (116 godzin + 3*86 godzin = 374 godziny na grupę). Harmonogram zajęć ustalany będzie z koordynatorem szkolnym w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie i dostosowany do odbywających się normalnych zajęć lekcyjnych (w dni robocze po godzinie 15.00, w sobotę, niedzielę, ferie oraz wakacje). Program zajęć powinien być realizowany zgodnie z programem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie (IMBiGS) i w miejscu przezeń zatwierdzonym (poza szkołą - u Wykonawcy). Zajęcia powinny zakończyć się próbnym egzaminem teoretycznym i praktycznym. Udział w zajęciach pozwoli uczniom na podejście do egzaminu zewnętrznego, po zdaniu którego mogą otrzymać zaświadczenie dające uprawnienia do obsługi koparko-ładowarki, wszystkie typy klasa III - świadectwo i książkę operatora maszyn roboczych. W ramach projektu nie będą finansowane koszty egzaminu państwowego. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zapewni dla uczestników zajęć badanie lekarskie w przychodni medycyny pracy oraz ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zapewni dla uczestników zajęć wyposażenie dydaktyczne (książka, długopis, zeszyt itp.) oraz odzież roboczą na własność uczestnika zajęć (buty robocze, ogrodniczki, bluza zapinana itp.). Wykonawca zapewni w zakresie zajęć teoretycznych pomieszczenie wraz z wyposażeniem i materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć, natomiast w zakresie zajęć praktycznych - park maszynowy wraz z placem manewrowym niezbędnym do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych. Sala wykładowa i plac manewrowy powinny być zlokalizowane nie dalej niż 25 km od Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie oraz posiadać akredytację IMBiGS. Wykonawca pokrywa koszty dojazdu uczestników zajęć z Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie /Gronowo 128, 87-162 Lubicz/ do miejsca, w których odbywać się będą zajęcia teoretyczne i praktyczne wraz z ich powrotem. Koszty przejazdu uczestnika zajęć rozliczane będą na podstawie list obecności na zajęciach i oświadczenia przewoźnika o wysokości ceny biletu przejazdu. Wykonawca w ramach realizowanych zajęć ma obowiązek: a) współdziałać z koordynatorem szkolnym w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, w tym m.in. w zakresie zatwierdzania harmonogramu zajęć, informowania o wszelkich zmianach i odstępstwach w ich prowadzeniu, informowania o frekwencji na prowadzonych zajęciach; b) prowadzić zajęcia zgodnie z przyjętym harmonogramem; c) dokumentować zajęcia przez prowadzenie dziennika zajęć z listą obecności; d) wspomagać promocję i ewaluację projektu, w tym prawidłowe oznakowanie pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi wytycznymi; e) przestrzegać obowiązki, zalecenia i terminy wynikające z realizacji umowy; f) sprawować opiekę nad uczniami podczas zajęć; g) dbać o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w tracie realizacji projektu przestrzegać zasady BHP i ppoż - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest organizacja jednodniowych wyjazdów podczas których uczniowie z województwa kujawsko-pomorskiego poznają region kujawsko-pomorski i jego smaki
Dodano: 2015-08-14 - Przeprowadzenie imprez promujących pierniki podczas imprez krajowych i zagranicznych
Dodano: 2015-07-27 - Usługi szkoleniowe związane z przeprowadzeniem kursów spawania blach i rur ze stali ferrytycznych i nierdzewnych spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) w ramach projektu Szkoła przyszła do Ciebie - wykorzystaj tę szansę
Dodano: 2015-06-03 - Organizacja szkoleń i warsztatów dla uczestników i partnerów projektu e-Usługi - e-Organizacja - pakiet rozwiązań informatycznych dla jednostek organizacyjnych Województwa Kujawsko-Pomorskiego, moduł e-Kultura oraz e-Edukacja
Dodano: 2015-05-15 - Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Szkoła Równych Szans - III edycja
Dodano: 2015-05-14 - Przeprowadzenie imprez promujących produkt spożywczy związany z regionem kujawsko-pomorskim w oparciu o przygotowany autorski scenariusz i harmonogram
Dodano: 2015-05-07 - Organizacja i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych oraz przeprowadzenie warsztatów grupowych z pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla uczniów biorących udział w projekcie Dobry zawód - Lepszy start
Dodano: 2015-05-06 - Realizacja form doskonalenia nauczycieli dla uczestników projektu pn. Powiatowy system doskonalenia nauczycieli szansą na podniesienie jakości szkolnictwa w powiecie sępoleńskim
Dodano: 2015-04-22 - Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w oparciu o przygotowany autorski scenariusz i harmonogram, skierowanej do dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów
Dodano: 2015-04-09 - Organizacja i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych oraz pełnienie funkcji szkolnego koordynatora praktyki dla uczniów biorących udział w projekcie Dobry zawód - Lepszy start
Dodano: 2015-04-02