Przetargi.pl
Świadczenie usług dowożenia uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Dobre poprzez zakup biletów miesięcznych w roku szkolnym 2012/2013.

Gmina Dobre ogłasza przetarg

  • Adres: 05-307 Dobre, ul. Tadeusza Kościuszki 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 7571190 , fax. 25 7571190
  • Data zamieszczenia: 2012-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobre
    ul. Tadeusza Kościuszki 1 1
    05-307 Dobre, woj. mazowieckie
    tel. 25 7571190, fax. 25 7571190
    REGON: 71158265800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadobre.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminny Zespół Administracyjny Szkół, 05-307 Dobre

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług dowożenia uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Dobre poprzez zakup biletów miesięcznych w roku szkolnym 2012/2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług dowożenia uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Dobre poprzez zakup biletów miesięcznych w roku szkolnym 2012/2013. 1. Świadczenie usług będących przedmiotem postępowania odbywać się będzie dla uczniów uczęszczających do szkół: a) Szkoła Podstawowa w Mlęcinie b) Szkoła Podstawowa w Dropiu c) Szkoła Podstawowa w Dobrem d) Gimnazjum w Dobrem Łączna liczba przewożonych dzieci do szkół i z powrotem wynosi 345 uczniów dziennie, jest aktualna na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadobre.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach