Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH OBEJMUJĄCYCH PRZYGOTOWANIE POSIŁKÓW DLA WYCHOWANKÓW PLACÓWKI, A TAKŻE SYSTEMATYCZNE WYPOSAŻANIE ANEKSU MLECZNEGO W ARTYKUŁY SPOŻYWCZE WRAZ Z DOSTARCZANIEM DO PLACÓWKI W MAŁEJ CERKWICY.

Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza Wielofunkcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 89-410 Więcbork, Aleja 600-lecia 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 389 54 55 , fax. 52 389 54 55
  • Data zamieszczenia: 2011-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza Wielofunkcyjna
    Aleja 600-lecia 9 9
    89-410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 389 54 55, fax. 52 389 54 55
    REGON: 34019653400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna powiatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH OBEJMUJĄCYCH PRZYGOTOWANIE POSIŁKÓW DLA WYCHOWANKÓW PLACÓWKI, A TAKŻE SYSTEMATYCZNE WYPOSAŻANIE ANEKSU MLECZNEGO W ARTYKUŁY SPOŻYWCZE WRAZ Z DOSTARCZANIEM DO PLACÓWKI W MAŁEJ CERKWICY.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres usługi wchodzi: 1. Świadczenie usług cateringowych obejmujących przygotowanie posiłków i artykułów spożywczych do aneksu mlecznego oraz ich dostarczanie do siedziby Zamawiającego. 2. Całodzienne wyżywienie obejmuje 5 posiłków tj. I i II śniadanie; obiad składający się z dwóch dań + kompot; podwieczorek i kolacja Wyżywienie obejmuje 30 wychowanków od 0 do 18 roku życia 3. Szacunkowa ilość zamówionych posiłków całodobowych w okresie od 01 października 2011r do 30 września 2012 roku wynosi : 10980 porcji Zapotrzebowanie dzienne na każdą z kategorii przedstawia się następująco: I śniadanie - 30 porcji II śniadanie - 30 porcji Obiad - 30 porcji Podwieczorek - 30 porcji Kolacja - 30 porcji Zapotrzebowanie miesięczne na każdą z kategorii przedstawia się następująco: I śniadanie - 30 porcji x 366 dni = 10980 porcji II śniadanie - 30 porcji x 366 dni = 10980 porcji Obiad - 30 porcji x 366 dni = 10980 porcji Podwieczorek - 30 porcji x 366 dni = 10980 porcji Kolacja - 30 porcji x 366 dni = 10980 porcji UWAGA! ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA MOŻLIWOŚĆ ZAMIANY CZĘŚCI POSIŁKÓW STAŁYCH NA DIETĘ MLECZNĄ Z UWAGI NA POTENCJALNĄ OBECNOŚĆ W PLACÓWCE DZIECI W WIEKU NOWORODKOWYM I NIEMOWLĘCYM. (W skład diety mlecznej wchodzą wszelkiego rodzaju mleka i przetwory mleczne. Koszt osobodnia diety = z kosztem osobodnia Wychowanka powyżej wieku noworodkowego i niemowlęcego) Propozycje rodzajów mleka: NAN Pro 1 (600g) NAN Pro 1 (puszka 800g) NAN Pro H.A1 (puszka 400g) NAN - PreNAN (DLA WCZEŚNIAKÓW 400g) BEBIKO od 1 - 4 Rodzaj mleka i pochodnych będzie wskazany przez Zamawiającego w zależności od wieku dziecka i wskazań dietetycznych. 4. Posiłki przygotowywane dla Zamawiającego winny uwzględniać normy żywieniowe odpowiednie do wieku oraz diety specjalnie zalecane przez lekarza. 5. Oferent zobowiązany będzie do sporządzania 10-cio dniowych jadłospisów w oparciu o Zarządzenie Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 24 czerwca 1974r. w sprawie ustalania racji pokarmowych w całodziennym wyżywieniu określonych grup ludności /Dz.Urz.MZ i OS Nr 16, poz.69/, oraz zobowiąza ny jest do przestrzegania Ustawy z dnia 28 października 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Nr 171, poz. 1225 z późn.zm.) i innych, w tym zakresie jak również z zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia. 6. W czasie przygotowania i transportowania posiłków własnym środkiem transportu Oferent zobowiązany jest do: przestrzegania aktualnie obowiązujących przepisów sanitarno-higienicznych. posiadania środka transportu dopuszczonego decyzją właściwego inspektora sanitarnego do przewozu posiłków do potrzeb żywienia zbiorowego przygotowania i dostarczenia posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP oraz zbiorowego żywienia i wymogami sanitarno-epidemiologicznymi. wykonywania posiłków z naturalnych produktów, bez używania produktów instant czy gotowych półproduktów (np. mrożonki, pierogi, klopsy, gołąbki, itp.) z gwarancją świeżości artykułów i produktów. Mięso nie może być odkostnione mechanicznie. dostarczania posiłków na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych posiłków. Pojemniki i termosy muszą być szczelnie zamykane . Temperatura dla dań gorących w momencie przekazania posiłków Wychowankom winna wynosić co najmniej (zupa - 75 stopni C, II danie - 65 stopnie C, potrawy zimne 1 - 14 stopni C, napoje gorące - kawa, herbata, mleko, kakao - 80 stopni C.) pobierania oraz przechowywania próbek dostarczonych posiłków w specjalnie do tego przeznaczonych lodówkach przez okres 72 godz. od upływu dnia próbek. przygotowania tzw. suchego prowiantu w ramach środków przeznaczonych na wyżywienie w przypadku wyjazdu dzieci na wycieczkę. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o planowanej wycieczce telefonicznie ze stosownym wyprzedzeniem codziennego odbierania pojemników i odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości (pojemniki zabierane będą w następnym dniu dostawy śniadania) 7. Jadłospis wraz z gramaturą i kalorycznością winien być przedstawiony do akceptacji dyrektorowi Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej z 7-mio dniowym wyprzedzeniem. W jadłospisie należy uwzględnić posiłki podawane tradycyjnie w okresie świąt i innych uroczystości. Dzienny jadłospis powinien obejmować dania mięsne, półmięsne oraz jarskie, jak również urozmaicenie ze względu na sezonowość i święta. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy. 8. O zastosowaniu specjalistycznych diet u Wychowanków pracownik Zamawiającego będzie informował Wykonawcę ze stosownym wyprzedzeniem. 9. Oferent ponosi odpowiedzialność prawną i materialną za realizację usług cateringowych w stosunku do organów kontroli. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli gramatury oraz jakości posiłków na każdym etapie realizacji zamówienia. 11. Zamawiający ma prawo zwiększenia oraz zmniejszenia ilości posiłków. 12. Zamawianie dodatkowych posiłków odbywać się będzie z jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 9-tej. 13. Odmawianie posiłków odbywać się będzie z jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 9-tej. 14. Posiłki powinny być dostarczone do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy, zgodnie z następującym harmonogramem tj. I i II śniadanie do godziny 600 w dni nauki szkolnej, a do godziny 700 w dni wolne od nauki, obiad + podwieczorek - do godziny 13:00, kolacja do godziny 17.00 15.Zaopatrzenie aneksu mlecznego w artykuły odbywać się będzie systematycznie poprzez uprzednie zgłoszenie przez pracownika placówki. 16.Rozliczenia finansowe z Wykonawcą będą odbywały się w miesięcznych okresach rozliczeniowych (po zakończeniu miesiąca kalendarzowego) na podstawie rozliczeń wydanych posiłków. Wzór rozliczenia: cena netto jednego osobodnia żywienia x ilość wydanych posiłków w danym miesiącu x należny podatek VAT. 17.Wypłata tak wyliczonego wynagrodzenia za wykonaną usługę będzie następowała po upływie każdego miesiąca , w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury od Wykonawcy , przelewem na jego konto bankowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.poww-wiecbork.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach