Przetargi.pl
Świadczenie usług drukowania dla ARP S.A.

Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 695 36 00, 22 695 36 88 , fax. 22 695 36 99
  • Data zamieszczenia: 2020-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Przemysłu S.A.
    ul. Nowy Świat 6/12
    00-400 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 695 36 00, 22 695 36 88, fax. 22 695 36 99
    REGON: 00674641000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.arp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług drukowania dla ARP S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usługi drukowania obejmującej: 1) dostawę urządzeń oraz wdrożenie Systemu Wydruku; 2) konfigurację urządzeń i integrację pracy z Systemem Wydruku; 3) konfigurację oprogramowania autoryzującego wraz z modułem raportowym do urządzeń; 4) dostawę, instalację oraz konfigurację Systemu Wydruku na serwerze wirtualnym; 5) jednorazowe szkolenie dla 300 użytkowników (dot. urządzeń podłączonych do Systemu Wydruku innego niż DocuProf posiadanego przez Zamawiającego, możliwe szkolenie on-line z wykorzystaniem MS Teams); 6) dostarczenie uproszczonych instrukcji użytkownika w formie zalaminowanych planszy dla każdego urządzenia; 7) utrzymanie Systemu Wydruku w stanie sprawności technicznej i funkcjonalnej; 8) wykonywanie przeglądów oraz konserwacji dostarczonych urządzeń; 9) dostarczanie materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do prawidłowego działania Usługi, za wyjątkiem papieru; 10) wykonywanie Usług Serwisowych urządzeń i oprogramowania; 11) dostarczenie urządzeń wyposażonych w funkcję automatycznego wysyłania informacji o błędzie do systemu rejestracji zgłoszeń Wykonawcy; 12) zapewnienie automatycznego systemu serwisowego oraz dostarczanie miesięcznych raportów z podejmowanych incydentów, problemów oraz sposobów ich rozwiązania wraz z czasami zgłoszenia, reakcji na zgłoszenie oraz skutecznego rozwiązania; 13) wszystkie urządzenia muszą realizować wydruki z serwera druku poprzez jeden uniwersalny wspólny sterownik dla systemów operacyjnych Windows 7/8/8.1/10, Windows Server 2008/2008 R2/2012/2012 R2/2019.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79820000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OFERTA (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 2. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument(y), z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy. 4. Zobowiązanie innego podmiotu w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa - w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.bip.arp.pl informacji dotyczących m.in. firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1076), dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach