Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO OBIEKTÓW I ZAJĘĆ SPORTOWO – REKREACYJNYCH DLA WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PRACOWNIKÓW STAROSTWA POWIATOWEGO W BYDGOSZCZY

Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-066 Bydgoszcz, Konarskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 525 835 422 , fax. 525 835 452
  • Data zamieszczenia: 2020-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
    Konarskiego 1-3
    85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 525 835 422, fax. 525 835 452
    REGON: 09235621900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO OBIEKTÓW I ZAJĘĆ SPORTOWO – REKREACYJNYCH DLA WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PRACOWNIKÓW STAROSTWA POWIATOWEGO W BYDGOSZCZY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu (typu open) do obiektów i zajęć sportowo – rekreacyjnych (m.in. baseny, sauny, siłownie, lodowiska, kluby fitness, itd.) zlokalizowanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej dla wskazanych imiennie przez Zamawiającego pracowników Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy (zwanych dalej użytkownikami). 2. W ofercie Wykonawca przedstawi dwie listy obiektów, do których użytkownicy uzyskają dostęp, są to: lista podstawowa i lista dodatkowa. Lista podstawowa zawiera informacje o minimalnej wymaganej przez Zamawiającego liczbie i rodzaju obiektów sportowych. Lista dodatkowa zawiera informację o dodatkowych obiektach (dodatkowo punktowanych), do których użytkownicy uzyskają dostęp w ramach usługi. Ponadto możliwe jest zapewnienie dostępu do większej ilości obiektów, o których informacje znajdować się będą na stronie internetowej Wykonawcy. Zamawiający nie stawia ograniczeń w zakresie maksymalnej liczby obiektów, do których użytkownicy uzyskają dostęp. Wykonawca może zaoferować dostęp do obiektów wynikających z oferowanych przez niego pakietów w nieograniczonym zakresie ilościowym i terytorialnym 3. Zamawiający wymaga następującej ilości i rodzaju obiektów sportowych, do których zapewniony będzie nieodpłatny, nieograniczony, nielimitowany i równy (niedyskryminacyjny) dostęp dla użytkowników (lista podstawowa). Na terenie Bydgoszczy Wykonawca zapewni co najmniej:  12 obiektów z dostępem do siłowni  12 obiektów oferujących zajęcia fitness  2 obiekty oferujące dostęp do zajęć jogi  1 obiekt oferujący grę w squash  6 obiektów oferujących dostęp do sauny  2 obiekty oferujące dostęp do zajęć tanecznych (nauka tańca)  1 obiekt oferujący dostęp do gry w tenisa stołowego  4 obiekty oferujące dostęp do nauki sztuk walki Na terenie Osielska (powiat bydgoski) co najmniej:  1 obiekt oferujący dostęp do siłowni  1 obiekt oferujący dostęp do zajęć fitness Jeżeli obiekt oferuje więcej niż 1 usługę, zalicza się go do każdego z wymaganych typów. 4. Wykonawca do oferty załączy (na wzorze przygotowanym przez Zamawiającego) listę obiektów ze wskazaniem, do jakiego typu obiektów należy go zaliczyć. W przypadku jeżeli jeden obiekt oferuje większą liczbę usług możliwe jest zaliczenie go do kilku kategorii. Liczba i rodzaj obiektów zaoferowanych na liście podstawowej i dodatkowej nie może się zmniejszyć w trakcie trwania umowy. Możliwa jest zmiana zaoferowanych obiektów w trakcie trwania umowy, zgodnie z zasadami opisanymi w dalszej części Ogłoszenia. 5. Dostęp do usługi z listy podstawowej i dodatkowej nie może pociągać za sobą dodatkowych kosztów dla użytkownika, z zastrzeżeniem wyjątków polegających na ustanowionych w danym obiekcie limitów czasu korzystania z usług w danym dniu, których przekroczenie powoduje konieczność dopłaty. 6. Dostęp do obiektów powinien, co do zasady odbywać się w godzinach pracy obiektu bez ograniczeń czasowych korzystania z danego obiektu. Wyjątkiem są obiekty całodobowe, gdzie dostęp może być ograniczony czasowo, jeżeli wynika to z regulaminu obiektu. Dostęp do obiektów całodobowych nie może być ograniczony, jeżeli wykonawca oświadczył brak ograniczeń w ofercie i uzyskał punkty w odpowiednim kryterium wyboru ofert. 7. Wymaga się, aby użytkownik miał możliwość skorzystania w ciągu jednego dnia kilkukrotnie z usług jednego obiektu lub kilku różnych obiektów, wg jego woli bez dodatkowych ograniczeń. 8. Dostęp do obiektów nie może być ograniczany w stosunku do innych klientów. Oznacza to, że użytkownik musi mieć możliwość korzystania z oferowanych usług na takich samych zasadach jak pozostali klienci obiektu. Niedopuszczalne jest ograniczanie ilości czasu korzystania z obiektów lub/i zajęć w sposób dyskryminujący w stosunku do innych osób. 9. Akceptowane jest stawianie użytkownikom wymogu wcześniejszej rejestracji na zajęciach. Akceptowane są również ograniczenia wynikające ze zwyczajnej działalności obiektów np. wynikające z braku dostępnych miejsc (np. wcześniejsza rejestracja zajęć przez innych klientów, komercyjne udostępnianie torów pływackich itp.) 10. Zamawiający wymaga co najmniej jednej nieodpłatnej dla użytkownika metody weryfikacji uprawnienia wejścia na obiekt (np. karta, uzyskanie dostępu poprzez nieodpłatną infolinię). Zamawiający dopuszcza możliwość dodatkowych metod weryfikacji uprawnień wejścia na obiekt, wymagających użycia urządzeń należących do użytkownika (np. telefonu), również jeżeli metody te mogą wiązać się z poniesieniem kosztów przez użytkownika (np. wysłanie SMS, skorzystanie z pakietu danych). Jednak jeżeli użytkownik nie posiada własnego urządzenia, Wykonawca jest zobowiązany nieodpłatnie użyczyć urządzenie niezbędne do przeprowadzenia procesu weryfikacji na czas korzystania z usługi. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość weryfikacji uprawnień użytkownika poprzez weryfikację danych biometrycznych, jednak skorzystanie z tej opcji będzie zależne od woli użytkownika. Jeżeli w ofercie znajdują się obiekty do których wejście jest możliwe jedynie za pomocą weryfikacji danych biometrycznych należy to zaznaczyć w tabeli stanowiącej załącznik do Ogłoszenia. Liczba obiektów dostępnych jedynie za pomocą weryfikacji biometrycznej znajdujących się na liście podstawowej nie może przekroczyć 4. 12. Przedmiot zamówienia będzie realizowany do kwoty 237600,00 zł Zamawiający nie jest w stanie określić dokładnej ilości użytkowników w tym okresie. Użytkownicy są wybierani w ramach projektu dofinansowanego w funduszy unijnych. Nabór użytkowników na okres od września 2020 roku do sierpnia 2021 roku został już zakończony. W wyniku przeprowadzonego naboru wyłoniono 65 użytkowników. Liczba ta nie będzie co do zasady zmieniona z zastrzeżeniem możliwości rezygnacji samych użytkowników i możliwości zawieszenia korzystania z usługi. Kolejne nabory użytkowników będą przeprowadzone w roku 2021 i 2022. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niewykorzystania kwoty określonej na realizację zamówienia. 13. Przewiduje się comiesięczne faktury za aktywną liczbę użytkowników. Liczba aktywnych użytkowników może okresowo wynosić 0, za co Wykonawcy nie przysługują roszczenia. W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana użytkowników. Zmiana ta musi być przeprowadzona przez Wykonawcę nieodpłatnie niezależnie od ilości takich przypadków. W trakcie trwania umowy, użytkownik ma prawo zawiesić korzystanie z usługi, wynagrodzenie za użytkownika, który nie korzysta z usług w okresie zawieszenia, nie przysługuje. Aktywacja, dezaktywacja lub zmiana użytkownika ma zostać wykonana przez Wykonawcę w terminie pierwszych 3 dni roboczych każdego miesiąca. Ustala się, że zmiana użytkowników będzie zgłaszana przez Zamawiającego najpóźniej w ostatni dzień roboczy każdego miesiąca (z wyłączeniem zmiany po każdym naborze użytkowników – procedura naboru została opisana poniżej). 14. Obowiązkiem Wykonawcy jest aktywowanie dostępu do obiektów sportowych w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania listy użytkowników, z zastrzeżeniem że za niepełny miesiąc rozliczeniowy wynagrodzenie wykonawcy zostanie obliczone proporcjonalnie do liczby dni w których użytkownicy mieli dostęp do obiektów. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość uaktualniania listy użytkowników w każdym miesiącu trwania umowy. 16. Zamawiający przekaże Wykonawcy pierwszą listę użytkowników w terminie 3 dni roboczych od podpisania umowy. Kolejne listy przekaże do 31 sierpnia roku 2021 i 31 sierpnia roku 2022. 17. Faktyczna liczba użytkowników będzie zależna od bieżących potrzeb Zamawiającego, a określenie w umowie maksymalnej nominalnej wartości nie może, w przypadku mniejszych potrzeb, stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy. 18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawcy imiennego wykazu wejść pracowników Zamawiającego do obiektów w celu przekazania informacji Instytucji Zarządzającej. 19. W trakcie trwania umowy Wykonawca ma prawo zmienić obiekty, do których gwarantuje dostęp na następujących zasadach: 1) Obiekty, poza wykazanymi w ofercie, Wykonawca może zmieniać dowolnie, z zastrzeżeniem że aktualna lista dostępnych obiektów ma być zawsze dostępna dla użytkowników (np. poprzez stronę internetową wykonawcy) 2) zmiana obiektów wymienionych w ofercie Wykonawcy (lista podstawowa, lista dodatkowa) jest możliwa pod warunkiem zapewnienia w miejsce obiektu usuniętego z listy, obiektu lub obiektów odpowiadających pod względem lokalizacji (miejscowość) i rodzaju świadczonych usług obiektowi usuniętemu. Dopuszcza się możliwość zaoferowania w miejsce jednego usuniętego obiektu, kilku obiektów, które łącznie zapewnią takie same parametry jak obiekt usunięty oraz zapewnienie w miejsce kilku usuniętych obiektów, jednego obiektu na takich samych warunkach. 3) w przypadku niezapewnienia zamiennych obiektów zgodnie z warunkami opisanymi powyżej, Zamawiający będzie naliczał kary umowne w wysokości 1% za każdy miesiąc niezapewnienia odpowiedniej ilości obiektów za każdy niedostępny obiekt (maksymalna wysokość kary 50% wartości faktury miesięcznie) 4) obowiązek zapewnienia obiektów zamiennych spoczywa na Wykonawcy również w przypadku tymczasowego zamknięcia obiektu, które trwa dłużej niż 31 dni. 5) w przypadku jeżeli obiekt lub obiekty z listy podstawowej lub listy dodatkowej zostaną zamknięte w wyniku obostrzeń administracyjnych związanych ze stanem epidemii, kary umowne nie będą naliczane, a Wykonawca nie ma obowiązku oferować obiektów zamiennych. Jednak w takim przypadku Zamawiający ma prawo tymczasowo zawiesić korzystanie z usług przez wszystkich użytkowników, a wynagrodzenie Wykonawcy nie przysługuje. 6) jeżeli użytkownik zgłosi, że dostęp do obiektu został mu ograniczony, a obiekt potwierdzi fakt takiego ograniczenia, a przyczyna będzie leżała po stronie Wykonawcy (awaria systemu wykonawcy, inny powód nieuznania karty/systemu wykonawcy), Zamawiający naliczy wykonawcy karę umowną w wysokości 100 zł za każdy zgłoszony przypadek. 20. Aktualna lista wszystkich dostępnych obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych będzie zawsze dostępna na stronie internetowej Wykonawcy. 21. Cena dostępu określona w ofercie przez Wykonawcę do w/w usług dla jednego Użytkownika będzie niezmienna i nie będzie uzależniona od ilości osób z nich korzystających. 22. Umowa może być wypowiedziana przez każdą ze stron bez podania przyczyny. Okres wypowiedzenia umowy wynosi 60 dni. 23. W celu realizacji umowy, na podstawie art. 28 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Zamawiający, pełniący funkcję podmiotu przetwarzającego, zawrze z Wykonawcą, pełniącym funkcję administratora danych osobowych, umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach