Przetargi.pl
Świadczenie usług doradztwa technicznego dla części inwestycyjnej Projektu pt. Małopolski Park Technologii Informacyjnych - Ośrodek Innowacyjności Krakowskiego Parku Technologicznego

Krakowski Park Technologiczny Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 31-864 Kraków, Al. Jana Pawła II 41 L
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6401940 , fax. 012 6401945
  • Data zamieszczenia: 2011-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krakowski Park Technologiczny Sp. z o.o.
    Al. Jana Pawła II 41 L 41 L
    31-864 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6401940, fax. 012 6401945
    REGON: 35138129500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www/sse.krakow.pl/pl/bip/przetargi.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług doradztwa technicznego dla części inwestycyjnej Projektu pt. Małopolski Park Technologii Informacyjnych - Ośrodek Innowacyjności Krakowskiego Parku Technologicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS CZYNNOŚCI DORADCY TECHNICZNEGO: 1. Dobór narzędzi monitoringu przebiegu realizacji Projektu w części dotyczącej zadań inwestycyjnych. 2. Audyt harmonogramu głównego Projektu w części dotyczącej zadań inwestycyjnych. 3. Audyt planu kosztów, harmonogramu finansowego w części dotyczącej zadań inwestycyjnych. 4. Audyt harmonogramu zamówień publicznych, które będą konieczne do przeprowadzenia w celu prawidłowej realizacji Inwestycji. 5. Audyt i weryfikacja dokumentacji projektowej dotyczącej Inwestycji. 6. Sporządzenie tabeli ryzyk Projektu w części dotyczącej zadań inwestycyjnych. 7. Zdefiniowanie procedury zarządzania zmianami w Projekcie w części dotyczącej zadań inwestycyjnych. 8. Ocena i Audyt systemu zarządzania kosztami w Projekcie w części dotyczącej zadań inwestycyjnych. 9. Przygotowanie miesięcznych raportów monitorujących Projekt w części dotyczącej zadań inwestycyjnych w uzgodnionym z Inwestorem zakresie. 10. Przygotowanie raportu końcowego z realizacji Inwestycji oraz z realizacji niniejszego zamówienia. 11. Przygotowywanie raportów ad hoc w zakresie i terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 12. Monitoring działań Inwestora, wykonawców dokumentacji projektowej, wykonawców robót budowlanych, urzędów i innych osób trzecich uczestniczących w realizacji Inwestycji. 13. Monitoring ryzyk Inwestycji. 14. Organizacja współpracy i doradztwo w sprawach urzędowych w celu uzyskania niezbędnych opinii, zgód, pozwoleń itp. dla celów skutecznej i terminowej realizacji Inwestycji. 15. Monitorowanie i udział w imieniu Zamawiającego w procesie doprowadzenia dla Inwestycji przyłączy: teletechnicznego, energetycznego, gazowego oraz wodno-kanalizacyjnego. 16. Uczestnictwo w spotkaniach, zebraniach, negocjacjach z władzami lokalnymi, dostawcami mediów, właścicielami sąsiednich działek oraz innymi osobami/podmiotami wskazanymi przez Zamawiającego. 17. Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o zamówienia publiczne dotyczących bieżącej realizacji Inwestycji poprzez: sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia, ustalanie szacunkowej wartości zamówienia, udział w pracach komisji przetargowej, przygotowywanie propozycji odpowiedzi na pytania do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz innych projektów pism związanych z prowadzonym przez Zamawiającego postępowaniem. 18. Współpraca z Inżynierem Kontraktu lub Projektantem w ramach pełnionego nadzoru autorskiego, zamiennych projektów wykonawczych, optymalizacji kosztów. Czynność obejmuje w szczególności analizę, opiniowanie i weryfikację dokumentacji projektowej oraz nadzór nad dokumentacją zamienną. 19. Udział w spotkaniach koordynacyjnych z wykonawcą robót budowlanych, wykonawcą dokumentacji projektowej, Inżynierem Kontraktu w zakresie realizowanej inwestycji. 20. Kompletowanie i sprawdzanie dokumentacji powykonawczej pod kątem zgodności z wymogami przepisów prawa budowlanego, kompletności oraz przyszłej eksploatacji budynku Małopolskiego Parku Technologii Informacyjnych 21. Udział oraz audyt wszelkich prób, rozruchów, sprawdzeń i pomiarów przed odbiorowych w celu potwierdzenia uzyskania zakładanych wydajności i sprawności instalacji i systemów. 22. Współpraca i udział w przygotowaniu i organizacji odbioru końcowego inwestycji przez Inwestora. 23. Współpraca przy przygotowaniu wniosku o pozwolenie na użytkowanie i udział w odbiorach urzędowych Inwestycji. 24. Współudział nad przeprowadzeniem usunięcia wszelkich usterek stwierdzonych w trakcie odbiorów inwestorskich lub w ramach uzyskiwania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 25. Współudział w przekazaniu budynku Małopolskiego Parku Technologii Informacyjnych użytkownikowi włącznie z zestawieniem i przekazaniem wszystkich niezbędnych dokumentów, dokumentacji powykonawczej, instrukcji obsługi itp. 26. Udział w przygotowaniu do odbiorów i włączenia do użytkowania przyłączy oraz włączenia do dróg publicznych. Występowanie w imieniu Zamawiającego (jako pełnomocnik) w odbiorach i włączeniach do użytkowania przyłączy oraz włączenia do dróg publicznych. 27. Współudział w zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń przedstawicieli przyszłego użytkownika budynku Małopolskiego Parku Technologii Informacyjnych w zakresie obsługi instalacji i systemów funkcjonujących w obiekcie. 28. Udział w przeglądach gwarancyjnych budynku Małopolskiego Parku Technologii Informacyjnych. 29. Przygotowanie opinii lub innych dokumentów koniecznych do prawidłowej realizacji Inwestycji na podstawie pisemnych zleceń wystawianych przez Zamawiającego, a przekazywanych Wykonawcy w formie elektronicznej, faxem lub osobiście. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www/sse.krakow.pl/pl/bip/przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach