Centrum Medyczne im. dr Ludwika Rydygiera spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 90-217 Łódź, Sterlinga
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 335 877, , fax. 426 335 877
- Data zamieszczenia: 2019-01-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne im. dr Ludwika Rydygiera spółka z o.o.
Sterlinga 13
90-217 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 335 877, , fax. 426 335 877
REGON: 47225228500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.centrumrydygiera.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,,ŚWIADCZENIE USŁUG DEZYNFEKCJI, MYCIA, PRZEGLĄDU, KONSERWACJI, PAKOWANIA I STERYLIZACJI NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH I SPRZĘTU MEDYCZNEGO PARĄ WODNĄ POD CIŚNIENIEM W TEMPERATURACH: 134.00C, 121.00C ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE NISKOTEMPERATUROWEJ STERYLIZACJI NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH I SPRZĘTU MEDYCZNEGO (PLAZMA).” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ,,Świadczenie usług dezynfekcji, mycia, przeglądu, konserwacji, pakowania i sterylizacji narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego parą wodną pod ciśnieniem w temperaturach: 134.0 st. C, 121.0 st. C oraz świadczenie usług w zakresie niskotemperaturowej sterylizacji narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego (plazma).” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietów 1 i 2 zgodnie z formularzem asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Pakiet nr 1 Świadczenie usług dezynfekcji, mycia, przeglądu, konserwacji, pakowania i sterylizacji narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego parą wodną pod ciśnieniem w temperaturach: 134.0 st.C, 121.0 st. C Pakiet nr 2 Świadczenie usług w zakresie niskotemperaturowej sterylizacji narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego (plazma). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85120000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Brak wymogów w/w zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. b) Wykaz wykonanych usług w/w zakresie (Załącznik nr 10 do SIWZ). Niniejszy warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz co najmniej 2 usług w zakresie wybranych pakietów, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Minimalna wartość jednej usługi dla poszczególnych pakietów wynosi: nr pakietu wartość jednej usługi brutto 1. 182 000,00 zł 2. 10 246,00 zł Razem 192 246,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja punktu szczepień powszechnych - organizacja, koordynowanie i zapewnienie ciągłej pracy zespołów szczepiących przeciwko Covid-19.
Dodano: 2021-05-11 - Wykonanie badań próbek donacji w celu wykrycia obecności RNA HAV i DNA Parvowirusa B19 metodami NAT
Dodano: 2019-02-07 - Świadczenie usług dezynfekcji, mycia, przeglądu, konserwacji, pakowania i sterylizacji narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego parą wodną pod ciśnieniem w temperaturach: 134.0 st.C, 121.0 st. C oraz świadczenie usług w zakresie niskotemperaturowej sterylizacji narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego (tlenkiem etylenu)."
Dodano: 2018-07-23 - Usługa wykonywania badań RNA HAV i DNA Parvowirusa B19 metodami NAT dla 33000próbek
Dodano: 2018-01-15 - Wykonywanie badań dla 30000 ± 20% próbek donacji w celu wykrycia obecności RNA HAV i DNA Parwowirusa B19 metodami NAT.
Dodano: 2016-12-14