Przetargi.pl
Świadczenie usług cateringu dla dzieci uczęszczających do Żłobka Miejskiego Nr 1 w Nowej Rudzie przy ul. Kłodzkiej 7.

Gmina Miejska Nowa Ruda ogłasza przetarg

  • Adres: 57-400 Nowa Ruda, RYNEK 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowa Ruda
    RYNEK 1
    57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
    REGON: 890717935
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowaruda.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług cateringu dla dzieci uczęszczających do Żłobka Miejskiego Nr 1 w Nowej Rudzie przy ul. Kłodzkiej 7.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringu - przygotowania i dowożenia gotowych posiłków dla dzieci w wieku od 20 tygodnia do 3 lat, które uczęszczają do Żłobka Miejskiego Nr 1 w Nowej Rudzie przy ul. Kłodzkiej 7.Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie czterech posiłków dziennie tj. śniadanie, II śniadanie, obiad (zupa + drugie danie + kompot) i podwieczorek dla grupy 42 dzieci. Termin rozpoczęcia świadczenia usługi określa się na dzień 01.02.2023 r. Termin zakończenia przedmiotu zamówienia 31.01.2024 r. Posiłki będą dostarczane w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych od zajęć opiekuńczych w żłobku.Zamawiający szacuje wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy tj.: - śniadania – 42 dzieci x 273 dni = 11 466 szt. - II śniadanie - 42 dzieci x 273dni = 11 466 szt. - obiady (zestaw zupa + drugie danie + kompot) – 42 dzieci x 273 dni = 11 466 szt. - podwieczorek – 42 dzieci x 273 dni = 11 466 szt.Szacowana wielkość dostaw ma charakter szacunkowy, w zależności od frekwencji dzieci lub zmiany deklaracji rodziców zgłaszających chęć żywienia dzieci, może ulec zmianie co nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. Ewentualne zmiany ilości zamawianych posiłków upoważniony pracownik Zamawiającego zgłaszać będzie telefonicznie Wykonawcy najpóźniej do godziny 16:30 dzień wcześniej.Wymagane godziny dostarczania posiłków: godz. 7:30 - I śniadanie godz. 9:30 - II śniadanie godz. 11:30 - Obiad godz. 14:30 - PodwieczorekZamawiający dopuszcza dostarczenie posiłków w dwóch transportach w godz. 7:30 - śniadanie i II śniadanie; godz. 11:30 – obiad i podwieczorek jeśli będzie to możliwe i nie wpłynie na jakość dostarczanych posiłków. Wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie uwzględniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w SWZ.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dzieci i ilości dostarczanych posiłków zgodnie z rzeczywistą potrzebą. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie określane na podstawie ilościowego rozliczenia rzeczywiście dostarczonych posiłków. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:1) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego:a) kucharzem posiadającym co najmniej wykształcenie zawodowe gastronomiczne z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym. – min. 1 osoba
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach