Przetargi.pl
Świadczenie usług cateringowych w Szkole Podstawowej Nr 9 w Białymstoku

Szkoła Podstawowa Nr 9 im. 42 Pułku Piechoty ogłasza przetarg

  • Adres: 15-281 Białystok, Legionowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857420609, 857489307
  • Data zamieszczenia: 2020-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 9 im. 42 Pułku Piechoty
    Legionowa 7
    15-281 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 857420609, 857489307
    REGON: 36741871000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp9.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług cateringowych w Szkole Podstawowej Nr 9 w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych w Szkole Podstawowej Nr 9 im. 42 Pułku Piechoty w Białymstoku przy ul. Legionowej 7 w Białymstoku. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) przygotowywanie posiłków (obiadów) dla dzieci uczęszczających do szkoły, 2) dostarczanie posiłków do stołówki szkolnej w godz. 8.30 – 9.00 w termosach utrzymujących właściwą temperaturę przez co najmniej 4 godziny, w dni robocze, z wyjątkiem przerw świątecznych, ferii, wakacji i innych dni wolnych od zajęć edukacyjnych, 3) odbiór brudnych termosów od zamawiającego, mycie i wyparzanie poza siedzibą szkoły, zgodnie z zasadami i przepisami sanitarnymi, 4) odbiór i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych, 5) opracowywanie i dostarczanie dekadowych (10-dniowych) jadłospisów. 3. Zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy należy dostarczyć max 80 520 posiłków obiadowych; dziennie max 440, w tym max 10 posiłków bezglutenowych i bezmlecznych. Zakładana ilość dni żywieniowych – 183 (ilość ta może ulec zmniejszeniu w przypadku wystąpienia siły wyższej, np. epidemii, strajków). 4. Przewidywana ilość posiłków została podana w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ww. ilości posiłków obiadowych o ok. 10 % (w zależności od rzeczywistego zapotrzebowania). Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowo-prawne z tytułu zmniejszenia ilości posiłków oraz zmiany ilości dni żywieniowych. Wynagrodzenie należne wykonawcy (nie przekraczające wysokości ceny ofertowej) zostanie obliczone na podstawie faktycznie zamówionej i dostarczonej ilości obiadów do zamawiającego oraz zaoferowanej ceny jednostkowej za jeden obiad.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55523100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w celu potwierdzenia warunku wykonawca winien wykazać, że jest wpisany do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć: 1) oświadczenie wstępne, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SIWZ (na lub wg zał. nr 2 do SIWZ) - - składa każdy z wykonawców - do oferty, 2) dokument, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 SIWZ - składa każdy z wykonawców – na wezwanie zamawiającego (oferta oceniona najwyżej), 3) dokumenty, o których mowa w rozdz. IX SIWZ- składa odpowiednio wykonawca, który wykazuje spełnienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w rozdz. V SIWZ - na wezwanie zamawiającego (oferta oceniona najwyżej). 2. W przypadku, gdy wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, wykonawca zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu (w zał. nr 2 do SIWZ), 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania (w zał. nr 2 do SIWZ), 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg zał. nr 6 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - - każdy z wykonawców), w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu (na lub wg zał. nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach