Przetargi.pl
Świadczenie usług dowozu dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych z terenu Gminy Siewierz

Gmina Siewierz ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0326499471, 6499400 , fax. 032 6499402
  • Data zamieszczenia: 2013-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siewierz
    ul. Żwirki i Wigury 16 16
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 0326499471, 6499400, fax. 032 6499402
    REGON: 00053076100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług dowozu dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych z terenu Gminy Siewierz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług dowozu dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych z terenu Gminy Siewierz Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Dowóz dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Będzinie, Zespołu Szkół Specjalnych w Czeladzi, Zespołu Szkół Specjalnych w Dąbrowie Górniczej oraz odwiezienie dzieci po zajęciach z wymienionych placówek do miejsca zamieszkania. 2. Łączna, szacunkowa długość trasy obejmująca dowóz i powrót dzieci wynosi ok. 160 km. 3. Wykonawca zapewnia dzieciom opiekuna, który odpowiada za odebranie dziecka z domu, pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu, doprowadzenie dziecka na zajęcia w placówce, oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa dzieci. 4. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie otrzyma po podpisaniu umowy- załącznik nr 1 do umowy, w którym są podane adresy odbioru dzieci, oraz ośrodków, do których dzieci będą dowożone. 5. Wykonawca winien dostosować rozkład jazdy do planu zajęć dzieci. Wykonawca ma tak dostosować harmonogram dowozu dzieci, aby nie było tzw. pustych kursów. Dzieci rozpoczynają zajęcia o godz. 800. Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze, jak najkrótszy czas przebywania dzieci w podróży. Harmonogram dojazdów należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji. Ilość dowożonych dzieci może ulec zmianie, w przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów -Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach określonych w niniejszej specyfikacji. 6. Usługi transportu dzieci odbywać się będą w dni nauki szkolnej, a w przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć wskazanym przez Zamawiającego. 7. Wykonawca przez cały okres realizacji zadania zobowiązany jest dysponować środkiem transportu przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dwóch osób na wózku inwalidzkim, o łącznej liczbie miejsc nie mniej niż 11. 8. Stan techniczny pojazdu musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami o transporcie drogowym. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dzieciom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w tym miejsc siedzących oraz wygody i należytej obsługi, a w szczególności czystości, estetyki wewnątrz i na zewnątrz pojazdów. 9. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie t.j. najpóźniej w ciągu godziny do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie i ilości miejsc. 10. Wykonawca jest zobowiązany przez okres realizacji zamówienia do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia trzeźwości kierowcy oraz stanu technicznego pojazdu Wykonawcy w trakcie realizacji umowy. 12. Rozliczenie zamówienia będzie następowało w okresach miesięcznych zgodnie z rzeczywistą ilością przejechanych kilometrów. Zamawiający nie płaci Wykonawcy za kilometry dojazdowe i zjazdowe z trasy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysięce złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Częstochowie Nr: 04 1050 1142 1000 0023 4376 3799 z dopiskiem wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach