Przetargi.pl
Świadczenie usług doradztwa podatkowego w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz podatku od towarów i usług.

Wydział Księgowości, Miasto Gliwice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 239 11 77 , fax. 32 239 11 73
  • Data zamieszczenia: 2012-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wydział Księgowości, Miasto Gliwice
    ul. Zwycięstwa 21 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 239 11 77, fax. 32 239 11 73
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług doradztwa podatkowego w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz podatku od towarów i usług.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradztwa podatkowego w zakresie podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób fizycznych i podatku dochodowego od osób prawnych. Opis przedmiotu zamówienia; w szczególności: 1. Wsparcie prawne i udzielanie konsultacji w zakresie prawa podatkowego. 2. Opracowywanie opinii dotyczących zagadnień związanych ze stosowaniem prawa podatkowego. 3. Opiniowanie umów pod względem rozliczeń podatkowych. 4. Dokonywanie oceny poprawności działań związanych z prowadzoną działalnością pod względem podatkowym. 5. Sporządzanie wniosków o wydanie indywidualnych interpretacji podatkowych oraz przygotowywanie środków odwoławczych do organów oraz sądów administracyjnych w przypadku otrzymania niekorzystnych indywidualnych interpretacji podatkowych. 6. Reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniach podatkowych przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi oraz innymi sądami, trybunałami i organami w zakresie jaki okaże się niezbędny dla realizacji przedmiotu umowy oraz przygotowanie wszelkich niezbędnych pism, wniosków, środków odwoławczych w tym zakresie. 7. Reprezentowanie Zamawiającego przed organami podatkowymi w postępowaniu kontrolnym, przygotowywanie uwag do protokołów. 8. Monitorowanie zmian prawnych związanych z działalnością miasta w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz podatku od towarów i usług, przekazywanie informacji o ich wpływie na działalność miasta. Warunki i oczekiwania wobec Wykonawcy; w szczególności: 1. Zamawiający będzie wymagał obecności w Urzędzie Miejskim w Gliwicach - Wydziale Księgowości 2 razy w miesiącu w każdy 1 i 15 dzień miesiąca, (a gdy w tym dniu wypada dzień wolny od pracy, to w następnym dniu roboczym, tj. od poniedziałku do piątku) w godz. od 12:00 do 14:00 w celu udzielania konsultacji podatkowych. Poza wskazanymi terminami w razie zaistnienia potrzeby o czym Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie, doradca podatkowy zobowiązany jest do dodatkowego kontaktu osobistego w siedzibie Zamawiającego w dniach i godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Gliwicach w przeciągu 24 godzin od powiadomienia. 2. Wykonawca będzie zobowiązany do wskazania numeru telefonu, pod którym możliwy będzie bezpośredni kontakt z Wykonawcą w dni robocze w godzinach i dniach pracy Urzędu Miejskiego w Gliwicach. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru dokumentacji i korespondencji z siedziby Zamawiającego w terminach wskazanych w pkt 1. Dodatkowo w razie potrzeby Zamawiającego korespondencja będzie przekazywana Wykonawcy w formie faksu, poczty elektronicznej lub w formie przesyłki pocztowej - zgodnie z decyzją Zamawiającego. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowywania i przekazywania Zamawiającemu w formie pisemnej zleconych opinii podatkowych oraz parafowania innych dokumentów w terminie do 7 dni od daty przekazania zlecenia (osobiście, faksem lub pocztą elektroniczną). W przypadku konieczności doprecyzowania opinii podatkowej lub innego dokumentu przygotowanego przez Wykonawcę, Wykonawca przygotuje doprecyzowanie i przekaże Zamawiającemu w terminie do 3 dni od dnia przekazania wniosku o doprecyzowanie (osobiście, faksem lub pocztą elektroniczną). W sprawach uznanych przez Zamawiającego jako pilne, Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania opinii podatkowej lub parafowania innych dokumentów w możliwie najkrótszym terminie, jednak nie dłuższym niż 3 dni od dnia przekazania (osobiście, faksem lub pocztą elektroniczną) Ewentualna odmowa parafowania dokumentów lub sporządzenia opinii podatkowej każdorazowo musi mieć formę pisemną oraz musi zawierać uzasadnienie. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowywania wniosków o wydanie indywidualnych interpretacji podatkowych w terminie do 14 dni od przekazania zlecenia przez Zamawiającego (osobiście, faksem lub pocztą elektroniczną) zawierającego opis stanu faktycznego / przyszłego oraz do przygotowania i złożenia środków odwoławczych do organów i sądów administracyjnych w przypadku otrzymania niekorzystnych indywidualnych interpretacji podatkowych w terminach wynikających z przepisów prawa po ówczesnej akceptacji przygotowania środka odwoławczego i jego zakresu przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do reprezentowania Zamawiającego w postępowaniach podatkowych przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi oraz innymi sądami, trybunałami i organami w zakresie jaki okaże się niezbędny dla realizacji przedmiotu umowy oraz do przygotowywania wszelkich niezbędnych pism, wniosków, środków odwoławczych w tym zakresie. 7. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowywania uwag do protokołów z kontroli podatkowych w terminach wynikających z przepisów prawa. 8. Wykonawca będzie zobowiązany do monitorowania zmian prawnych i przekazywania informacji o nich Zamawiającemu wraz z informacjami o ich wpływie na działalność miasta w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz podatku od towarów i usług w terminie 7 dni od opublikowania zmian w przepisach prawa; pisemnie, faxem lub drogą elektroniczną. Zamawiający zastrzega, że obsługa w zakresie udzielania konsultacji musi być prowadzona przez osoby posiadające uprawnienia do zawodowego wykonywania czynności doradztwa podatkowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792210009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 5000,00 pięć tysięcy złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl/bip w dziale Ogłoszenia i komunikaty/Zamówienia publiczne Urzędu Miejskiego
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach