Przetargi.pl
świadczenie usług codziennego sprzątania pomieszczeń wewnątrz budynku banku oraz posesji Oddziału Okręgowego w Lublinie

Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-928 Lublin, ul. Chopina 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5317612, 5317621
  • Data zamieszczenia: 2009-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie
    ul. Chopina 6 6
    20-928 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5317612, 5317621
    REGON: 00000222300105
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług codziennego sprzątania pomieszczeń wewnątrz budynku banku oraz posesji Oddziału Okręgowego w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest codzienne wykonywanie usług kompleksowego sprzątania pomieszczeń i ich wyposażenia w budynku siedzibie oddziału. Sprzątanie, odśnieżanie i usuwanie oblodzeń z terenu posesji oraz chodników i części ulic przyległych do posesji oddziału, wraz z utrzymaniem terenów zielonych na posesji. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: 1) codzienne (5 dni w tygodniu) sprzątanie 2.234,63 m2 powierzchni administracyjno-biurowej budynku banku wraz z wyposażeniem znajdującym się w pomieszczeniach, obejmującej: a) hol wejściowy i salę obsługi klientów Oddziału wraz z przyległymi boksami stanowiącymi pomieszczenia biurowe na parterze budynku o łącznej pow. 659,69 m2, b) klatkę schodową z parteru na piętro, pokoje biurowe, salę konferencyjną, ciągi komunikacyjne i sanitariaty na I piętrze budynku o łącznej pow. 635,10 m2, c) pokój socjalny, pomieszczenia techniczne oraz ciągi komunikacyjne i sanitariaty w suterenach budynku o łącznej pow. 417,15 m2, d) pozostałe pomieszczenia: szatnie pracownicze, pomieszczenia magazynowe, schowki, klatki schodowe i sanitariaty o łącznej pow. 522,69 m2, e) pielęgnację roślin doniczkowych w całym obiekcie zgodnie z wykazem zawartym w załączniku nr 1(część a - d) do SIWZ. W czasie trwania dni otwartych NBP oraz nasilonych prac remontowych w Oddziale ww prace porządkowe wykonywane będą przez 7 dni w tygodniu - Zamawiający przewiduje w okresie trwania niniejszej umowy 5 tygodni pracy w wydłużonym do 7 dni czasie, o czym będzie informował Wykonawcę z wyprzedzeniem. Na powierzchniach do sprzątania występują posadzki: granitowe, wykładziny dywanowe położone na parkiet, gress, terakota oraz parkiet dębowy. 2) utrzymanie czystości wewnętrznych dróg, zjazdów i parkingów oraz utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych na posesji Oddziału w Lublinie ul. Chopina 6 wraz z przyległymi ulicami i chodnikami o łącznej pow. 1.818,00 m2 zgodnie z zakresem i częstotliwością wyszczególnionymi w zał. nr 2 do SIWZ, 3) mycie okien w ilości 99 szt. o pow. 513,49 m2 wraz z czyszczeniem żaluzji, czyszczenie osłon narożników filarów na sali operacyjnej, pranie wykładzin dywanowych o pow. 322,05 m2 jak przedstawiono w zał. nr 3 do SIWZ. Realizacja tych usług następować będzie na podstawie oddzielnego zlecenia przekazanego Wykonawcy faksem. Formularz zlecenia zawarty jest na zał. nr 9 do SIWZ, 4) zakup i wyposażenie w środki higieniczno - sanitarne, (wyliczone na potrzeby 92 pracowników Zamawiającego powiększone o 20 % na potrzeby klientów banku oraz w związku z akcjami edukacyjnymi organizowanymi przez Narodowy Bank Polski) 12 wc, 6 łazienek i 3 pokoi socjalnych - zgodnie z wykazem ujętym w zał. nr 4 do SIWZ. 2. Usługi codziennego sprzątania i utrzymania terenu posesji wykonywane będą przy użyciu sprzętu i narzędzi, Wykonawcy oraz jego środków czyszczących i dezynfekcyjnych pierwszej (najwyższej) jakości jak również jego środków do utrzymania i pielęgnacji terenów zielonych. Stosowane przez Wykonawcę środki czystości muszą posiadać dopuszczenie do stosowania zgodnie w obowiązującymi przepisami prawa. 3. Wykonawca wykonywać będzie usługi sprzątania przy zatrudnieniu co najmniej czterech pracowników, w tym trzech w wymiarze trzech pełnych etatów oraz jednego w wymiarze 0,75 etatu. W ww liczbie czterech pracowników jest również dozorca. Wykonawca dysponuje ponadto 1 osobą uprawnioną do dozoru osób bezpośrednio zatrudnionych przy pracach porządkowych. 4. Pracownicy przydzieleni do wykonywania prac porządkowych zobowiązani będą wykonywać swoją pracę w odzieży roboczej, identyfikującej Wykonawcę oraz będą wyposażeni w niezbędne środki ochrony indywidualnej. 5. Prace porządkowe w pomieszczeniach wyszczególnionych w zał. nr 1 do SIWZ część b) pkt 1 i 3 będą prowadzone w obecności pracowników amawiającego. 6. Sprzątanie pomieszczeń wewnątrz budynku odbywać się będzie w godz. porannych od 730 do 1530 przez jedną osobę sprzątającą oraz w godzinach popołudniowych od godz. 1300 do 2100 przez dwie osoby sprzątające w wymiarze dwóch pełnych etatów. 7. Sprzątanie posesji winno odbywać się od godz. 6 rano w wymiarze 6 godzin dziennie, a w zimie w zależności od warunków atmosferycznych, a w szczególności od intensywności opadów śniegu przez 24 godziny na dobę przez pracowników w liczbie zapewniającej dokładne usunięcie śniegu i złożenie w pryzmy oraz oczyszczenie całej powierzchni posesji oraz dachu budynku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 8. Wykonywanie prac porządkowych w innych godzinach niż określone w ust.5 i 6 może być dopuszczone tylko za zgodą Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu. 9. Sprzątanie wewnątrz budynku oraz jego otoczenia w granicach posesji przyległych chodników i połowy szerokości przyległych ulic wykonywane będzie przez Wykonawcę w zakresie niezbędnym dla utrzymania porządku i czystości oraz w zależności od warunków i sytuacji, wynikających z warunków atmosferycznych, a w szczególności usuwania skutków ulewnych deszczy, huraganów, burz, zawiei lub zamieci śnieżnych (zalegające błoto, śnieg, lód, połamane gałęzie i drzewa oraz inne zanieczyszczenia). 10. Odśnieżanie dachu budynku banku będzie przeprowadzane przez osoby posiadające niezbędne w tym zakresie uprawnienia, których kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem zostaną przedstawione Zamawiającemu przed wykonaniem ww prac, przy użyciu sprzętu zabezpieczającego zapewnionego przez Wykonawcę. 11. Prace określone w ust. 1 pkt 3 wykonywane będą przez Wykonawcę na podstawie pisemnego Zlecenia wykonania usługi którego wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że usługi te wykonywane będą w ściśle określonym czasie, aby nie utrudniać funkcjonowania banku, m.in. prace na sali na parterze budynku mogą być wykonywane tylko w dni wolne od pracy (sobota-niedziela). Terminy oraz częstotliwość wykonywania tych prac została określona w zał. nr 3 do SIWZ. Bieg terminu wykonania tych prac rozpoczyna się od daty wysłania przez Zamawiającego w formie faksu pisemnego zlecenia wykonania tych prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający poniższe warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą, że: a) w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizowali co najmniej jedno zamówienie o podobnym zakresie tj. świadczyli przez okres co najmniej jednego roku usługi sprzątania w pomieszczeniach administracyjno - biurowych o powierzchni nie mniejszej niż 2.000 m2 i potwierdzą, że usługi te zostały wykonane należycie, b) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia tj. odpowiednim sprzętem, maszynami i narzędziami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej dwoma odkurzaczami do odkurzania dużych powierzchni oraz kosiarką z silnikiem spalinowym. c) dysponują odpowiednim pod względem kwalifikacji personelem, w tym co najmniej 4 osobami na stanowiskach fizycznych, które będą wykonywać zamówienie, posiadających praktykę w zakresie wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 1 osobą uprawnioną do dozoru osób bezpośrednio zatrudnionych przy pracach porządkowych, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co potwierdzą przedstawiając kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy p.z.p.. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń Wykonawcy, których wykaz zawarty jest w Rozdz. IX SIWZ. Dokumenty te i oświadczenia muszą jednoznacznie, w sposób nie budzący wątpliwości potwierdzać spełnianie postawionych warunków. Sposób dokonywania oceny polegał będzie na sprawdzeniu każdego z warunków i ustaleniu czy: - jest spełniony, - nie jest spełniony. Niespełnienie chociażby jednego z opisanych wyżej warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien dostarczyć w oryginale oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy - wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą, Wykonawca załącza do oferty, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest dostarczyć: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług sprzątania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dotyczącego wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Z dokumentu tego winno wynikać że Wykonawca zrealizował co najmniej jedno zamówienie o podobnym zakresie tj. świadczył przez okres co najmniej jednego roku usługi sprzątania pomieszczeń administracyjno - biurowych o powierzchni nie mniejszej niż 2.000 m2 z potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie. 2) wykaz posiadanego sprzętu, narzędzi i urządzeń przeznaczonych do wykonywania zamówienia. Z dokumentu tego winno wynikać, że Wykonawca dysponuje co najmniej dwoma odkurzaczami do odkurzania dużych powierzchni oraz kosiarką z silnikiem spalinowym. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zobowiązany jest dostarczyć kserokopię (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3. pkt. 1 i 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Dokumenty, o których mowa w ust. 5 i 6 składane są w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język Polski poświadczonych przez polskie placówki konsularne stosownie do obowiązujących przepisów. 8. W przypadku składania oferty przez dwa lub więcej podmioty występujące wspólnie wymóg złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1, 2, 5 i 6 dotyczy każdego z podmiotów. 9. Wymagane dokumenty Wykonawcy przekazują w formie pisemnej jako załączniki do oferty w kopercie razem z ofertą. Wszystkie wymienione wyżej dokumenty wymagają - dla celów przedłożenia w omawianym postępowaniu - spełnienia wymogów podanych w Rozdz. XIII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach