Przetargi.pl
Świadczenie usług dostępu do Internetu dla MOPS w Krakowie

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-529 Kraków, ul. Józefińska 14/002
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6165482, 6165469 , fax. 12 6165428
  • Data zamieszczenia: 2014-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
    ul. Józefińska 14/002 14/002
    30-529 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6165482, 6165469, fax. 12 6165428
    REGON: 35150530800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług dostępu do Internetu dla MOPS w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do Internetu dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie w wymienionych poniżej lokalizacjach. Zamówienie zostało podzielone na 6 części. Parametry łączy zostały określone dla każdej z części osobno. Warunki dodatkowe wspólne dla wszystkich części zamówienia: 1. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia wszelkich urządzeń potrzebnych do skonfigurowania połączeń nieodpłatnie. 2. Koszty instalacji łącza powinny być podane łącznie z kosztem świadczenia usługi dostępu do Internetu w całym okresie obowiązywania umowy, opisanym w ust. 16. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do konfiguracji, utrzymania, naprawy i wymiany ww. urządzeń w lokalizacjach wskazanych powyżej. 4. Każde urządzenie po stronie klienta powinno posiadać interfejs LAN (Ethernet 10-100 BaseT). 5. Wykonawca zapewni możliwość użytkowania przyznanych adresów IP na urządzeniach Zamawiającego bez konieczności zgłaszania adresów MAC urządzeń Zamawiającego do Wykonawcy lub rejestrowania ich w systemach informatycznych Wykonawcy. 6. Oferowana usługa musi zapewniać nielimitowany transfer danych, nielimitowaną ilość otwartych sesji, brak blokowania usług i protokołów w Internecie oraz możliwość użytkowania dowolnej liczby urządzeń w przypadku zastosowania przez Zamawiającego translacji adresów (NAT). 7. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody zarządcy budynku, a w wypadku budynków będących własnością Gminy Miejskiej Kraków (części I i IV), Wykonawca spełni również warunki określone w zarządzeniu Prezydenta Miasta Krakowa nr: 520/2011 z dnia 01 kwietnia 2011 roku w sprawie udzielania zgody na wykonanie i eksploatację sieci telekomunikacyjnych w tym: telefonicznych, telewizji kablowej, internetowej itp. w nieruchomościach będących własnością Gminy Miejskiej Kraków, położonych w obrębie Gminy Miejskiej Kraków oraz określenia zasad odpłatnego lub nieodpłatnego korzystania z wyżej wymienionych nieruchomości pod sieci teletechniczne. Zgoda zarządcy budynku ma zostać dostarczona Zamawiającemu przed rozpoczęciem świadczenia usług. 8. Wykonawca musi posiadać centrum obsługi klienta i centrum zarządzania siecią z całodobowym monitoringiem świadczonej usługi. 9. Czas usunięcia awarii dla wszystkich części zamówienia nie dłuższy niż 24 godziny. 10. Gwarancja dostępności i jakości usług - dostępność łącza nie niższa niż 95% w skali miesiąca. 11. W wypadku awarii przekraczającej czas podany w ust. 9 Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną w wysokości 30% opłaty abonamentowej za każde rozpoczęte 24 godziny opóźnienia. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia na zasadach ogólnych odszkodowania uzupełniającego, przewyższającego wysokość kary umownej zastrzeżonej w umowie, a także dochodzenia wszelkich naliczonych kar umownych, również po odstąpieniu od umowy. 13. Wykonawca wyraża zgodę na potrącanie kar umownych określonych powyżej z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy. 14. W wypadku przekroczenia wartości dostępności usługi określonej w ust. 10 Wykonawca zwolni Zamawiającego z całości miesięcznych opłat abonamentowych za łącze, w którym stwierdzono wymienione sytuacje. 15. Wykonawca zagwarantuje, że wszystkie przerwy techniczne dokonywane w celach serwisowych będą się odbywać w godzinach nocnych (od godz. 22:00 do godz. 05:00). 16. Terminy realizacji usługi: 1) Termin instalacji łącza od dnia uzyskania zgody zarządcy budynku, o której mowa w ust. 7, nie później jednak niż: a) do 60 dni od daty podpisania umowy ogłoszonej przez Zamawiającego - dotyczy części I i IV, b) do 7 dni od daty podpisania umowy, ogłoszonej przez Zamawiającego - części II, III, V oraz VI; 2) Termin realizacji usługi: a) Części I, III, IV - 3 dni od daty instalacji łącza do dnia 31 grudnia 2014 roku, z tym jednak zastrzeżeniem, że w części I i IV usługa będzie świadczona od dnia uzyskania zgody zarządcy budynku, o której mowa w ust. 7, nie później jednak niż 60 dni od daty podpisania umowy, ogłoszonej przez Zamawiającego; b) Części II, V, VI - 3 dni od daty instalacji łącza do 30 czerwca 2015 roku. 17. Za każdy dzień opóźnienia w uruchomieniu usługi Wykonawca zwolni Zamawiającego z 30% miesięcznej opłaty abonamentowej za każde łącze, którego dotyczy opóźnienie. 18. W razie nie uruchomienia usługi w ciągu miesiąca od daty podpisania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Postanowienia dodatkowe, wspólne dla wszystkich części zamówienia: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego, która będzie zawierać następujące istotne dla stron postanowienia: 1) lokalizacja oraz parametry techniczne usługi, zgodnie z wymogami określonymi w rozdziale II Specyfikacji; 2) termin realizacji usługi, zgodny z postanowieniami zawartymi w Specyfikacji; 3) za dzień uruchomienia usługi uznaje się datę podpisania protokołu instalacji; 4) opłaty z tytułu świadczenia usługi, w tym wysokość opłaty za miesięczny abonament za usługę, opłatę za instalację i aktywację usługi; 5) klauzula, że wynagrodzenie płatne miesięcznie z góry w terminie wskazanym przez Wykonawcę w fakturze VAT. Ponadto wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu faktury w terminie 14 dni przed upływem terminu płatności wskazanego na fakturze. W przypadku nie doręczenia przez Wykonawcę faktury w wyżej wymienionym terminie, Zamawiający dokona płatności w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Wraz z pierwszą fakturą Wykonawca doręczy Zamawiającemu protokoły z instalacji podpisane przez Wykonawcę i upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego; 6) czas usunięcia awarii, zgodny z postanowieniami Specyfikacji; 7) gwarancja dostępności i jakości usług, zgodna z postanowieniami Specyfikacji; 8) zapisy dotyczące wypowiedzenia umowy, stanowiące, że Wykonawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi ze skutkiem natychmiastowym w przypadku, gdy Zamawiający narusza przepisy prawa w związku z korzystaniem z usługi, albo korzysta z identyfikatora lub hasła, które nie zostały przydzielone w ramach świadczenia usługi. Zamawiający może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym w przypadku naruszenia przez Wykonawcę postanowień umowy. Za naruszenie postanowień umowy Strony będą uważały w szczególności realizację usług niezgodnie z postanowieniami zawartymi w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów w przypadku nie uruchomienia usługi w przeciągu miesiąca od daty podpisania umowy. Umowa może zostać rozwiązana przez każdą ze Stron, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego; 9) zapisy zastrzegające prawo Zamawiającego odstąpienia od umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów, w przypadku nie uruchomienia usługi w terminie, o którym mowa w ust. 16. 10) zapisy zastrzegające prawo Zamawiającego do odstąpienia od umowy w części w przypadku, gdy na skutek zmiany miejsca realizacji zamówienia, o której mowa w pkt. 12 poniżej Wykonawca nie będzie mógł świadczyć usługi dostępu do Internetu w nowej lokalizacji o parametrach tożsamych z lokalizacją, w której świadczył usługę dotychczas. 11) zapisy dotyczące kar umownych stanowiące, że Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne: w wypadku każdej awarii przekraczającej 24 godziny, Zamawiający obciąży Wykonawcę kara umowną w wysokości określonej w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia za każde rozpoczęte 24 godziny opóźnienia; w przypadku przekroczenia wartości dostępności usługi Wykonawca zwolni Zamawiającego z całości miesięcznych opłat abonamentowych za łącze; za każdy dzień opóźnienia w uruchomieniu usługi Wykonawca zwolni Zamawiającego z 30% miesięcznej opłaty abonamentowej za łącze. Za odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający nałoży na Wykonawcę karę umowną w wysokości 30% wartości umowy. Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną w wysokości 30% opłaty abonamentowej za każde rozpoczęte 24 godziny opóźnienia. Kary umowne mogą być potrącane z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia na zasadach ogólnych odszkodowania uzupełniającego przewyższającego wysokość kar umownych do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody. Zamawiający nie naliczy kar umownych w przypadku, gdy opóźnienie jest następstwem działania siły wyższej. 12) zapisy dotyczące możliwości wprowadzenia przez strony zmian w umowie stanowiące, że: Strony przewidują możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: warunków płatności; wysokości wynagrodzenia w przypadku, gdy nastąpią zmiany przepisów podatkowych w zakresie świadczonych usług, których ani Zamawiający ani Wykonawca nie mogli przewidzieć w chwili sporządzania oferty i zawarcia umowy; miejsca realizacji zamówienia w przypadku zmian organizacyjnych, powodujących konieczność uruchomienia usługi w innej lokalizacji niż wskazana w umowie; zwiększenia przepływności łącza, Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Niedopuszczalna jest - pod rygorem nieważności - taka zmiana umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego. Nie dotyczy to sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724110004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach