Przetargi.pl
świadczenie usług codziennego sprzątania pomieszczeń wewnątrz budynku banku oraz posesji Oddziału Okręgowego w Lublinie

Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-026 Lublin, ul. Chopina 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5317612, 5317621
  • Data zamieszczenia: 2013-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie
    ul. Chopina 6 6
    20-026 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5317612, 5317621
    REGON: 00000222300105
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług codziennego sprzątania pomieszczeń wewnątrz budynku banku oraz posesji Oddziału Okręgowego w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości, tj. codziennego, bądź okresowego kompleksowego: 1) sprzątania pomieszczeń wraz z wyposażeniem w budynku oddziału (m. in. odkurzanie podłóg, i innych powierzchni, mycie i polerowanie powierzchni przeszklonych, wycieranie kurzu z mebli, czyszczenie mosiężnych elementów ozdobnych przy meblach oraz poręczy) zgodnie z załącznikiem 1A - zestawienie powierzchni i zakres sprzątania budynku, 2) mycia obustronnie okien, prania wykładzin - każdorazowo na zlecenie Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem 1B - zestawienie usług do realizacji na podstawie zlecenia, 3) wyposażania łazienek i pokoi socjalnych w zakupione przez Wykonawcę środki higieniczno - sanitarne na potrzeby pracowników banku i klientów, zgodnie z załącznikiem 1C - zestawienie środków higieniczno-sanitarnych, 4) sprzątania terenu posesji oraz chodników i części ulic przyległych do posesji oddziału, wraz z utrzymaniem terenów zielonych (zamiatanie, odśnieżanie i usuwanie oblodzeń), zgodnie z załącznikiem 1D - powierzchnia i zakres sprzątania posesji, 5) od stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r., zamówienie powiększy się o usługi sprzątania pomieszczeń administracyjno-biurowych i dwóch toalet wraz z wyposażeniem ich w środki higieniczno-sanitarne, łącznie o powierzchni około 150 m2, zlokalizowanych w budynku znajdującym się na podwórku posesji Oddziału, aktualnie garażu wielostanowiskowego - po jego ewentualnym przebudowaniu i zmianie sposobu użytkowania - zgodnie z załącznikiem 1E - (OPCJA zwiększenia zakresu sprzątania od stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r.). 2. Zakres rzeczowy wykonywania usług sprzątania wewnątrz budynku obejmuje w szczególności sprzątanie 2.307,54 m2 powierzchni administracyjno-biurowej, 5 dni w tygodniu, w budynku banku wraz z wyposażeniem, tj.: a) powierzchnie na parterze budynku o łącznej pow. 655,31 m2 , b) klatki schodowe, pomieszczenia na półpiętrze i piętrze budynku o łącznej pow. 683,23 m2 obejmujące pokoje biurowe, salę konferencyjną, ciągi komunikacyjne i sanitariaty, c) pomieszczenia w suterenach budynku o łącznej pow. 450,22 m2 obejmujące pokoje socjalne, pomieszczenia techniczne oraz ciągi komunikacyjne i sanitariaty, d) pozostałe pomieszczenia o łącznej pow. 518,78 m2 obejmujące szatnie pracownicze, pomieszczenia magazynowe, schowki, klatki schodowe i sanitariaty, e) pielęgnację roślin doniczkowych w całym obiekcie. W czasie trwania dni otwartych NBP oraz nasilonych prac remontowych w oddziale ww prace porządkowe wykonywane będą przez 7 dni w tygodniu - Zamawiający przewiduje w okresie trwania niniejszej umowy 5 tygodni pracy w wydłużonym do 7 dni czasie, o czym będzie informował Wykonawcę z wyprzedzeniem. Na powierzchniach do sprzątania występują posadzki: granitowe, wykładziny dywanowe położone na parkiet, gress, terakota oraz parkiet dębowy. 3. Utrzymanie czystości wewnętrznych dróg, zjazdów i parkingów oraz pielęgnację terenów zielonych na posesji oddziału wraz z przyległymi ulicami i chodnikami o łącznej pow. 1.818,00 m2. 4. Realizacja po wystawieniu zlecenia dla Wykonawcy: a) do 4 razy w roku mycia okien w ilości 99 szt. o pow. 513,49 m2 wraz z myciem żaluzji i parapetów, b) raz w roku pranie wykładzin dywanowych o pow. 737,30 m2. 5. Zakup i wyposażenie w środki higieniczo - sanitarne, (wyliczone na potrzeby 92 pracowników Zamawiającego powiększone o 30% na potrzeby klientów, 13 wc, 7 łazienek i 3 pokoje socjalne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od nr 1A do nr 1E do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach