Przetargi.pl
Świadczenie usług doradztwa zawodowego i pedagogicznego w ramach projektu p.n. Szkoły nowogardzkiej gminy na edukacyjne wyżyny

Gmina Nowogard ogłasza przetarg

  • Adres: 72-200 Nowogard, Plac Wolności 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3926200 , fax. 091 3926206
  • Data zamieszczenia: 2012-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowogard
    Plac Wolności 1 1
    72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3926200, fax. 091 3926206
    REGON: 81168427800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług doradztwa zawodowego i pedagogicznego w ramach projektu p.n. Szkoły nowogardzkiej gminy na edukacyjne wyżyny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 zamówienia - pełnienie funkcji doradcy zawodowego w GM 1 w Nowogardzie. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć związanych z wyborem kierunku kształcenia i zawodu oraz planowaniem kształcenia i kariery zawodowej, diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. Celem zajęć ma być wspomaganie uczniów w podejmowaniu decyzji edukacyjnych i zawodowych, przy wykorzystaniu aktywnych metod pracy. Konsultacje indywidualne z każdym uczniem klasy III gimnazjalnej w każdym roku trwania projektu. 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć doradztwa zawodowego, konsultacje indywidualne dla dzieci. W ramach części 1 przewidziane jest 289 godziny zajęć konsultacji indywidualnych. Wykonawca będzie związany podziałem dokonanym przez Zamawiającego. Do przeprowadzenia zajęć zostaną użyte pomoce interaktywne. Uwaga - jedna godzina zajęć =60 min. 2. Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku osób odwożonych do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu. 3. Częstotliwość zajęć - według harmonogramu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły w uzgodnieniu z Dyrektorem Szkoły. 4. Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie (wykazie osób zał. 3). 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przekazanych przez Zamawiającego 7. Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 1 zamówienia - 289 godzin. 8. Termin zakończenia zajęć - 30.06.2015 r. 9. Za wykonanie zadania Zamawiający zapłaci każdemu z wykonawców wynagrodzenie po całkowitym wykonaniu przez niego danego zadania. Część 2 zamówienia - pełnienie funkcji doradcy zawodowego w GM 2 w Nowogardzie. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć związanych z wyborem kierunku kształcenia i zawodu oraz planowaniem kształcenia i kariery zawodowej, diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. Celem zajęć ma być wspomaganie uczniów w podejmowaniu decyzji edukacyjnych i zawodowych, przy wykorzystaniu aktywnych metod pracy. Konsultacje indywidualne z każdym uczniem klasy III gimnazjalnej w każdym roku trwania projektu. 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć doradztwa zawodowego, konsultacje indywidualne dla dzieci. W ramach części 2 przewidziane jest 416 godziny zajęć konsultacji indywidualnych. Wykonawca będzie związany podziałem dokonanym przez Zamawiającego. Do przeprowadzenia zajęć zostaną użyte pomoce interaktywne. Uwaga - jedna godzina zajęć =60 min. 2. Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku osób odwożonych do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu. 3. Częstotliwość zajęć - według harmonogramu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły w uzgodnieniu z Dyrektorem Szkoły. 4. Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie (wykazie osób zał. 3). 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przekazanych przez Zamawiającego 7. Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 2 zamówienia - 414 godzin. 8. Termin zakończenia zajęć - 30.06.2015 r. 9. Za wykonanie zadania Zamawiający zapłaci każdemu z wykonawców wynagrodzenie po całkowitym wykonaniu przez niego danego zadania. Część 3 zamówienia - pełnienie funkcji doradcy zawodowego w GM 3 w Nowogardzie. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć związanych z wyborem kierunku kształcenia i zawodu oraz planowaniem kształcenia i kariery zawodowej, diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. Celem zajęć ma być wspomaganie uczniów w podejmowaniu decyzji edukacyjnych i zawodowych, przy wykorzystaniu aktywnych metod pracy. Konsultacje indywidualne z każdym uczniem klasy III gimnazjalnej w każdym roku trwania projektu. 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć doradztwa zawodowego, konsultacje indywidualne dla dzieci. W ramach części 3 przewidziane jest 124 godziny zajęć konsultacji indywidualnych. Wykonawca będzie związany podziałem dokonanym przez Zamawiającego. Do przeprowadzenia zajęć zostaną użyte pomoce interaktywne. Uwaga - jedna godzina zajęć =60 min. 2. Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku osób odwożonych do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu. 3. Częstotliwość zajęć - według harmonogramu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły w uzgodnieniu z Dyrektorem Szkoły. 4. Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie (wykazie osób zał. 3). 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przekazanych przez Zamawiającego 7. Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 3 zamówienia - 124 godzin. 8. Termin zakończenia zajęć - 30.06.2015 r. 9. Za wykonanie zadania Zamawiający zapłaci każdemu z wykonawców wynagrodzenie po całkowitym wykonaniu przez niego danego zadania. Część 4 zamówienia - pełnienie funkcji doradcy zawodowego w SP 1 w Nowogardzie. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć związanych z wyborem kierunku kształcenia i zawodu oraz planowaniem kształcenia i kariery zawodowej, diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. Celem zajęć ma być wspomaganie uczniów w podejmowaniu decyzji edukacyjnych i zawodowych, przy wykorzystaniu aktywnych metod pracy. Konsultacje indywidualne z każdym uczniem klasy VI szkoły podstawowej w każdym roku trwania projektu. 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć doradztwa zawodowego, konsultacje indywidualne dla dzieci. W ramach części 4 przewidziane jest 190 godziny zajęć konsultacji indywidualnych. Wykonawca będzie związany podziałem dokonanym przez Zamawiającego. Do przeprowadzenia zajęć zostaną użyte pomoce interaktywne. Uwaga - jedna godzina zajęć =60 min. 2. Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku osób odwożonych do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu. 3. Częstotliwość zajęć - według harmonogramu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły w uzgodnieniu z Dyrektorem Szkoły. 4. Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie (wykazie osób zał. 3). 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przekazanych przez Zamawiającego 7. Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 4 zamówienia - 188 godzin. 8. Termin zakończenia zajęć - 30.06.2015 r. 9. Za wykonanie zadania Zamawiający zapłaci każdemu z wykonawców wynagrodzenie po całkowitym wykonaniu przez niego danego zadania. Część 5 zamówienia - pełnienie funkcji doradcy zawodowego w SP 2 w Nowogardzie. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć związanych z wyborem kierunku kształcenia i zawodu oraz planowaniem kształcenia i kariery zawodowej, diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. Celem zajęć ma być wspomaganie uczniów w podejmowaniu decyzji edukacyjnych i zawodowych, przy wykorzystaniu aktywnych metod pracy. Konsultacje indywidualne z każdym uczniem klasy VI szkoły podstawowej w każdym roku trwania projektu. 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć doradztwa zawodowego, konsultacje indywidualne dla dzieci. W ramach części 5 przewidziane jest 143 godziny zajęć konsultacji indywidualnych. Wykonawca będzie związany podziałem dokonanym przez Zamawiającego. Do przeprowadzenia zajęć zostaną użyte pomoce interaktywne. Uwaga - jedna godzina zajęć =60 min. 2. Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku osób odwożonych do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu. 3. Częstotliwość zajęć - według harmonogramu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły w uzgodnieniu z Dyrektorem Szkoły. 4. Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie (wykazie osób zał. 3). 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przekazanych przez Zamawiającego 7. Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 5 zamówienia - 141 godzin. 8. Termin zakończenia zajęć - 30.06.2015 r. 9. Za wykonanie zadania Zamawiający zapłaci każdemu z wykonawców wynagrodzenie po całkowitym wykonaniu przez niego danego zadania Część 6 zamówienia - pełnienie funkcji doradcy zawodowego w SP 3 w Nowogardzie. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć związanych z wyborem kierunku kształcenia i zawodu oraz planowaniem kształcenia i kariery zawodowej, diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. Celem zajęć ma być wspomaganie uczniów w podejmowaniu decyzji edukacyjnych i zawodowych, przy wykorzystaniu aktywnych metod pracy. Konsultacje indywidualne z każdym uczniem klasy VI szkoły podstawowej w każdym roku trwania projektu. 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć doradztwa zawodowego, konsultacje indywidualne dla dzieci. W ramach części 6 przewidziane jest 157 godziny zajęć konsultacji indywidualnych. Wykonawca będzie związany podziałem dokonanym przez Zamawiającego. Do przeprowadzenia zajęć zostaną użyte pomoce interaktywne. Uwaga - jedna godzina zajęć =60 min. 2. Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku osób odwożonych do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu. 3. Częstotliwość zajęć - według harmonogramu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły w uzgodnieniu z Dyrektorem Szkoły. 4. Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie (wykazie osób zał. 3). 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przekazanych przez Zamawiającego 7. Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 6 zamówienia - 155 godzin. 8. Termin zakończenia zajęć - 30.06.2015 r. 9. Za wykonanie zadania Zamawiający zapłaci każdemu z wykonawców wynagrodzenie po całkowitym wykonaniu przez niego danego zadania Część 7 zamówienia - pełnienie funkcji doradcy zawodowego w SP 4 w Nowogardzie. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć związanych z wyborem kierunku kształcenia i zawodu oraz planowaniem kształcenia i kariery zawodowej, diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. Celem zajęć ma być wspomaganie uczniów w podejmowaniu decyzji edukacyjnych i zawodowych, przy wykorzystaniu aktywnych metod pracy. Konsultacje indywidualne z każdym uczniem klasy VI szkoły podstawowej w każdym roku trwania projektu. 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć doradztwa zawodowego, konsultacje indywidualne dla dzieci. W ramach części 7 przewidziane jest 74 godziny zajęć konsultacji indywidualnych. Wykonawca będzie związany podziałem dokonanym przez Zamawiającego. Do przeprowadzenia zajęć zostaną użyte pomoce interaktywne. Uwaga - jedna godzina zajęć =60 min. 2. Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku osób odwożonych do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu. 3. Częstotliwość zajęć - według harmonogramu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły w uzgodnieniu z Dyrektorem Szkoły. 4. Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie (wykazie osób zał. 3). 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przekazanych przez Zamawiającego 7. Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 7 zamówienia - 74 godzin. 8. Termin zakończenia zajęć - 30.06.2015 r. 9. Za wykonanie zadania Zamawiający zapłaci każdemu z wykonawców wynagrodzenie po całkowitym wykonaniu przez niego danego zadania Część 8 zamówienia - pełnienie funkcji doradcy zawodowego w SP wiejskich (wiejskich tj.: w Błotnie, Wierzbięcinie, Żabowie, Długołęce, Orzechowie, Strzelewie). Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć związanych z wyborem kierunku kształcenia i zawodu oraz planowaniem kształcenia i kariery zawodowej, diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej. Celem zajęć ma być wspomaganie uczniów w podejmowaniu decyzji edukacyjnych i zawodowych, przy wykorzystaniu aktywnych metod pracy. Konsultacje indywidualne z każdym uczniem klasy VI szkoły podstawowej w każdym roku trwania projektu. 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć doradztwa zawodowego, konsultacje indywidualne dla dzieci. W ramach części 8 przewidziane jest 176 godziny zajęć konsultacji indywidualnych. Wykonawca będzie związany podziałem dokonanym przez Zamawiającego. Do przeprowadzenia zajęć zostaną użyte pomoce interaktywne. Uwaga - jedna godzina zajęć =60 min. 2. Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku osób odwożonych do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu. 3. Częstotliwość zajęć - według harmonogramu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły w uzgodnieniu z Dyrekcję Szkoły. 4. Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie (wykazie osób zał. 3). 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przekazanych przez Zamawiającego 7. Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 8 zamówienia - 173 godzin. 8. Termin zakończenia zajęć - 30.06.2015 r. 9. Za wykonanie zadania Zamawiający zapłaci każdemu z wykonawców wynagrodzenie po całkowitym wykonaniu przez niego danego zadania Część 9 zamówienia - wykonanie usługi warsztatów Twoja przyszłość w twoich rękach po 10 godzin warsztatów grupowych w 13 szkołach biorących udział w projekcie ( tj. GM 1, GM 2, GM 3 w Nowogardzie, w SP 1, SP 2, SP 3, SP 4 w Nowogardzie i SP w Błotnie, Wierzbięcinie, Żabowie, Długołęce, Orzechowie, Strzelewie). Warsztaty pn. Twoja przyszłość w twoich rękach mają na celu przygotowanie do aktywnego kształtowania swojej drogi zawodowej a także kształcenie umiejętności planowania przyszłości i konsekwentnego dążenia do realizacji swoich celów, kreowanie postaw aktywnych, przezwyciężanie bierności, radzenia sobie w sytuacjach trudnych i stresowych, doskonalenie umiejętności planowania przyszłości zawodowej, umiejętność poszukiwania pracy. Warsztaty mają odbywać się po 2 godziny na 5 spotkaniach w każdej szkole w każdym roku realizacji projektu. 1. Przedmiotem zamówienia jest warsztatów dla dzieci. W ramach części 9 przewidziane jest 390 godziny zajęć. Wykonawca będzie związany podziałem dokonanym przez Zamawiającego. Do przeprowadzenia zajęć zostaną użyte pomoce interaktywne. Uwaga - jedna godzina zajęć =60 min. 2. Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu. 3. Częstotliwość zajęć - według harmonogramu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły w uzgodnieniu z Dyrekcję Szkoły. 4. Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie (wykazie osób zał. 3). 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przekazanych przez Zamawiającego 7. Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 9 zamówienia - 390 godzin. 8. Termin zakończenia zajęć - 30.06.2015 r. 9. Do realizacji zadania wyznaczyć należy minimum 1 osoba, która będą pełnić na rzecz Zamawiającego usługi Warsztaty Twoja przyszłość w twoich rękach w 10 SP (SP 1, SP 2, SP 3 SP 4 w Nowogardzie i Szkołach wiejskich w Błotnie, Wierzbięcinie, Żabowie, Długołęce, Orzechowie, Strzelewie) i 3 GM w Nowogardzie (GM 1, GM 2, GM 3 w Nowogardzie). 10. Za wykonanie zadania Zamawiający zapłaci każdemu z wykonawców wynagrodzenie po całkowitym wykonaniu przez niego danego zadania Część 10 zamówienia - pełnienie funkcji doradcy pedagogicznego w GM 1 w Nowogardzie. Warsztaty pedagogiczne skierowane są do uczniów mających zaniżoną samoocenę, kłopoty z komunikacją społeczna. Zajęcia mają być prowadzone metodami aktywizującymi, ekspresyjnymi i integracyjnymi. W każdym gimnazjum 2 grupy po 8 osób. 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć doradztwa pedagogicznego w grupach. W ramach części 10 przewidziane jest 240 godziny zajęć grupowych. Wykonawca będzie związany podziałem dokonanym przez Zamawiającego. Do przeprowadzenia zajęć zostaną użyte pomoce interaktywne. Uwaga - jedna godzina zajęć =60 min. 2. Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu. 3. Częstotliwość zajęć - według harmonogramu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły w uzgodnieniu z Dyrekcję Szkoły. 4. Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie (wykazie osób zał. 3). 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przekazanych przez Zamawiającego 7. Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 9 zamówienia - 240 godzin. 8. Termin zakończenia zajęć - 30.06.2015 r. 9. Za wykonanie zadania Zamawiający zapłaci każdemu z wykonawców wynagrodzenie po całkowitym wykonaniu przez niego danego zadania Część 11 zamówienia - pełnienie funkcji doradcy pedagogicznego w GM 2 w Nowogardzie. Warsztaty pedagogiczne skierowane są do uczniów mających zaniżoną samoocenę, kłopoty z komunikacją społeczna. Zajęcia mają być prowadzone metodami aktywizującymi, ekspresyjnymi i integracyjnymi. W każdym gimnazjum 2 grupy po 8 osób. 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć doradztwa pedagogicznego w grupach. W ramach części 11 przewidziane jest 240 godziny zajęć grupowych. Wykonawca będzie związany podziałem dokonanym przez Zamawiającego. Do przeprowadzenia zajęć zostaną użyte pomoce interaktywne. Uwaga - jedna godzina zajęć =60 min. 2. Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu. 3. Częstotliwość zajęć - według harmonogramu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły w uzgodnieniu z Dyrekcję Szkoły. 4. Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie (wykazie osób zał. 3). 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przekazanych przez Zamawiającego 7. Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 11 zamówienia - 240 godzin. 8. Termin zakończenia zajęć - 30.06.2015 r. 9. Za wykonanie zadania Zamawiający zapłaci każdemu z wykonawców wynagrodzenie po całkowitym wykonaniu przez niego danego zadania Część 12 zamówienia - pełnienie funkcji doradcy pedagogicznego w GM 3 w Nowogardzie. Warsztaty pedagogiczne skierowane są do uczniów mających zaniżoną samoocenę, kłopoty z komunikacją społeczna. Zajęcia mają być prowadzone metodami aktywizującymi, ekspresyjnymi i integracyjnymi. W każdym gimnazjum 2 grupy po 8 osób. 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć doradztwa pedagogicznego w grupach. W ramach części 12 przewidziane jest 240 godziny zajęć grupowych. Wykonawca będzie związany podziałem dokonanym przez Zamawiającego. Do przeprowadzenia zajęć zostaną użyte pomoce interaktywne. Uwaga - jedna godzina zajęć =60 min. 2. Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z pojazdu. 3. Częstotliwość zajęć - według harmonogramu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły w uzgodnieniu z Dyrekcję Szkoły. 4. Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie (wykazie osób zał. 3). 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przekazanych przez Zamawiającego 7. Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 12 zamówienia - 240 godzin. 8. Termin zakończenia zajęć - 30.06.2015 r. 9. Za wykonanie zadania Zamawiający zapłaci każdemu z wykonawców wynagrodzenie po całkowitym wykonaniu przez niego danego zadania UWAGA: Zamawiający zastrzega, iż Wykonawcy składając ofertę uwzględnić muszą, iż jedną osobę może wskazać do wykonywania zadań w maksymalnie trzech częściach zamówienia. Wskazanie jednej osoby do wykonywania zadań wynikających z większej ilości części spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 PZP. Zamawiający zastrzega, iż Wykonawcy składając ofertę uwzględnić muszą, iż wszystkie osoby biorące udział w zamówieniu muszą posiadać doświadczenie zgodne z warunkami udziału w postępowaniu Rozdział I, punkt III, podpunkt 2.1 i posiadać kwalifikację zgodnie z obowiązującymi przepisami. Nie spełnienie tego warunku spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 PZP. Z uwagi na migracje uczniów Zamawiając zastrzega sobie prawo do zmiany ilości wszystkich przeprowadzonych godzin konsultacji indywidualnych na (+-)10 godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Łącznie na wszystkie zadania 1 650,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc sześćset pięćdziesiąt 00/100). Dla zadania 1: 250,00 PLN Dla zadania 2: 200,00 PLN Dla zadania 3: 50,00 PLN Dla zadania 4: 100,00 PLN Dla zadania 5: 100,00 PLN Dla zadania 6: 100,00 PLN Dla zadania 7: 50,00 PLN Dla zadania 8: 100,00 PLN Dla zadania 9: 250,00 PLN Dla zadania 10: 150,00 PLN Dla zadania 11: 150,00 PLN Dla zadania 12: 150,00 PLN Wadium może być wniesione w : pieniądzu, poręczeniach bankowych lub SKOK, z tym, że poręczenie SKOK jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 , 2000 r. z późniejszymi zmianami). 1.1 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota oznaczona w punkcie 1 powinna zostać przelana na konto Zamawiającego: Bank PEKAO SA I Oddział Nowogard nr konta: 68 1240 3884 1111 0000 4209 2441 a Wykonawca dołączy do oferty kserokopię polecenia przelewu. 2. Wadium uznaje się za wniesione w momencie uznania rachunku Zamawiającego (realnego wpływu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert). 2.1 W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, należy je złożyć w kasie Zamawiającego, a kopię dokumentu umieścić w kopercie z ofertą. Kasa mieści się w pokoju nr 1b w budynku gminy przy Pl. Wolności 1, 72-200 Nowogard i jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 10.30 - 14.30.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowogard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach