Przetargi.pl
Świadczenie usług drukarskich i introligatorskich dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG.

4 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 261111371 , fax. 261111232
  • Data zamieszczenia: 2016-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gen. Andersa 47 47
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 261111371, fax. 261111232
    REGON: 24076379800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług drukarskich i introligatorskich dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot i zakres zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług drukarskich i introligatorskich dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG, w podziale na zadania: 1) Zadanie nr 1 - obejmuje wykonanie usług drukarskich i introligatorskich na rzecz: jednostek i instytucji tj. JW 4115, JW AGAT, WKU Gliwice oraz 4 WOG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 - formularz cenowy, stanowiący integralną część SIWZ; 2) Zadanie nr 2 - obejmuje wykonanie usług drukarskich i introligatorskich na rzecz: jednostek tj. 34 dr OP Bytom oraz 5 pchem Tarnowskie Góry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 - formularz cenowy, stanowiący integralną część SIWZ; 3) Zadanie nr 3 - obejmuje wykonanie usług drukarskich i introligatorskich na rzecz: instytucji tj. WKU w Tychach, WKU w Częstochowie, WKU w Będzinie oraz WKU w Rybniku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 - formularz cenowy, stanowiący integralną część SIWZ; 4) Zadanie nr 4 - obejmuje wykonanie usług drukarskich i introligatorskich na rzecz: jednostek i instytucji tj. 18 bpd oraz WPP Bielsko-Biała. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 - formularz cenowy, stanowiący integralną część SIWZ; 5) Zadanie nr 5 - obejmuje wykonanie usług drukarskich i introligatorskich na rzecz: jednostek i instytucji tj. WKU Kędzierzyn-Koźle oraz WPP Opole, WSzW Opole. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 - formularz cenowy, stanowiący integralną część SIWZ; 6) Zadanie nr 6 - obejmuje wykonanie usług drukarskich i introligatorskich na rzecz: jednostek tj. JW 3390, JW 3946 oraz 330 KRT Bytom. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 - formularz cenowy oraz załącznik nr 7a - opis przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SIWZ; 7) Zadanie nr 7 - obejmuje wykonanie usług drukarskich i introligatorskich na rzecz: jednostek i instytucji tj. JW 3940, JW 4115, 4 WOG, WKU Gliwice, 33 RPW oraz WŁ Gliwice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 - formularz cenowy, oraz załącznik nr 8a - opis przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SIWZ; 8) Zadanie nr 8 - obejmuje wykonanie usług drukarskich i introligatorskich na rzecz: jednostek i instytucji tj. JW 1328, WKU Bielsko-Biała. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 - formularz cenowy oraz załącznik nr 9a - opis przedmiotu zamówienia, stanowiące stanowiący integralną część SIWZ; 9) Zadanie nr 9 - obejmuje wykonanie usług drukarskich i introligatorskich na rzecz: instytucji wojskowych tj. WKU Tychy, WKU Chorzów, WKU Częstochowa, WKU Katowice, WKU Będzin, WBE Katowice, WŁ Katowice, WSzW Katowice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 - formularz cenowy oraz załącznik nr 10a - opis przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SIWZ; 10) Zadanie nr 10 - obejmuje wykonanie usług drukarskich i introligatorskich na rzecz: instytucji wojskowych tj. WKU Opole, WKU Rybnik, WPP Opole, WSzW Opole. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 11 - formularz cenowy oraz załącznik nr 11a - opis przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798211006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach