Stobrawskie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kup ogłasza przetarg
- Adres: 46-082 Kup, ul. Karola Miarki
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 403 28 60 , fax. 77 427 47 84
- Data zamieszczenia: 2020-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stobrawskie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kup
ul. Karola Miarki 14
46-082 Kup, woj. opolskie
tel. 77 403 28 60, fax. 77 427 47 84
REGON: 53093851700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kup.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o. o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług dostarczenia, migracji i administracji usługą chmurową - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1. Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług dostarczenia infrastruktury chmurowej określonej w załączniku nr 1. 2. Świadczenie usług SLA - szczegółowe warunki określone są w załączniku nr 2. 3. Usługa migracji i administracji usługą chmurową –szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72317000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; 3) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zawierający co najmniej jedną usługę przetwarzania danych w chmurze publicznej, realizowaną z terenu Unii Europejskiej z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; 5) ważny certyfikat wystawiony przez Asseco Poland S.A. w zakresie instalacji, konfiguracji i serwisowania systemów InfoMedica oraz AMMS w zakresie posiadanych przez Zamawiającego modułów m.in.: Ruch Chorych (Izba Przyjęć, Oddział, Statystyka Medyczna, Rozliczenia z NFZ), Apteka, Apteczka, Przychodnia (Rejestracja, Gabinet-Przychodnia, Statystyka, Rozliczenia), Pracownia-Przychodnia, Formularze/Wykazy, EDM, Zakażenia Szpitalne, Rehabilitacja oraz Platformy Integracyjne (ZUS PUE, KOWAL, ZSMOPL, AP-KOLCE, EWUS, EZWM); 6) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług zawierający listę co najmniej 10 osób posiadających odpowiednie certyfikaty do wdrażania rozwiązania AMMS w modułach posiadanych przez Zamawiającego – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ; 7) aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest partnerem Oracle i oświadczenie, że posiada prawo odsprzedaży usług chmurowych dla Sektora Publicznego w Polsce i zawarł z Oracle Polska Sp. z o. o. stosowną umowę dla dystrybucji usług w chmurze; 8) Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 9) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną