Przetargi.pl
Świadczenie usług dostępu do Internetu w celu zapewnienia trwałości projektu Cyfrowe okno na świat - mobilny Internet w Gminie Przasnysz w okresie od 01 października 2015 do 30 września 2016 roku

Gmina Przasnysz ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Św. St. Kostki 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7522709 , fax. 029 7522709
  • Data zamieszczenia: 2015-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przasnysz
    ul. Św. St. Kostki 5 5
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 029 7522709, fax. 029 7522709
    REGON: 00054835400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przasnysz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług dostępu do Internetu w celu zapewnienia trwałości projektu Cyfrowe okno na świat - mobilny Internet w Gminie Przasnysz w okresie od 01 października 2015 do 30 września 2016 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do Internetu w celu zapewnienia trwałości projektu Cyfrowe okno na świat - mobilny Internet w Gminie Przasnysz w okresie od 01 października 2015 do 30 września 2016 roku tj. 12 miesięcy, we wskazanych przez Zamawiającego 107 lokalizacjach na terenie gminy Przasnysz - miejscach zamieszkania Beneficjentów Ostatecznych projektu, w następujący sposób: Zamawiający wymaga aby podłączenie do Internetu w każdej lokalizacji nastąpiło do dnia 30 września 2015 roku z zastrzeżeniem, że okres od podłączenia do Internetu w danej lokalizacji do dnia 1 października 2015 roku jest traktowany jako okres próbny, w czasie którego będzie sprawdzane prawidłowe funkcjonowanie dostępu do Internetu i nie jest objęty opłatą abonamentową. Instalowane w ramach zamówienia łącza internetowe nie mogą zakłócać pracy już istniejących w danych lokalizacjach. Wykonawca jest zobowiązany do dostawy, montażu, instalacji, konfiguracji i serwisowania sprzętu niezbędnego do zapewnienia usługi dostępu do Internetu w taki sposób, aby zapewnić jego sprawność i możliwość użytkowania a także do instalacji i konfiguracji oprogramowania na komputerach u BO, jeśli będzie ona wymagana. Termin każdej wizyty Wykonawcy w miejscu zamieszkania BO musi zostać ustalony przy udziale BO. Wykonawca podłączy do Internetu komputery znajdujące się w siedzibach BO biorąc pod uwagę cechy techniczne sprzętu i oprogramowania - dla BO w lokalizacjach wymienionych w pkt. I SOPZ: każdy z BO posiada w użyczeniu sprzęt komputerowy DELL OPTIPLEX 3010 z systemem operacyjnym Windows 7 Professional (64Bit) Polish z licencją Microsoft Rental. Zamawiający uzna, że dostęp do Internetu w danej lokalizacji jest świadczony należycie, jeśli na znajdującym się w lokalizacji świadczenia usługi komputerze zostanie osiągnięta prędkość działania dostępu do Internetu na poziomie wymaganym w SIWZ. Sprzęt dostarczony na potrzeby świadczenia w danej lokalizacji usługi dostępu do Internetu pozostaje własnością Wykonawcy. Zamawiający i BO nie mogą być zobowiązani do przechowywania opakowań lub ich części pochodzących od sprzętu należącego do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest: -opracować w porozumieniu z Zamawiającym wzory protokołów zdawczo-odbiorczych służących dokumentowaniu wykonania zamówienia, -przygotować wydruki protokołów dla każdego BO w czterech egzemplarzach, w tym: dwa dla Zamawiającego, jeden otrzyma BO a jeden będzie przeznaczony dla Wykonawcy, -przekazywać Zamawiającemu nie później niż po pięciu dniach roboczych zestaw protokołów zdawczo-odbiorczych opatrzonych spisem treści i ułożonych w kolejności przez niego wyznaczonej. W sytuacji jeżeli świadczenie usług dostępu do Internetu o wymaganych parametrach będzie wymagało przeprowadzenia dodatkowych czynności czy instalacji, Wykonawca wykona je we własnym zakresie i na własny koszt, jak również dokona wymaganych zgłoszeń oraz uzyska wszelkie wymagane pozwolenia. Wykonawca udostępni na każdym komputerze narzędzie (np. jako program lub aplikację internetową) umożliwiające przetestowanie prędkości dostarczonych łączy internetowych. Testy przeprowadzone w ten sposób będą podstawą do składania reklamacji z tytułu niewłaściwego funkcjonowania łączy internetowych przez cały okres trwania umowy. Jeżeli korzystanie z dostarczonego rozwiązania będzie wymagało dodatkowego oprogramowania należy je dostarczyć, zainstalować i skonfigurować. Dostarczone rozwiązanie musi być bezpłatne i pozwalać na przeprowadzenie testów nie rzadziej niż raz na godzinę. Czas usunięcia awarii łącza internetowego nie może być dłuższy niż zagwarantowany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Zgłaszanie awarii będzie mogło odbywać się telefonicznie, pocztą elektroniczną i faksem (jeśli Wykonawca dysponuje faksem) w godzinach 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Uprawnieni do zgłaszania awarii są zarówno pracownicy Zamawiającego jak i bezpośrednio BO. Stanem wymagającym naprawy jest każdy stan łącza internetowego niezgodny z zapisami SOPZ. Jeśli korzystanie ze świadczonej w ramach projektu usługi dostępu do Internetu będzie wymagało użycia dedykowanego oprogramowania Wykonawca ma obowiązek dostarczyć to oprogramowanie w języku polskim, z prawem do korzystania co najmniej do 30 września 2016 roku nie naruszającym praw osób trzecich, uprawniającym do przekazania przez Zamawiającego komputera z zainstalowanym oprogramowaniem Beneficjentom Ostatecznym projektu na podstawie umowy użyczenia. Jeśli którekolwiek łącze internetowe będzie wymagało danych dostępowych (login, hasło, PIN, PUK, inne) - należy dostarczyć te dane użytkownikowi łącza wraz z instrukcją ich użycia. Wykonawca zobowiązany jest do: -udostępnienia Zamawiającemu, w terminie trzech dni roboczych od dnia otrzymania żądania (przy obliczaniu tego terminu nie uwzględnia się dnia, w którym nastąpiło zgłoszenie), aktualnej informacji o wszystkich dotychczasowych zgłoszeniach awarii łączy internetowych niezależne od ich stanu (zgłaszanych zarówno przez Zamawiającego jak i bezpośrednio przez Beneficjentów Ostatecznych projektu). Informacja, o której mowa powinna zostać przygotowana w pliku xls lub xlsx zawierającym: numer BO, numer zgłoszenia, datę zgłoszenia awarii, przedmiot zgłoszenia, datę usunięcia awarii, -poinformowania Zamawiającego na wskazane adresy poczty elektronicznej każdorazowo i po przyjęciu nowego zgłoszenia awarii (nr BO, opis awarii, osoba zgłaszająca), tematem informacji powinien być unikalny numer zgłoszenia wykorzystywany w dalszych powiadomieniach pocztą elektroniczną, -poinformowania Zamawiającego na wskazane adresy poczty elektronicznej każdorazowo po zmianie statusu zgłoszenia, w tym po usunięciu zgłoszonej awarii, tematem wiadomości powinien być unikalny numer zgłoszenia, -udostępnienie Zamawiającemu, w terminie pięciu dni roboczych od dnia otrzymania żądania (przy obliczaniu tego terminu nie uwzględnia się dnia, w którym nastąpiło zgłoszenie), aktualnego zbiorczego zestawienia xlx lub xlsx zawierającego: nr BO, nazwę operatora wykorzystywanego przez Wykonawcę do świadczenia usługi dostępu do Internetu, nazwę i model urządzeń wykorzystywanych do świadczenia usługi dostępu do Internetu oraz (jeśli dotyczy) numery PIN, PUK, hasła, itp., -przekazania Zamawiającemu na wskazane adresy poczty elektronicznej na koniec każdego miesiąca wykazu w formacie xls lub xlsx zawierającego ilość pobranych danych (z dokładnością do dziesiątej części GB, np. 123,45) na każdym z 107 łączy internetowych (numer BO - ilość pobranych danych zapisana jako liczba dziesiętna). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji świadczenia usługi dostępu do Internetu w trakcie trwania umowy, jeśli użytkujący je Beneficjent Ostateczny zrezygnuje z udziału w projekcie lub zostanie wykluczony z udziału w projekcie lub zmieni miejsce zamieszkania na inne na terenie gminy Przasnysz. W takiej sytuacji Zamawiający samodzielnie przeniesie łącze internetowe lub sprzęt komputerowy i łącze internetowe do nowej lokalizacji, po czym powiadomi Wykonawcę o zmianie lokalizacji świadczenia usług. Jeśli usługa dostępu do Internetu nie będzie funkcjonowała w nowej lokalizacji zgodnie z wymaganiami SIWZ Zamawiający powiadomi Wykonawcę, który w ciągu 5 dni roboczych (przy obliczaniu tego terminu nie uwzględnia się dnia, w którym nastąpiło zgłoszenie) doprowadzi łącze do stanu zgodnego z SIWZ. Jeśli świadczenie usługi dostępu do Internetu nie będzie mogło odbywać się przy wykorzystaniu dotychczasowych urządzeń Wykonawca wymieni je na właściwe dla danego typu usługi, przygotuje i wydrukuje protokoły zdawczo-odbiorcze i dostarczy poszczególnym stronom. Prędkość każdego łącza (prędkość pobierania danych) w każdej z lokalizacji nie może być niższa niż 2 Mb/s a łącze internetowe musi działać z tą prędkością przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Każde z łączy internetowych musi pozwalać na nielimitowany transfer danych nie mający wpływu na prędkość łącza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja dotycząca wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 500 zł., słownie: pięćset złotych i 0/100 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 89 8924 0007 0008 0015 2005 0104 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas usunięcia awarii łączy internetowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przasnysz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach