Pomorskie Centrum Reumatologiczne im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 81-759 Sopot, ul. Grunwaldzka
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 585 557 528 , fax. 58 5557528, 58 5511426
- Data zamieszczenia: 2020-04-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pomorskie Centrum Reumatologiczne im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
ul. Grunwaldzka 1-3
81-759 Sopot, woj. pomorskie
tel. 585 557 528, fax. 58 5557528, 58 5511426
REGON: 19258779500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzr.bip.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług dotyczących okresowych przeglądów, konserwacji i serwisowania oraz napraw awaryjnych urządzeń medycznych zainstalowanych na terenie Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz– Kosko w Sopocie Sp. z o.o., w podziale na 3 pakiety - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego postępowania jest świadczenie usług dotyczących okresowych przeglądów, konserwacji i serwisowania oraz napraw awaryjnych urządzeń medycznych zainstalowanych na terenie Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz– Kosko w Sopocie Sp. z o.o., w podziale na 3 pakiety – oferty częściowe: PAKIET 1 – PRZEGLĄD Z KONSERWACJĄ I NAPRAWY WYWOŁYWARKI RTG AGFA WRAZ Z KAMERĄ ID – oznaczenia przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 50421000-2 (naprawa i serwisowanie sprzętu medycznego), 74313110-0 (usługi kontroli maszyn) PAKIET 2 – – PRZEGLĄD Z KONSERWACJĄ I NAPRAWY URZĄDZENIA USG TOSHIBA – oznaczenia przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 50421000-2 (naprawa i serwisowanie sprzętu medycznego), 74313110-0 (usługi kontroli maszyn) PAKIET 3 – PRZEGLĄD Z KONSERWACJĄ I NAPRAWY URZĄDZENIA KOMORA KRIOGENICZNA CRIO 110 – oznaczenia przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 50400000-9 (usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych ), 74313110-0 (usługi kontroli maszyn) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach 2.1. – 2.3. do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Realizacja przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej wynikajacych z odrębnych przepisów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oferta winna zawierać: 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTY– stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWO-CENOWY (wielkość czcionki minimum 10) – stanowiący Załącznik nr 2.1 – 2.3 do SIWZ na oferowane Pakiety 3. Oświadczenie że Wykonawca spełnia warunki udziału według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ 4. Oświadczenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ 5. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego (dotyczy Pakietów 1-2): - oświadczenie Wykonawcy jako producenta urządzeń medycznych, gdy Wykonawca jest producentem urządzeń medycznych z pakietu, na który składa ofertę – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9a do SIWZ, lub - oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu autoryzacji producenta urządzeń medycznych z pakietu, na który składa ofertę, gdy Wykonawca nie jest producentem urządzeń medycznych z pakietu, na który składa ofertę – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9b do SIWZ oraz dokument udzielenia autoryzacji Wykonawcy przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, lub - oświadczenie Wykonawcy, że nie jest producentem urządzeń medycznych z pakietu, na który składa ofertę i nie posiada autoryzacji producenta urządzeń medycznych z pakietu, na który składa ofertę, gdy Wykonawca nie jest producentem urządzeń medycznych z pakietu, na który składa ofertę ani nie posiada udzielonej autoryzacji producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9c do SIWZ oraz dokument zakładowej dokumentacji remontowej odpowiedniego urządzenia medycznego z pakietu, na który składana jest oferta (t. j. dokument wskazujący na prawidłowy sposób serwisowania danego sprzętu) 6. Pełnomocnictwo dla osoby, która nie składa osobiście oferty w swoim imieniu lub której prawo do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (określonych w Rozdziale VI.1.6) SIWZ). Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; wraz z dokumentem (oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopia) uzasadniającym uprawnienie mocodawcy do reprezentowania Wykonawcy, o ile uprawnienie to nie wynika z dokumentów określonych w Rozdziale VI.1.6) SIWZ (odpisu z właściwego rejestru), treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Przykładowy wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. II. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego oferta winna zawierać ponadto: 8. Dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej; pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. Z treści pełnomocnictwa muszą jednoznacznie wynikać czynności do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony oraz umocowanie do reprezentacji wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 9. Oświadczenie że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 10. Oświadczenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ 11. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Przykładowy wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. III. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę, który powołuje się na zasoby innych podmiotów oferta winna zawierać ponadto: 12. Dokumenty udowadniające Zamawiającemu, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, wraz z dokumentem wykazującym umocowanie przedstawiciela podmiotu udostępniającego zasoby do działania w imieniu tego podmiotu. Do wykorzystania wzór – Załącznik nr 8 do SIWZ. 13. Oświadczenie że podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca w postępowaniu nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawy i przeglądy myjni basenów i kaczek - 45/TP/2024
Dodano: 2024-06-05 - Usługa konserwacji, napraw i przeglądów sprzętu endoskopowego - 24/TP/2022
Dodano: 2023-01-12 - Usługa naprawy i przeglądów sprzętu medycznego-125/PN/2020
Dodano: 2021-02-17 - Usługa przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń medycznych w SP ZOZ MSWiA w Gdańsku wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych. Postępowanie nr 2
Dodano: 2021-01-22 - Usługa przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń medycznych w SP ZOZ MSWiA w Gdańsku wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2021-01-08 - Usługa naprawy i przeglądów sprzętu medycznego-125/PN/2020
Dodano: 2020-12-28 - Usługa przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń medycznych w SP ZOZ MSWiA w Gdańsku wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych. Postępowanie nr 2
Dodano: 2020-11-27 - Usługa przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń medycznych w SP ZOZ MSWiA w Gdańsku wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2020-10-22 - Usługa konserwacji, napraw i przeglądów sprzętu endoskopowego firmy PENTAX - 67/PN/2020
Dodano: 2020-08-11 - Przeglądy techniczne oraz naprawy pogwarancyjne sprzętu i aparatury medycznej będącej na wyposażeniu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 64/PN/2020
Dodano: 2020-08-11