Przetargi.pl
Świadczenie usług cateringowych na rzecz Przedszkola Publicznego nr 1 i nr 2 w Kamieniu Pomorskim

GMINA KAMIEŃ POMORSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 72-400 Kamień Pomorski, ul. Stary Rynek 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KAMIEŃ POMORSKI
    ul. Stary Rynek 1
    72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 811685585
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kamienpomorski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług cateringowych na rzecz Przedszkola Publicznego nr 1 i nr 2 w Kamieniu Pomorskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymagany zakres działalności usługowej1.1 Operator Gastronomiczny w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłków całodziennych zobowiązuje się w szczególności do:1) Przygotowywania posiłków dla dzieci przedszkolnych zgodnie z wymogami i zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia według jadłospisów dekadowych układanych przez Wykonawcę (zaleca się różnorodność i niepowtarzalność dziennych zestawów żywieniowych) na okres 5 dni i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia na 3 dni przed planowanym jadłospisem. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy. Dzienny jadłospis powinien obejmować dania mięsne, półmięsne oraz jarskie, jak również uwzględniać urozmaicenie posiłków ze względu na sezonowość i święta. Na jadłospisie winna widnieć gramatura, kaloryczność posiłków oraz podpis dietetyka.2) Przygotowywanie tzw. suchego prowiantu dla dzieci w dniach, w których wyjeżdżać będą na całodniowe wycieczki. W ramach suchego prowiantu muszą znaleźć się ciepłe napoje w termosach.3) Dostarczania na własny koszt i własnym środkiem transportu posiłków do Przedszkola Publicznego nr 1, tj6.30-7.00- dostawa śniadania do przedszkola11.30-12.00- dostawa obiadu i podwieczorku do przedszkolaOrientacyjna ilość posiłków w okresie trwania umowy PP1:Śniadanie- 5500 szt.Zupa- 5400 szt.II danie- 4900 szt.Podwieczorek- 3600 szt.4) Dostarczanie na własny koszt i własnym środkiem transportu posiłków do Przedszkola Publicznego Nr 2, tj.6.30- 7.00- dostawa śniadania do przedszkola11.30-12.00- dostawa obiadu i podwieczorku do przedszkolaOrientacyjna ilość posiłków w okresie trwania umowy PP2Śniadanie- 8000 szt.Zupa- 8000 szt.II danie- 7400 szt.Podwieczorek- 8100 szt. 5) Zwrotu pełnej stawki żywieniowej za posiłek (posiłki) niewydane z przyczyn leżących po stronie Operatora Gastronomicznego lub wydane w niepełnej porcji na podstawie protokołu sporządzanego przez dyrektora w terminie 2 dni roboczych od dnia przekazania protokołu. 6) Dysponowanie min. 1 samochodem (środkiem transportu) do przewozu posiłków, dla którego winna być wydana decyzja Inspektora Sanitarnego dopuszczająca ten środek transportu do przewozu posiłków dla potrzeb żywienia zbiorowego (catering).7) Posiadania decyzji Inspektora Sanitarnego o spełnianiu wymogów na świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia oraz stosowania norm HACCP. 1.2 Strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmian w dekadówkach, o jakich mowa w punkcie 1.1 pkt 1), przy czym wprowadzenie zmiany każdorazowo wymagają pisemnej zgody obu stron.2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) pracowników bezpośrednio wykonujących usługi przygotowania, gotowania i dostarczania posiłków do Przedszkoli 2) osobę odpowiedzialną za nadzór nad pracownikami wykonującymi ww. usługi i do bezpośredniego kontaktu z Dyrektorem Przedszkola w zakresie wykonywanej usługi.3. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień:55321000-6- usługi przygotowywania posiłków55524000-9 usługi dostarczania posiłków do szkół55523100-3 usługi w zakresie posiłków szkolnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Minimalny poziom zdolności:- zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej jeżeli wykonawca wykaże, że:a) posiada odpis z właściwego rejestru stwierdzający status prawny Operatora Gastronomicznego lub zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej, z którego będzie wynikał charakter prowadzonej działalności (tożsamy z przedmiotem zamówienia)- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed otwarciem ofert2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Minimalny poziom zdolności:- zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł3) zdolności technicznej lub zawodowej:Minimalny poziom zdolności:- zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:a) zrealizował należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, usługę/usługi przygotowania minimum 30 000 posiłków łącznieb) dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 samochodem dostawczym spełniającym wymogi sanitarno- techniczne do przewozu żywności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach