Przetargi.pl
Świadczenie usług doradztwa i obsługi prawnej na rzecz Gminy Miasto Ustka

Gmina Miasto Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76-270 Ustka, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8154300 , fax. 059 8152900
  • Data zamieszczenia: 2011-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ustka
    ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3 3
    76-270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 059 8154300, fax. 059 8152900
    REGON: 00052387300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług doradztwa i obsługi prawnej na rzecz Gminy Miasto Ustka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradztwa i obsługi prawnej na rzecz Gminy Miasto Ustka w 2012 roku. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania: Zadanie 1 - Kompleksowa obsługa prawna Gminy Miasta Ustka, Urzędu Miasta Ustka oraz jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Ustka z wyłączeniem OSiR, Zadanie 2 - Konsultacje prawne w Punkcie Konsultacyjno-Informacyjnym dla Ofiar Przemocy VITA ACTIVA. 3. Zasady realizacji usług obsługi prawnej - zadania 1: 1) w ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca na rzecz Gminy Miasto Ustka, Urzędu Miasta Ustka oraz jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Ustka określonych w pkt. 7) (z wyłączeniem OSiR) zobowiązany jest do zabezpieczenia kompleksowej obsługi prawnej, w tym w szczególności do: a) czynnego udziału w sporządzaniu projektów aktów prawnych, zarówno powszechnie obowiązujących, jak i wewnętrznych oraz indywidualnych, b) udzielania porad prawnych i konsultacji prawnych, c) udzielanie wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, d) wydawania ustnych i pisemnych opinii prawnych, e) opiniowania projektów umów i porozumień oraz pism cywilnoprawnych oraz urzędowych, f) opiniowanie dokumentacji udzielania zamówień publicznych, g) sporządzania projektów umów cywilnoprawnych, h) uczestnictwo w prowadzonych przez Zamawiającego rokowaniach i negocjacjach oraz innych czynności o podobnych charakterze, i) świadczenie pomocy prawnej w trakcie sesji Rady Miasta, a w razie konieczności również podczas posiedzeń komisji oraz narad Burmistrza Miasta, Z-cy Burmistrza Miasta, Sekretarza, Skarbnika lub innych osób funkcyjnych, j) opiniowania treści korespondencji Urzędu z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi, k) wykonywania nadzoru prawnego nad egzekucją należności Zamawiającego oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego, l) udziału w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów uchwał Rady Miasta, zarządzeń, poleceń i postanowień Burmistrza Miasta oraz innych regulacji wewnętrznych, opiniowanie ich pod względem redakcyjnym i formalno-prawnym; 2) przedmiot zadania nie obejmuje świadczenia usług zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi oraz usług doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego; 3) Wykonawca będzie świadczył usługę obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się w Ustce przy ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 3; 4) w wyjątkowych sytuacjach, na wniosek Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia poza wyznaczonym miejscem - tzn. w siedzibie Wykonawcy bądź w innych miejscach na terenie województwa pomorskiego; 5) Wykonawca zapewni kontakt telefoniczny bądź e-mailowy z każdym członkiem zespołu prawnego; 6) pomoc prawna będzie świadczona w systemie 4 dyżurów w tygodniu (w łącznym wymiarze 28 godzin tygodniowo): - w poniedziałek w godz. od 8:00 do 16:00, - w środę w godz. od 8:00 do 15:30, - w czwartek w godz. od 8:00 do 15:30, - w piątek w godz. od 8:00 do 13:00, a nadto w wyjątkowych sytuacjach - w systemie doraźnych spotkań według zapotrzebowania Zamawiającego, w wymiarze nie większym niż 2 h miesięcznie w 3-miesięcznym okresie rozliczeniowym; 7) jednostki organizacyjne Gminy Miasta Ustka wg stanu na dzień wszczęcia postępowania stanowią: a) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Ustce, b) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Ustce, c) Przedszkole Miejskie Nr 1 w Ustce, d) Przedszkole Miejskie Nr 2 w Ustce, e) Przedszkole Miejskie Nr 3 w Ustce, f) Żłobek Miejski, g) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ustce, h) Dom Kultury w Ustce. 4. Zasady świadczenia usług konsultacji prawnych - zadanie 2: 1) w ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia kompleksowych usług konsultacji prawnych na rzecz skierowanych do punktu ofiar przemocy lub innych osób, w tym w szczególności do: a) udzielania kompleksowej i wszechstronnej pomocy prawnej, w tym sporządzania pism procesowych, b) pisemnego odnotowywania podjętych czynności, a także kontynuowania pomocy w zgłaszanych indywidualnie sprawach, za bieg których jest odpowiedzialny, c) świadczenia dalszej koniecznej pomocy prawnej, w szczególności udzielania porad i konsultacji prawnych; 2) przedmiot zadania nie obejmuje świadczenia usług zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi oraz usług doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego; 3) Wykonawca będzie świadczył usługę konsultacji prawnych w siedzibie Zamawiającego - w Ustce przy ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 3; 4) konsultacje prawne realizowane będą w każdą środę tygodnia w godzinach 16:00-18:00, w wymiarze 2 godzin tygodniowo; 5) Wykonawca świadczył będzie pomoc prawną w ramach dyżurów o których mowa w pkt. 4), a ponadto w siedzibie Wykonawcy, kontakt telefoniczny bądź e-mailowy, w każdym czasie w nagłych przypadkach - w razie potrzeb Zamawiającego. 5. Wykonawca świadczył będzie obsługę prawną oraz udzielał konsultacji prawnych ze starannością wynikającą z wiedzy prawniczej oraz zasad etyki radcy prawnego. 6. Wykonawca będzie świadczył usługę poprzez wyznaczone osoby wchodzące w skład zespołu prawnego, o którym mowa w pkt. III.3.4) ogłoszenia (7.1.3. SIWZ), składającego się maksymalnie z 3 osób, przy czym osoby o których mowa w pkt. III.3.4) ppkt. 1) i 2) ogłoszenia ( 7.1.3.1. i 7.1.3.2. SIWZ) świadczyć będą usługi w zakresie doradztwa i obsługi prawnej Gminy Miasta Ustka, Urzędu Miasta Ustka oraz jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Ustka z wyłączeniem OSiR, w łącznym wymiarze nie mniejszym niż 23 h tygodniowo. Wykonawca zapewni koordynację obsługi prawnej i konsultacji przez Koordynatora zespołu. Dla prawidłowego wykonania zamówienia Koordynator będzie stale dostępny dla Zamawiającego poprzez kontakt za pomocą elektronicznych środków łączności oraz poprzez kontakt osobisty i osobistą bytność w siedzibie Zamawiającego w wymiarze minimum 7 h tygodniowo. Ponadto Koordynator zobowiązany będzie do obsługi sesji Rady Miasta, jedynie w wyjątkowych sytuacjach obsługę pełnił będzie inny członek zespołu prawnego. 7. Wykonawca jest obowiązany zachować w tajemnicy wszystko, o czym dowiedział się w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający zapewni Wykonawcy pomieszczenie, w którym winna odbywać się realizacja usług, wyposażone w meble biurowe, telefon, urządzenie drukujące oraz dostęp do Internetu. Sprzęt komputerowy oraz wszelkie pomoce dydaktyczne, w tym dostęp do internetowych baz wiedzy i pomocy prawnej, niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791110005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w obsłudze prawnej jednostek samorządu terytorialnego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach